קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס משפט חוקתי אשר נלמד ב הקריה האקדמית אונו. במסגרת הכנת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

חופש הביטוי, חופש הדת, חופש מדת ופגיעה ברגשות.

 

עבודה סמינריונית בחינוך – מנהיגות והנעה – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

  1. מקמו את המנהיג- על פני הטווח (במודל הטווח המלא); כיצד ניתן להסביר: באמצעות מיקום זה, ובאמצעות מה שידוע על מוטיבציה- את היחסים שהתפתחו בין המנהיג למונהגים?

 

סמינריון בחינוך – שאלת הרוע והשלכותיה החינוכיות – האוניברסיטה העברית בירושלים

2) דני מכיתה ד' החליט לארגן חרם על נגה משום שהיא סיפרה למורה שהוא שבר חלון של בית הספר בהפסקה. מלבד שתי חברותיה הקרובות של נגה כל ילדי הכיתה לא דיברו איתה במשך שבועיים. הצביעו על מקור אפשרי להתנהגות של דני ושל ילדי הכיתה האחרים על פי באומייסטר, קקס ופרום.

 

על אנשים, עסקים וחברות בעידן הגלובלי –  המכללה האקדמית תל חי

  • Locke, R. M. 2003. The Promise and Perils of Globalization: The Case of Nike.
  • ברקאי, ת. 2015. על אחריות תאגידית ועבודה מאורגנת: בעקבות פרשת פלאפון.

 

כתיבה אקדמית – המכללה האקדמית לחברה ואמנויות

2.) לנתח תמטית את האירוע- בשילוב תיאוריות מוטיבציה.

 

עבודה של ד"ר תמר אלמוג – אוניברסיטת חיפה

ב. לו התבקשתם לבחור במאמר שיסייע למורים בעבודתם עם הורים- באיזה מאמר הייתם בוחרים?

2.) א. פנה אליכם עמית למקצוע וביקש שתמליצו לו על מאמר שיסייע לו/ לה לבחור את הדרך הנכונה לשלב בכיתה פעילות לימודית עם טאבלט. מהו המאמר שתמליצו לו?

ב. דמיינו שיחה בין נציג/ת וועד הורים של הכיתה שבה אתם מלמדים לבינכם (אתם המורים). נציג הוועד מתנגד לשימוש בטאבלטים בכיתה ואילו אתם בעד. כתבו תסריט של השיחה הזאת.

גייסו שחקן/ שחקנית שישחק את תפקיד נציג וועד ההורים והסריטו את השיחה המדומיינת ביניכם (אסור לקרוא מהניירות ולדקלם- השיחה צריכה להיראות אמתית).

משפט חוקתי - הקריה האקדמית אונו - עבודה סמינריונית במשפטים3.) רשימת קריאה של ספרים שעשויים לעודד המשך קריאה של ספרים נוספים:

א. הציעו ספר כזה בעברית.

ב. מה סוד הקסם של הספר?

ג. צטטו פסקה מהספר שמדגימה את אופיו.

 

שיטות מחקר כמותניות – אוניברסיטת אריאל בשומרון

ב. שאלון חרדת הורים מהאינטרנט- מאחר ומדובר בתחום חדש יחסית עדיין אין בנמצא שאלון מהימן לבדיקת משתנה זה. לפיכך התבססתי על שאלון חרדה מהמדיה של…… וערכתי בו התאמות. אלפא של קרונבאך היא 0.72.

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב משפט חוקתי הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות