קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מנהל ומדיניות ציבורית אשר נלמד ב המרכז הבינתחומי הרצליה ע"י ד"ר דודי מקלברג. במסגרת עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

תרגיל אמצע

עליכם לכתוב מסה בה אתם מגדירים את מושג" פוליטיזציה של הבירוקטיה", מציגים את המונח תוך שימוש בדוגמה אקטואלית ודנים ביתרונות ובחסרונות של מושג זה, תוך הצגת היתרונות והחסרונות מתוך הדוגמה.

רצוי להביע את דעתכם, כל עוד היא מבוססת על נתונים, ולהדגים ככל האפשר.

הנחיות טכניות לכתיבת התרגיל:

  1. התרגיל יכלול עמוד שער )פורמט מדויק נמצא באתר הקורס( ורשימת מקורות ביבליוגרפים.
  2. אורך התרגיל – מינימום עמוד וחצי מקסימום 2 עמודים )לא כולל שער ורשימת מקורות(.
  3. עליכם לעשות שימוש בלפחות שני מאמרים אקדמיים.
  4. הכתיבה הינה אישית וחל איסור לכתוב בזוגות או בקבוצה.
  5. באתר הקורס ישנו קובץ המסביר באופן מפורט כיצד יש לכתוב הפניות ביבליוגרפיות ורשימת מקורות ביבליוגרפיות.

 

עבודה סמינריונית במשפטים – משפט פלילי – הקריה האקדמית אונו

  1. האחריות בנזיקין של ראש ההוצאה לפועל.
  2. חידושים בדיני הנזיקין בקודקס האזרחי.
  3. הסכמת הנפגע בדיני הנזיקין.
  4. האחריות הקיבוצית.
  5. עוולות המוניות.
  6. אחריות אישית בנזיקין של נושאי משרה בתאגיד.
  7. אחריות אישית של תאגיד.
  8. אחריות הורה לנזק שנגרם על ידי בנו לצד שלישי.
  9. מעוולים יחד: הדין המצוי והרצוי.
  10. עוולות חוקתיות.
  11. תמורות בדיני נזק לא ממוני.
  12. עוולות מסחריות.

 

עבודה סמינריונית בחינוך – פיתוח כישורים חברתיים – האוניברסיטה העברית בירושלים

רב הילדים נוטים להתחמק ממנו ואינם מזמינים אותו לשחק עמם. למעשה, יש לו חבר למשחק בהפסקה רק כאשר אותו ילד מתגמש לטובת הרצונות והכללים שלו. לרב זה אינו קורה, ודני מנסה להשתלב במשחק שמשחקת קבוצת ילדים. הוא מנסה להשתלב על ידי כך שהוא "מנדנד" להם שהוא רוצה לשחק. קורה שבהפסקה אחת הוא עובר מקבוצה לקבוצה. נראה, שהוא משחק לפי תפיסה של "אני אומר ואתם עושים" ולא לפי תפיסה של "משחק ביחד".

הילדים בכתה מתלוננים שהוא מעצבן. כששואלים אותו מיהו החבר הכי טוב שלו, הוא אומר שאחותו הקטנה. הוא נוטה להאשים את הילדים האחרים במצבו החברתי.

ההורים מספרים כי חוסר האיפוק שלו והשתלטנות שלו מופיעים גם בבית, ושהם כנראה נוטים לוותר לו יותר מדי.

מקרה ב': על-יסודי

מיטל היא נערה בת ארבע-עשרה הלומדת בכיתה ח'. היא בת יחידה. ההורים של מיטל נראים מעורבים מאד בחייה, בעיקר אימא שלה.

מבחינה חברתית, היא נראית מבודדת. בהפסקות היא נוהגת לשבת ולקרוא ספר באחת מפינות בית-הספר, וכמעט ואינה יוזמת קשרים עם ילדים אחרים. כשהיא נשאלת על ידי מורים לסיבה להתבודדות שלה, היא אומרת שהיא מתביישת. גם למבוגרים היא לא עונה, לא מסתכלת להם בעיניים ובעצם, כמעט ולא פונה לאנשים. למיטל חברה אחת שגדולה ממנה ולפעמים איתה היא כן מסתובבת בהפסקות.

מיטל טובה מאד במקצוע האנגלית, ובשיעורי אנגלית היא כן מדברת. היא עונה למורה תשובות ביוזמתה. לפעמים היא גם לועגת לילדים אחרים, כשהם עונים תשובה שגויה. כאשר הלימודים מתקיימים בקבוצות קטנות, הקבוצה שלה היא המובילה. היא חלשה בשעורי ספורט ונמנעת מלהיכנס לשעורים. כשהמורים שואלים אותה לסיבה, היא אומרת שלא נכנסה כי לא שמעה את הצלצול או כי לא הביאה ציוד. המורים מנסים לעודד אותה לקחת חלק בשעורים, אך היא לא עושה זאת.

למחנכת הכיתה מגיעות תלונות מילדים על ההתנהגות שלה בשיעורי אנגלית. כאשר מחלקים את הכיתה בשיעור אנגלית לקבוצות קטנות, הילדים שנמצאים איתה בקבוצה מקטרים על זה, ואומרים ש"היא לא נחמדה" ושלא "בא" להם להיות איתה.

באיזשהו שלב החברה שגדולה ממנה פנתה לצוות המורים ואמרה שמיטל "נדבקת" אליה רוב הזמן, ושהיא רוצה "להשתחרר" ממנה.

 

לסיכום, הכנת עבודות אקדמיות ב מנהל ומדיניות ציבורית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות