קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס משאבי אנוש במערכת החינוך אשר נלמד על ידי פרופ' אורלי שפירא. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

ב. השוו בין שאלוני טימס לבין שאלוני פיזה (מורים, מנהלים ותלמידים) תוך חילוץ משתנים בית ספריים, משתנים חוץ בית ספרים ומשתני תרבות אתית הבית ספרית (דומה, שונה).

 

כתיבת סמינריון – דיני חוזים – פרופ' חנוך דגן

דליה פנתה מייד לנציג "בית ופארק" ודרשה לדעת מתי תוקם הגינה שהופיעה בדגם, אך נמסר לה שהחברה אינה מתכוונת להקים גינה בשטח זה ושהדגם שהוצב במשרדי החברה נועד להתרשמות בלבד. עוד מסרה החברה לדליה כי הפרויקט כולל גינות משחקים אחרות, שאינן צמודות לבניין 1. כעבור מספר ימים קיבלה "בית ופארק" מכתב מבא-כוחם של דליה ורון, המודיע לה על ביטול החוזה לרכישת הדירה. בתגובה, הגישה "בית ופארק" תביעה לאכיפת החוזה בין הצדדים.

דונו בטענות האפשריות של הצדדים.

6.) סיכול: "אלומיניום ישראל" היא החברה הגדולה בישראל לייצור מוטות אלומיניום לתעשייה. ייצור מוטות האלומניום כרוך ברכישת חומר הגלם אלומינה, שינועו מהמחצבה והתכתו באמצעות בתנורים רבי עוצמה. פעולות אלה נעשות על-ידי מספר רב של עובדים מיומנים.

"צינורות" היא אחת מעשר החברות הגדולות בעולם לייצור צינורות וחוטי אלומיניום ממוטות אלומיניום. "אלומיניום ישראל" סיפקה מוטות אלומיניום ל"צינורות" במשך שנים רבות.

בשנת 1990, כחלק מהתוכנית העסקית של "צינורות", ביקשה החברה להבטיח אספקה במחיר ידוע מראש של מוטות האלומיניום החיוניים לפעולתה. בהתאם, פנתה החברה ל"אלומיניום ישראל" במטרה להתקשר בחוזה אספקה ארוך טווח.

 

סמינריון – סוגיות בדיני תאגידים וניירות ערך – המרכז האקדמי למשפט ולעסקים

  1. משאבי אנוש במערכת החינוך - פרופ' אורלי שפירא - עבודה סמינריונית בחינוךבית המשפט הכלכלי.
  2. אכיפה מנהלית.
  3. הסדרי חוב ("תספורות").
  4. שעבוד נכסי חברה לאחר הרפורמה בדיני חדלות פירעון.
  5. איגוח.

 

מנהיגות חיובית בניהול – ד"ר גיא יצחקוב     

  1. בניית נושא הריאיון המקדם (הפיכת בעיה לשאלת חקר)- לבנות נושא לראיון המקדם לפי השלבים: מבוא, סיפור, נקודת שיא ותנאים.
  2. ביצוע ראיון Feedforward: לראיין קולגה לעבודה שמתאימים לנושא- שפת גוף, טון דיבור, דינאמיקה והתנגדויות.
  3. כתיבת דו"ח ראיון- לכתוב סיכום של הריאיון, בהתבסס על מה שחוויתם.

על כל סיכום ראיון לכלול:

(1) תקציר הסיפור של המרואיין.

(2) התנאים שאפשרו למרואיין להיות במיטבו לפחות 12 תנאים סה"כ, התנאים שהיו:

א. במרואיין (כישורים וחוזקות + פרקטיקות ופעולות).

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב משאבי אנוש במערכת החינוך הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות