קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מנהיגות חיובית בניהול אשר נלמד על ידי ד"ר גיא יצחקוב. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר מנהיגות חיובית בניהול - ד"ר גיא יצחקוב - סמינריון בכלכלההנלמד.

  1. התקשרות עם מרואיין לצורך ביצוע התרגיל- ליצור קשר עם מרואיין, בשיחת טלפון או בצורה פרונטלית, שבה תבקשו רשות לבצע את הריאיון + תשאלו עם איזה בעיה הם מתמודדים בעבודה.

 

כתיבת סמינריון – דיני חוזים – פרופ' חנוך דגן

כמו כן, "תשתיות" ניהלה משא ומתן עם קבלי משנה, התקשרה עם ספקי כוח-אדם, והגיעה להסכמות עקרוניות עם חברת ביטוח לביטוח העובדים במהלך העבודות ולרכישת ביטוח צד ג'. בעלות נוספת של 100,000₪.

ב-3.15, בתום עריכת הדוחות הרבעוניים, גילתה "מלונות" כי חלה ירידה משמעותית בביקוש למלונות בישראל, הן במלונותיה שלה הן במלונות אחרים. לאור זאת, ביקשה "מלונות" לצמצם בחצי את גודל המלון העתידי וכן את עבודות התשתית הדרושות עבורו ופנתה ל"תשתיות" לשם שינוי החוזה. "תשתיות" הציעה, שבגין צמצום היקף העבודה יקוצר זמן העבודה ל-10 חודשים וישונה המחיר החוזי ל-15 מיליון, שמשקף גם הוא רווח של 2 מיליון ₪. בין ה-15.3 ל-4.15 המשיכו הצדדים לנהל משא ומתן ולהחליף תכתובות ביחס לפרטי התוכנית ההנדסית. כמו כן, "תשתיות" עדכנה את מכרזיה לקבלני המשנה, התקשרותה עם קבלני כוח האדם, והתקשרותה עם חברת הביטוח, פעולות שהיו כרוכות בעלות של 100,000₪.

ב-15.4 הודיעה "מלונות" ל"תשתיות" כי היא אופטימית לגבי המשך ההתקשרות וכי התקופה של 10 חודשים מקובלת עליה, אך היא מבקשת התגמשות במחיר. הצדדים קבעו פגישת משא ומתן מסכמת ל-4.18.

ב-17.4 הודיעה "מלונות" ל"תשתיות" על ביטול הפגישה המסכמת. ב-19.4הודיעה "מלונות" על כישלונו של המשא ומתן. ב-20.4 כרתה "מלונות" הסכם לביצוע העבודות עם חברת "הסולל", במחיר של 8 מיליון ₪, לביצוע העבודות תוך תקופה של 10 חודשים.

 

כתיבת עבודה אקדמית – סוגיות בדיני תאגידים וניירות ערך – המרכז האקדמי למשפט ולעסקים

  1. אקטיביזם של קרנות גידור.
  2. חברות דירוג אשראי
  3. ממשל תאגידי: כהונה כפולה כיו"ר דירקטוריון ומנכ"ל
  4. חובת זהירות
  5. חובת אמונים
  6. חובת הגינות

 

בני נוער במצבי סיכון ומצוקה – המכללה האקדמית לחברה ואמנויות

גישת הכוחות; המפגש החינוכי-טיפולי בין עובדי נוער ומורים לבני הנוער בסיכון; חוכמת רחוב וביטוייה בחיי היומיום.

2.) לכלול ניתוח של הסוגיות לאור היבטים שעלו בראיון.

3.) לציין המלצות יישומיות ליצירת שינוי בשדה החברתי.

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב מנהיגות חיובית בניהול הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות