קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מתודולוגיה של הוראת הספרות אשר נלמד ב האוניברסיטה הפתוחה. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) א.השוו את הקשיים העומדים בפני המורה- בהוראת שירת ימי הביניים ובהוראת שירה מודרנית.

ב. הציעו מתודות- באמצעותם אפשר להתגבר על הקשיים אותם פירטתם בסעיף א'.

ג. הדגימו מה שכתבם בסעיפים א' וב' על השיר שלפניכם "הטווס מאת אגי משעול" באמצעות מערך שיעור לכתות י'-יב' . יש להתייחס לאמצעים האמנותיים בשיר.

2.) הכינו מערך שיעור מתאים לכיתות י'-יא'- לסיפור "חצץ" מאת אליס מונרו.

עליכם להתייחס לנושאים הבאים:

א. מאפייניו של המספר.

ב. דרכי האפיון של הדמות/יות.

ג. אקספוזיציה ודרכי מסירתה.

ד. היבט תמטי מרכזי.

ה. אמצעים אמנותיים.

3.) איך מכינים מערך שיעור?

ניסוח מטרות:

א. מטרה היא היגד המתאר את התוצאות הרצויות שאנו מתכוונים להשיג בעקבות פעילות מסוימת.

ב. המטרות נקבעות על ידי המורה והן מגדירות לרוב תוצר לימודים מוגמר. המטרות מנוסחות באופן כזה שבו הן יציינו מה תהיה התוצאה הלימודית הצפויה עם סיום הנושא הנלמד. יש לכתוב מטרות האופרטיביות לכל שיעור אותו מכינים. הדגש בניסוח מטרות אופרטיביות הוא על התלמיד. המטרה האופרטיבית מפרטת באופן מפורש את מה שרוצים שהתלמיד ירכוש. יעד אופרטיבי ייפתח בדרך כלל במילה "התלמיד" ובדרך כלל יצוין בעזרת פעלים התנהגותיים שפירושם חד משמעי וברור.

 

סמינריון – עבודת גמר בכלכלה – המכללה למינהל

בנו מצגת מסכמת, שתכיל:

1.) ניתוח ואנליסטים.

2.) תקציר מנהלים.

3.) משפך שיווקי: בחרו אחד מהמשפכים והציגו אותו ואת ההמלצות לשיפור.

4.) שיווק: המלצות לתמהיל.

 

כתיבת עבודה סמינריונית בתשלום – עבודה באוניברסיטת בן גוריון

4.) לצורך בדיקת עמידות של חומרים מסוימים, בתנאי סביבה חומצית בטמפרטורות ולחצים שונים- נעשה שימוש בכלי מתכתי מיוחד: המסוגל לשמור על תנאי סביבה מדויקים ובו חומצה. לכלי מוכנסות דגימות מהחומרים הנבדקים ותנאי הלחץ והטמפרטורה נקבעים. מוצאות הדגימות ונבדקת השפעת החומצה עליהם.

 

שינה והפרעות שינה בילדות – האוניברסיטה הפתוחה

ב. מהי האסטרטגיה שעל רשויות בריאות הציבור לאמץ- בהקשר למידע שיש לספק להורים בנושא סידורי שינה? ולהנחיות ביחס לסיכונים שעל ההורים להיות מודעים להם.

* לצפות בסרטון העוסק ב- separate surface cosleeping.

 

ליקויים נפשיים, עבריינות ומה שביניהם – המכללה האקדמית בית ברל

  1. Van Os, J., & McGuffin, P. (2003). Can the social environment cause schizophrenia? The British Journal of Psychiatry, 182(4), 291- 292.

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב מתודולוגיה של הוראת הספרות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות