קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מתמטיקה אשר נלמד על ידי ד"ר פטר סמובול. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. מכשיר (כלים)- פרוט כלי המחקר (שברים, מספרים טבעיים, נוסחאות עזר ,תולדות המתמטיקה, …. וכו') ותפקידם. אם נעשה שימוש בכלי סטנדרטי רצוי לציין את שמו ותפקידו .

 

סמינריון במשפטים – דיני קנין – המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט

סגן אלוף שומרוני ידע כי אינו יכול להכשיר מספר כה גדול של מתגייסים בשטח העומד לרשותו, ולכן בתאריך 5.12.16 פלש לשטח הסמוך (שגם כך נראה כנטוש), שכן מדובר בשטח פתוח, אומנם מגודר אבל עומד פנוי ולא נראה שיש בו איש.

מחזור המתגייסים של חודש דצמבר היה הגדול והרווחי ביותר שידע בית הספר, וסגן אלוף שומרוני החליט לשלוח פניה לבני הזוג אמיר והילה לפיה הוא מבקש להאריך את תקופת השכירות בשטחם. בני הזוג סרבו, בטענה שההסכם היה לשנה אחת ללא אפשרות להארכה, מאחר והם מעוניינים לבנות את ביתם במקום. הדבר היה ידוע במעמד כריתת ההסכם ולא השתנה דבר מאז ולכן הם מצפים שיעזוב את השטח כפי שסוכם דהיינו, ביום 31.12.16.

סירובם של בני הזוג העמיד את סגן אלוף שומרוני בבעיה שכן סיום קורס מחזור המתגייסים של חודש דצמבר 2016 צפוי להיות ביום 15.01.2017, והפסקת הקורס לפני המועד תביא לפגיעה כלכלית קשה בבית הספר ואף במוניטין שצבר, ולכן הוא החליט שלא להתפנות במועד "לסחוב קצת זמן" עד סיום הקורס ואז לעזוב.

ביום 30.12.16 חזרו שאולי ונעמה מחופשתם וגילו שחבורת מתגייסים פלשה לשטחם, והגדר הגובלת בשטח של שכניהם אמיר והילה הוסרה לחלוטין.

זועמים ונסערים הם התקשרו לאמיר והילה בבקשה שיפנו את שטחם ויתקינו חזרה את הגדר כפי שהייתה.

 

סמינריון – טרב- ייצור תרבותי במזרח התיכון וצפון אפריקה – אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

תרבות כאמצעי לביקורת חברתית, תפישות אסתטיות והקשר לתפישות עולם, יחסי יהודים מוסלמים או זיכרון והיזכרות תרבותית.

"…טרב הוא אותו מקסם או כישוף המתרחש בזמן המפגש שבין המופיע וקהלו…" (שריפה זוהור).

תחומים שונים של ייצור תרבותי במזרח התיכון ובצפון אפריקה כגון קולנוע, שירה, ריקוד סיפור עממי ואמנות קונספטואלית.

  1. מבוא: לימודי תרבות, ייצור תרבותי במזרח התיכון וצפון אפריקה והגדרת המושג טרב.
  2. אמנות האסלאם – שכבות היסטוריות: מילשטיין, ר. (תשס"ז) לתולדות העיסוק המחקרי באמנות האסלאם ובהיבט העיטורי שלה. ג'מאעה ט"ו : 111 – 116.
  3. מוסיקה כטקסט למשמעויות חברתיות א':

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות ב מתמטיקה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות