קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ממשל מקוון אשר נלמד על ידי ד"ר חדווה וינרסקי- פרץ. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

ג. דוגמאות מפרויקטים בעולם.

 

סקירה תיאורטית – מערכת החינוך בישראל סוגיות מרכזיות ונקודות מפנה – אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

דהאן, י. ויונה, י. 2005. דו"ח דברת: על המהפכה הניאו-ליברלית בחינוך. תיאוריה וביקורת 27: 11-38.

חלק ב'- מגזרים במערכת החינוך בישראל-

  1. המיעוט הערבי-פלסטיני במערכת החינוך בישראל:

אבו-סעד, א. וחליל, מ. 2009. "החינוך הערבי בישראל: סוגיות ודילמות." אלנבראס 5: 21-52.

ג'בארין, י. ואגבאריה א. 2010. חינוך בהמתנה: מדיניות הממשלה ויוזמות אזרחיות לקידום החינוך הערבי בישראל. נצרת: דיראסאת, מרכז ערבי למשפט ומדיניות. עמ' 51-68 (באתר נמצא הפרסום המלא).

פניגר, י. ואיילון ח. 2013. מדיניות לשונית ונגישות להשכלה הגבוהה: פערים בין יהודים וערבים בישראל. תדפיס באתר הקורס.

  1. החינוך הממלכתי-דתי:

כץ, י. 2004. החינוך הממלכתי-דתי. בתוך: ז.גרוס וי. דרור (עורכים) חינוך כאתגר חברתי. תל –אביב: הוצאת רמות – אוניברסיטת תל-אביב.

דגן, מ. 1999. החינוך הממלכתי-דתי: הגישות, התפתחותן ויישומן. בתוך: א. פלד (עורך) יובל למערכת החינוך בישראל, כרך א'. ירושלים: משרד החינוך ומשרד הביטחון.

  1. החינוך החרדי:

וורגן, י. 2007. מערכת החינוך במגזר החרדי – תמונת מצב. ירושלים: הכנסת – מרכז המחקר והמידע.

שפיגל, א. 2011. ״ותלמוד-תורה כנגד כולם״ חינוך חרדי לבנים בירושלים. ירושלים: מכון ירושלים לחקר ישראל. עמ' 32-46.

 

כתיבת סמינריון – ניהול משברים בארגונים – הקריה האקדמית אונו

  • סימולציות של "אירוע משברי":
  1. Harvard Business Review (2004). Crisis Management: Mastering the Skills to Prevent Disasters. Boston, MA: Harvard Business Review Press. (HBR)

 

  1. מהות המשבר הארגוני:
  • הסביבה בה פועלים היום ארגונים.
  • מהו "משבר ארגוני".
  • מאפיינים עיקריים של משבר ארגוני.
  • ההשלכות הארגוניות הפוטנציאליות.
  1. HBR, Chapters 1, 2
  2. Jaques (2010)
  3. כיצד נערכים למשבר:
  • חיזוי ושליטה במערכות מורכבות.
  • קבלת החלטות בתנאי אי-ודאות.
  • תרחישי הייחוס הארגוניים.
  • ניהול הסיכונים הארגוניים.
  1. HBR, Chapters 3 and 4

ברנע, א. (2007) .2

  1. אסטרטגיות לניהול משברים:
  • מהו "ניהול משברים".
  • תפיסת ההפעלה הארגונית בעת משבר.
  • יצירתיות בעת משבר.
  • המשבר כהזדמנות – האם וכיצד?
  1. HBR, Chapters 5 and 6

בלום ר. וסיגל, ר. (2009) .2

  1. מנהיגות וניהול המשאב האנושי בשעת משבר:
  • הנהגה בשגרה – הנהגה במשבר.

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב ממשל מקוון הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות