קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס משפט חוקתי אשר נלמד ב המכללה האקדמית צפת על ידי ד"ר מוחמד ס. ותד. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. בג"צ 742/84 כהנא נ 'יו"ר הכנסת ואח', פ"ד לט)4( 85 )להלן: כהנא I(.
  2. בג"צ 669/85 כהנא נ 'יו"ר הכנסת, פ"ד מ)4( 393 )להלן: כהנא II(.

האם תוצאת פסק-הדין בעניין כהנא II – בין היתר לאור דברים אשר הובעו במסגרת כהנא I – מוצדקת?

 

מבוא לקרימינולוגיה – ד"ר אבי ברוכמן

  1. אינטליגנציה ופשיעה.
  2. סחר בבני אדם.
  3. "החלונות השבורים".
  4. רצדיביזם בקרב אסירים.
  5. מנגנוני ההגנה ועבריינות.
  6. תת-תרבות עבריינית.
  7. מיפוי פשיעה.

 

מחקר כמותי – מכללת לוינסקי לחינוך

  1. נערך מחקר שבחן האם מעורבות הורים בבית הספר קשורה בסוג בית הספר וברמת ההשכלה של ההורים. השכלת ההורים נמדדה באמצעות מספר שנות לימוד. השערת המחקר הראשונה טענה שמעורבות הורים בבית הספר היסודי תהיה גבוהה יותר ממעורבות הורים בגיל הרך. מעורבות ההורים נמדדה באמצעות השאלה: "באיזו מידה היית רוצה להשפיע על תכנית הלימודים בגן / בית הספר בו לומדים ילדיך?" כאשר סולם התשובות נע בין 1 (בכלל לא רוצה) ל 5 (רוצה במידה רבה מאד). השאלון הועבר לאימהות בלבד.
  2. מהם המשתנים הבלתי תלויים?

א. מין ההורים.

ב. השכלת ההורים.

ג. סוג בית הספר.

ד. תשובות ב. ו ג. נכונות.

ה. כל התשובות נכונות.

  1. על מנת לבחון את השערת המחקר שצוינה לעיל יש לערוך:

א. מחקר כמותי.

ב. מחקר איכותני.

ג. חייבים לערוך מחקר משולב – כמותי ואיכותני.

ד. לא משנה איזה סוג מחקר עורכים לבדיקת השאלה.

3.השאלה שנשאלו ההורים ("באיזו מידה היית רוצה להשפיע על תכנית הלימודים בגן / בית הספר בו לומדים ילדיך?") היא:

א. הגדרה תיאורטית של מעורבות הורים.

ב. הגדרה אופרציונאלית של מעורבות הורים.

ג. משתנה בלתי תלוי.

ד. אף תשובה אינה נכונה.

  1. מהו המשתנה התלוי?
  2. מה דעתך על התוקף של מדידת המשתנה "מעורבות הורים בבית הספר"?
  3. נסחו השערה עם כיוון לבדיקת הקשר בין השכלת ההורים לבין הרצון להשפיע על תכנית הלימודים.

 

מאמרים אקדמיים – תרבות הפנאי של ילדים בישראל – אוניברסיטת תל אביב

הפנאי במרחב הפרטי והציבורי:

א) מיפוי הפנאי הילדי במרחב העירוני.

ב) ילדים עובדים במרחב הציבורי.

  • החינוך המשלים (מיוחס תש"ח).

בית הספר כמכוון לצריכה "נכונה" של פנאי:

א) "החינוך המשלים".

ב) ביקור בבית התפוצות בתערוכה לילדים "גיבורים – פורצי הדרך של העם היהודי".

  • האדם המשחק (הויזינגה 1966).
  • המשחק: מבט מהפסיכואנליזה וממקום אחר )פרוני 2002).

 

———————————————

הידעת? סמינריון בחינוך יכול להיות גם על אלימות.

 

ניהול קשרי לקוחות – המרכז האקדמי פרס

  1. ידוע כי כוחו של הפה לאוזן אלקטרוני הינו עצום.. האם החברה יכולה כעת "לרתום" לטובתה את השימוש בפה לאוזן אלקטרוני? וכיצד?

 

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב משפט חוקתי הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות