קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס משפט וטכנולוגיות מידע אשר נלמד ב אוניברסיטת תל-אביב. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

מבחן בית

הנחיות:

  • פיתרון המבחן ייעשה על-ידי הסטודנט/ית לבד, ללא סיוע מצד סטודנטים אחרים בקורס או מצד כל אדם אחר. מבחן שיימצאו בו העתקות – ייפסל.
  • פיתרון הבחינה ייכתב באחד מהאופנים הבאים:
  • בעת כתיבת פיתרון הבחינה, אין לחרוג מ-6 עמודים סה"כ. מגבלת העמודים האמורה זהה הן לפותרים בכתב יד והן לכותבים את הבחינה באמצעות מעבד תמלילים (וורד).
  • מבחן הבית הוא ב"חומר פתוח": ניתן להיעזר בסיכומי שיעור, חומרי הקריאה וכדומה.

שאלות:

  1. מרחב הסייבר, והאינטרנט בפרט, מתאפיינים בתכונות המבדילות אותו מהמרחב הפיזי. תכונות אלה הופכות את מרחב הסייבר לאטרקטיבי יותר עבור גורמי פשיעה וטרור. פרט/י את התכונות הללו, וציין/י כיצד הם משפיעים על האטרקטיביות של מרחב הסייבר לאותם גורמי פשיעה וטרור. (36 נק')
  2. הפדופיליה ברשת הפכה לתופעה עבריינית נפוצה וחמורה. תאר/י את התופעה, על סוגיה השונים, ואת אופני ההתמודדות של המשפט עם התופעה. (32 נק')
  3. כיצד משפיעים קשיי האכיפה במרחב הסייבר על מעמדה של המדינה כאוכפת חוק פלילית? מהן החלופות שהתפתחו לאכיפה הפלילית המדינתית במרחב הסייבר? (32 נק')

 

משפט פלילי – הקריה האקדמית אונו

נושאים נוספים שהוצעו על-ידי ד"ר גיא הרפז

דיני אמנות

ארגונים בינלאומים

האו"ם

ארגון הסחר הבינלאומי

בית הדין הבינלאומי

מוסדות שיפוט בינלאומיים

חסינות ריבון

חסינות דיפלומטית

איסור על שימוש בכוח וחריגיו

הגנה עצמית

דיני כיבוש

משפט הומנטרי

דיני זכויות אדם

משפט פלילי בינלאומי

משפט מסחרי בינלאומי

ישראל והמשפט הבינלאומי

חיסול ממוקד

גדר ההפרדה בראי המשפט הבינלאומי

ישראל והשטחים

ירושלים

ישראל והאו"ם

 

סמינריון בכלכלה – משפחה מגדר עבודה – המכללה למינהל

הנחיות לכתיבת בחינת בית

(הנחיות אלו הן חלק מהפרמטרים לשיפוט בחינה וככאלו הן נושאות ציון):

          הקפידו על התייחסות לרעיונות מרכזיים מהטקסט, הסבירו אותם ודונו בהם בעזרת המאמרים

          הקפידו על כללי ציטוט ביבליוגרפים בגוף העבודה, ועל רשימה ביבליוגרפית בסוף העבודה (יש לרשום מראה מקום ביבליוגרפי לכל טיעון שתציגו במסגרת הדיון).

          הקפידו על ניסוח, פיסוק, שפה ומבנה תקין של פסקאות וטיעונים.

          הקפידו על מבנה דיון אקדמי [פתיחה, גוף הדיון (ובו חלוקה לפסקאות משנה) וסיכום ומסקנות] באופן הבא:

הפתיחה: תכלול טיעון קצר וממוקד, אותו תציגו במסגרת הדיון: (לדוגמא: מה היו החוקרים חושבים על הכתבה? יסכימו? יבקרו?). בפתיחה יוצג בקצרה הטיעון שלכם, כך שהקורא יבין בדיוק מה אתם מתכוונים לטעון בדיון שיבוא.

גוף הדיון: הציגו את הטיעונים שלכם, פרטו אותם דרך יישום המאמרים על הכתבה.

סיכום ומסקנות : סיכום של הנאמר והרחבה של הדיון

          אורך העבודה – עד 7 עמודים שזה כולל ביבילוגרפיה (לפי כללי ה- APA). אין לחרוג ממספר העמודים המוקצב.

          הקפידו על עבודה עצמאית. מותר לקיים דיון מפרה במשותף, אך כתיבת העבודות תיעשה בצורה יחידנית.

 

עבודה סמינריונית בחינוך – היבטים פסיכולוגיים וסוציולוגיים של הזהות – המכללה למינהל

  1. ביבליוגרפיה:

ספר: שם משפחה, שם פרטי (אפשר גם אות ראשונה). שנה. כותרת. עיר: הוצאה לאור.

דוגמא:

Silverman, D. 1970. The Theory of Organizations: A Sociological Framework. London: Heinemann

מאמר מכתב עת: שם משפחה, שם פרטי. שנה. "כותרת מאמר". שם כתב עת, כרך: עמודים

דוגמא:

Barley, S.R. &Kunda, G. 2001. “Bringing Work Back In”. Organization Studies,.12, (1): 76-95

מאמר מקובץ מאמרים: שם משפחה, שם פרטי (של כותב המאמר הספציפי). שנה. "כותרת המאמר". עמ' בתוך שם פרטי ושם משפחה (עורך). "כותרת של  קובץ המאמרים". עיר: הוצאה לאור

דוגמא:

Parsons, T. [1960] 1969. “Some Ingredients of A General Theory of Formal Organization”. Pp. 197-213 in Litterer, J. (ed.) Organizations Structure&Behavior, NY: Basic-Books

 

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב משפט וטכנולוגיות מידע הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות