קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס משפט מנהלי אשר נלמד ב הקריה האקדמית אונו. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

חוק לתיקון סדרי המינהל (החלטות והנמקות), תשי"ט-1958

בג"ץ 2159/97 מועצה אזורית חוף אשקלון נ' שר הפנים, פ"ד נב(1) 75, 88-89 (1998).

 

עבודה סמינריונית במשפטים – דיני קניין – המרכז הבינתחומי הרצליה

מיד לאחר מכן דבי מתחילה להעביר 600 ש"ח מדי חודש בחודשו, כמסוכם, ל"הסורקים". כעבור 20 חודשים מתחילת ההסכם, דבי והארי פושטים רגל, ומפסיקים לעמוד בתשלום החודשי. כשחברת ה"סורקים" שמים לב לכך, הם מיד שולחים נציגים לביתם של דבי והארי, לאסוף את הסורק ולהחזירו לחברה. לתדהמתם, הם מוצאים בית ריק מציוד. דבי יושבת בפינה מיואשת, ומסבירה להם שנציגי הנאמן בפשיטת הרגל לקחו זה עתה את כל דברי הערך מהדירה.

2.) סטיב ראה יותר מדי תכניות של "מאסטר שף", והפך להיות בשלן חובב. מנת הדגל שלו הייתה פחזניות עם סירופ אגבה. עם הזמן סטיב החל למכור מארזים של הפחזניות לבתי העסק הקרובים לביתו. בין היתר, הוא סיפק פחזניות לבנק "קופת העם". יום אחד שלי, בעלת מעדנייה מצליחה בקניון הקרוב, נכנסה לבנק על מנת לקחת הלוואה שתעזור לה לשפץ ולהרחיב את המעדנייה. היא ראתה את הבנקאים בולסים את הפחזניות, התעניינה, טעמה גם היא, והתאהבה. הבנקאי של שלי שמח לעזור לה ולקשר אותה עם סטיב.

 

סמינריון בחינוך – מתודולוגיה של הוראת הספרות – האוניברסיטה הפתוחה

שלושה דיוקנאות של מורים במראת הסטודנט להוראה –

המורה האידיאלי, מורה המורים ודמות הסטודנט עצמו כמורה/ נירית רייכל, שרה ארנון

מבוא: מחקר זה דן בתפיסת שלושה דיוקנאות של מורים בעיני סטודנטים להוראה: המורה האידיאלי, דמות עצמם כמורים ודמותו של מורה המורים האידיאלי, כשבמוקד הדיון עומדת דמותו של המורה הרצוי, הטוב. דיוקנאות אלה נבחנים מנקודת מבטם של שתי קבוצות סטודנטים: פרחי הוראה במכללה להכשרת מורים וסטודנטים לחינוך, שהם כבר מורים בפועל, המשלימים תואר ראשון במכללה להכשרת מורים או במכללה אקדמית אזורית. [1] בחינת דיוקנאות אלה בעיני סטודנטים להוראה מאפשרת ללמוד על תפיסתם המקצועית והחינוכית ועל הכשרתם להוראה.

ייחודו של המחקר הוא בבירור דמות המורה האידיאלי בעיני הסטודנטים להוראה, מי שעתידים להיות מורים ומי שהם מורים בפועל. הסטודנטים להוראה ממוקמים בעמדה אסטרטגית ייחודית בהיותם מצד אחד תלמידים ומצד אחר מי שיעמדו (או שכבר עומדים) מול תלמידים בעתיד.

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב משפט מנהלי הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות