קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מעבדה ניסויית אשר נלמד ב אוניברסיטת אריאל בשומרון על ידי אסתר וגנר. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

המחקר הינו אמפירי ניסויי בנושא הטיית הסטטוס קוו.

 

עבודה סמינריונית במשפטים – דיני עונשין – הקריה האקדמית אונו

  • ע"פ 9334/08 עלי נ' מדינת ישראל (23.11.2011).
  • מקור עזר: גבריאל הלוי תורת מתקל הדינים כרך ב (2014)– עמודים 861-96 .

 

סמינריון – עולם העבודה העתידי – המרכז האקדמי פרס

ד. בהתאם לסעיף ב' מהן המלצותיכם לארגון על מנת להטמיע את מודל העבודה החדש באופן המיטבי בעולם העבודה המשתנה.

ראיינו מנהל/ת בארגון או דמות מרכזית אחרת שיזמ/ה או לקח/ה חלק בהטמעת המעבר למודל העבודה החדש. סקרו ספרות תיאורטית שמהווה הסבר להתפתחות מודל זה.

 

ליקויי שפה וקריאה כתוצאה מפגיעה מוחית – אוניברסיטת בר אילן

How were they selected and screened? How many participants were included? Is there a control group? If so, how was the control group selected and what is the purpose of including the control group in the study? Which variables are matched between the study groups (and the control group) and which variables are not matched? Discuss the selection criteria, number of participants and control group inclusion critically

  1. Describe the experimental manipulation. Which variables (dependent and independent) are manipulated? What is the experimental condition(s) and the control condition(s)? Which task is used? Express your opinion about the choice of task, experimental and control conditions. Does the experimental manipulation address the research question properly? What would you have done differently
  2. ?Does the study report a single dissociation, double dissociation, or an association

 

מבוא לכתיבה אקדמית – המכללה האקדמית עמק יזרעאל

העבודה תכלול  7-3- פסקאות: הפסקה הראשונה בעבודה תשמש כפסקת פתיחה המציגה את נושא העבודה ואת שאלת המחקר (שאלה לדיון). הפסקה האחרונה תשמש כפסקת סיום, שבה תגיעו למסקנה באשר לשאלה שהצגתם בתחילת העבודה. כל פסקה בעבודה היא יחידה רעיונית המורכבת ממספר משפטים ומכילה בדרך כלל רעיון מרכזי אחד.

  • העבודה חייבת להתבסס על שבעה מקורות אקדמיים- מדעיים, המופיעים כולם הן בגוף העבודה והן ברשימת המקורות.
  • לפחות שלושה מהמקורות חייבים להיות בשפה האנגלית.
  • לפחות ארבעה מהמקורות חייבים להיות ממקורות שפורסמו בשנת 2009 ואילך.

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב מעבדה ניסויית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות