קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מערכת החינוך בישראל סוגיות מרכזיות ונקודות מפנה אשר נלמד ב אוניברסיטת בן-גוריון בנגב. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

לערוך היכרות עם מערכת החינוך בישראל מתוך הפרספקטיבה של המחקר האקדמי לגבי.

 

עבודה סמינריונית במשפטים – דיני קנין – המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט

אמיר והילה, שהזדעזעו מסיפורם של שאולי ונעמה, הסבירו להם שבכלל לא ידעו על הדבר, והם מניחים שסגן אלוף שומרוני ביצע את הדבר, ומכוון שבכל מקרה מחר 31.12.16, צפויה תקופת השכירות עם סגן אלוף שומרוני להסתיים, הם מאמינים כי הוא יעזוב גם את השטח של שאולי ונעמה.

ביום 31.12.16, סגן אלוף שומרוני סרב לפנות את השטח של אמיר והילה וכן את השטח של שאולי ונעמה. כעת מרגישים כולם שיש להם בעיה משותפת שקוראים לה סגן אלוף שומרוני ולכן ביום 1.1.17 הם פונים אלייך, על מנת לקבל ייעוץ משפטי.

  1. אמיר והילה ושאולי ונעמה מעוניינים להוציא פיזית את סגן אלוף שומרוני מהשטחים שלהם, האם הדבר אפשרי? האם פניה למשטרה עשויה לעזור?
  2. כעת הניחו, ששאולי הרגיש שאמיר והילה חוששים מפני סגן אלוף שומרוני ולכן לא נקטו עמדה קשוחה כלפיו. שאולי החליט לתקן בעצמו את הגדר ולהציב 20 מכולות לפינוי פסולת בניין, מאחורי הגדר ובאופן שיחסום את המעבר לשטחו. האם סגן אלוף שומרוני יכול לפנות את המכולות החוסמות את הגישה למגרש של שאולי? האם נדרשת הסכמה לפעולה זו?
  3. כעת הניחו, ששאולי ונעמה החליט לפרסם בשכונה על דבר הפלישה לשטחם, במטרה לקדם את המודעות בדבר ההגנה על מקרקעין בבניה, בקרב שכניהם.

 

סמינריון – טרב- ייצור תרבותי במזרח התיכון וצפון אפריקה – אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

שילוח, א. (1999) המוסיקה בעולם האסלאם: מבט חברתי-תרבותי. ירושלים: מוסד ביאליק. עמ' 16 – 23, 89 – 109.

  1. מוסיקה כטקסט למשמעויות חברתיות ב':

Danielson, V. (1998) Performance, Political Identity, and Memory: Umm Kulthum and Gamal 'Abd al-Nasir. In Zuhur, S. (Ed.)   Images of Enchantment. Cairo, New York: The American University in Cairo Press. Pp. 109- 122

  1. הריקוד בתרבויות האסלאם:

Dox, D. (2006) Dancing Around Orientalism. TDR 50(4): 52-71.

  1. 3/5: נשים מגדר וייצור תרבותי, חלק א':

ליאור-תמיר, ח. (תשנ"ח). התרבות הפרסית היהודית: סמטת השקדיות בעומריג'אן וגאבה. ג'מאעה 2: 107 – 111.

  1. נשים מגדר וייצור תרבותי.

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב מערכת החינוך בישראל סוגיות מרכזיות ונקודות מפנה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות