קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מנהיגות ותקשורת : בין עבר לעתיד אשר נלמד על ידי ד"ר דיאנה טל. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

שאלות מנחות לרפרט:

  1. האם במסע הבחירות הדגש היה על המועמד או על מפלגתו? מדוע?
  2. איזה כיסוי קיבל המועמד על ידי המדיה? (להדגים)
  3. מה היה המסר העיקרי של מסע הבחירות? מדוע בחרו להתמקד בו?
  4. האם אתר האינטרנט של המועמד היה אינטראקטיבי?
  5. האם המפלגה של המועמד הייתה מותג בפני עצמה?
  6. האם המועמד שידר אמינות? במה אמינותו בא לידי ביטוי?
  7. מה היה הנרטיב של המפלגה אותה היציג המועמד? מה היו סיבות עיקריות לכך?
  8. באיזה סוג של פרסומות השתמש המועמד ועל איזה נושאים שם דגשים? מדוע?

 

סמינריון בחינוך – נושאים נבחרים בפילוסופיה של החינוך – אוניברסיטת בר-אילן

"Sometimes an expression has to be withdrawn from language and sent for cleaning. Then it can be put back into circulation".

Ludwig Wittgenstein, Culture and Value , 39

נספח: מילים, ביטויים ומושגים שאין לעשות בהם שימוש בעבודת הגמר:

  • יצירתי/ות
  • כלי/ם
  • Xמאד חשוב
  • (אני) מאמין/ה ש…
  • מעניין
  • מעמיק/ה
  • מרגש
  • רלוונטי
  • רפלקסיה
  • שיוויון
  • (ה)שטח/בשטח
  • משמעותי/ת
  • מתחבר; התחברתי
  • "זה בא ממקום של…"
  • "להכיל את האחר"… (וכל הנגזרות)
  • "לזרום עם"/ "לזרום ב."
  • כאילו
  • (חינוך) "אמיתי"
  • השטח

 

הכנת עבודות אקדמיות – מבוא לפסיכופתולוגיה – אוניברסיטת אריאל בשומרון

  1. אין לרשום שמות לועזיים בגוף העבודה למעט בציון מקור המופיע בסוגריים. כלומר, אזכור של כותב מאמר באנגלית בגוף הטקסט יהיה בעברית בלבד ולאחריו יופיע ציון המקור המלא: "….על פי בארט (Barratt, 1994)……".
  2. אזכור שם חוקר אשר אינו כותב המאמר כמעט ולא ייעשה מאחר ועליכם להגיע תמיד אל המקור. במקרים בהם לא ניתן להגיע אל המקור (גם לאחר חיפוש המקור באוני' אחרות) אזי כך יש לציין את המקור בו הוא מופיע:

דוגמא בעברית: יעקובסון (בתוך: בכר, 1980) מציין ש…

דוגמא באנגלית: זכאי ( In: Anderson, 1994 Zakay) טוען ש…

  1. ציון של יותר ממקור אחד בסוף פיסקה יש לרשום: לפי סדר הא"ב/ABC (אדד, 1989; גליקסון, 1992)
  2. כאשר מצטטים פיסקה ממקור יש לסמן גרשיים ובציון המקור יש לרשום את מספר העמוד/ים:

דוגמא בעברית: "………" (טיאנו, 1990, עמ' 21).

דוגמא באנגלית: "………" (Anderson, 1981, pp. 81).

  1. יש לכתוב את העבודה על פי : רווח פיסקה – שורה וחצי.
  2. פסקה חדשה בגוף העבודה יש לסמן ב – TAB.
  3. יש להקפיד שלכל פסקה יוצמד מראה מקום, ולכל מראה מקום בגוף העבודה חייב להיות ייצוג בפרק רשימת המקורות!

כללים לכתיבת רשימת המקורות

  1. מקורות בעברית קודמים למקורות בלועזית.
  2. המקורות לא ממוספרים.
  3. כתיבת המקורות לפי סדר הא"ב/ABC בלבד ואל לפי סוג המקור (ספר, מאמר מכתב עת, תיזה וכו') .

 

יחסי כוח וסטטוס: מהבין-אישי לבין-קבוצתי – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

דונו בציטטה זו תוך התייחסות למשמעות של יחסי כוח בין קבוצות דומיננטיות לבין קבוצות חלשות, כיצד קבוצות (ואנשים) משפיעים על אחרים – כלומר  התייחסו למקורות הכוח שאחרים יכולים להשתמש בהם כדי להשיג מצד אחד כניעה של האחר ומצד שני הסכמה מתוך הפנמה וקבלה של יחסי הסטטוס הקיימים.

בדיון שלכם התייחסו לדוגמאות קונקרטיות שמעניינות אותכם (לדוגמא יחסי גברים נשים, מיעוט רוב, מהגרים) אשר מראות כיצד לעיתים ניתן להשיג השפעה ולבסס פערי כוח באמצעים "חיוביים" כמו דאגה, אהבה, עזרה.

במהלך הדיון :

– השתמשו בדוגמא/ות קונקרטית/יות.

– התייחסו בקצרה לתיאוריות ולגישות שעלו בכיתה אך מקדו את התשובה סביב החוויה שלכם – איך כל אחד ממקומו רואה את תהליכי ההשפעה והכוח שבהם הוא בחר להתמקד.

 

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב מנהיגות ותקשורת : בין עבר לעתיד הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות