קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מנהל ביה"ס כצרכן הערכה נבון אשר נלמד ב המרכז ללימודים אקדמיים על ידי פרופ' ח'אלד עראר. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) מה הוא המודל הלוגי להערכת תכניות ופרויקטים, שמורכב מ:

א. צרכים העומדים בבסיס הפרויקט.

ב. קדימויות.

ג. תשומות.

ד. תהליכים/ פעולות.

ה. תפוקות.

  1. ברמה המידית.
  2. בטווח הביניים.
  3. בטווח ארוך.

 

כתיבת סמינריון – מבוא לויקטימולוגיה – המכללה האקדמית בית ברל

ינאי, א' (2000). קורבן ורע לו: התייחסות מערכת המשפט לנפגעי פשיעה אלימה. ביטחון סוציאלי, מאי (57), 200 -183.

ינאי, א' (2002). טיפול המשטרה בנפגעי עברה: הדאגה לפיצוי הנפגע. משטרה וחברה, 6, 98 -73.

ינאי, א', שרביט, ר' וגרבלי, ש' (2001). הוועדה של עבריין וקרבן: דרך לגישור ולטיפול בפשיעה בקהילה. חברה ורווחה, כ"א (1), 13-1.

 

סמינריון – חברה, אנרגיה ומשטר בערב הסעודית ובמדינות – המרכז הבינתחומי הרצליה

ט.) אתגר העובדים הזרים בסעודיה:

  1. Francoise De Bel-Air, "Demography, Migration and Labour Market in Saudi Arabia", Gulf.Research Center, No. 1 (2014), pp. 1-15

http://cadmus.eui.eu/bitstream/handle/1814/32151/GLMM%20ExpNote_01-2014.pdf?sequence=1

י.) מעמדן של נשים ומיעוטים בסעודיה:

  1. Madawi Al-Rasheed, "The Prospects and Limits of Women's Mobilization in Saudi .Arabia", Chatham House (March 2012), pp. 1-11

http://www.chathamhouse.org/sites/files/chathamhouse/public/Meetings/Meeting%20Transcripts/090312rasheed.pdf

יא .) יחסי סעודיה ארה"ב:

  1. Blanchard, Christopher M., "Saudi Arabia and U.S Relations", Congressional Research.Service (June 2010), pp. 1-48

יב.) יחסי ישראל-סעודיה:

  1. אלי פודה, "ישראל, סעודיה והסכסוך הישראלי-ערבי: עויינות מול אינטרסים משותפים", בתוך: המפרץ הפרסי וחצי האי הערבי: חברות ומדינות בתהליכי מעבר, (עורכים: עוזי רבי ושאול ינאי), עמ' 280 -235.

יג.) סעודיה, איראן ומדינות המפרץ הערבי:

  1. יואל גוז'ינסקי, "שיתוף פעולה ביטחוני בין מדינות המפרץ: כוח המגן של חצי האי ערב כמקרה בוחן", בתוך: המפרץ הפרסי וחצי האי הערבי: חברות ומדינות בתהליכי מעבר, (עורכים: עוזי רבי ושאול ינאי), עמ' 162-13.

יד.) נוספים:

  1. עוזי רבי, סעודיה : ממלכת נפט במבוכי הדת והפוליטיקה, עמ' 1- 130.

 

ליקויים נפשיים, עבריינות ומה שביניהם – המכללה האקדמית בית ברל

ה.) תוקפנות, אלימות וחולי נפשי- פסיכוזות:

אפטר, א', זלצמן, ג' ופלד, ג' (2001). אלימות ורצח בחולים פסיכוטיים –האומנם תופעה נדירה?  הרפואה, 140(3), 243- 247.

ו.) קשיים בבקרת ובשליטת דחף:

  1. Hanson, R. F., & Lang, J. (2016). A critical look at trauma-informed care among agencies and systems serving maltreated youth and their families.Child maltreatment, 1077559516635274.

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב מנהל ביה"ס כצרכן הערכה נבון הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות