קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס נאציזם אשר נלמד ב המרכז הבינתחומי הרצליה על ידי עודד היילברונר. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) עודד היילברונר, עד כמה היה הרייך השלישי מודרני.

2.) נורברט פריי, היטלר, קהילת המלחמה.

3.) גיזלה בוק, מניעת ילודה.

4.) רוברט ג'אלטלי, כל יודע ומצוי בכל.

5.) יוסט דילפר, מדיניות החוץ הגרמנית.

6.) זיגריד יאקובייט, לבוש.

7.) דוד ויצטום, מוזיקה ומוזיקאים.

8.) אברהם ברקאי, חיסולם הכלכלי של יהודי גרמניה.

9.) גלעד מרגלית, רדיפת הצוענים.

10.) וילהלם דייסט, הוורמכט.

 

סמינריון – גישות ותיאוריות ותיקות וחדשות בחקר התקשורת: עיון מתקדם – המכללה האקדמית נתניה

גאנס, ה'. (2001/ 1985). תרבות אמריקאית פופולארית ותרבות גבוהה במבנה מעמדות משתנה. בתוך כ"ץ, א. וד. לוין. תרבות, תקשורת ופנאי בישראל (עמ' 54 -65). תל- אביב: האוניברסיטה הפתוחה.

12.) הגישה הפוסט-קולוניאליות:

שנהב, י', וחבר, ח'. (2002) "נקודת המבט הפוסט-קולוניאלית"  תיאורה וביקורת 20: 9-22.

טלפדה מוהנטי, צ'. (2006 /1988). תחת עיניים מערביות: הגות פמיניסטית ושיחים קולוניאליים, בתוך: באום, ד. ואחרות, ללמוד פמיניזם: מקראה (עמ' 415 -442).

 

סקירה תיאורטית – מבוא לויקטימולוגיה – המכללה האקדמית בית ברל

לוי, א' ובן דוד, ש' (2002). תופעת ההטרדה המינית ומקומה בארגון הצבאי – סקירת ספרות (עמ' 24- 40). משרד הביטחון, צה"ל: יוהל"ן.

מור, א' (2016). הטראומה השניה, דו"ח מחקר (טרם פורסם).

סבה, ל' (1992). עבירת האונס –  מגמות משפטיות וקרימינולוגיות. פלילים, ג', 46 – 101.

ע"פ מדינת ישראל נ' בארי, פ"ד מ"ח (1), 302.

פיאמנטה, י' (2010). תקיפה מינית כלפי גברים. בתוך ע' רובין, פגיעה מינית במשפחה (עמ' 22 -24). ירושלים: איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית בישראל.

קורן, א' (2008). ההבניה של אונס בעיתונות והפוליטיקה של האשמת הקורבן. בתוך: א' שהם. הפיקוח על עברייני מין בישראל ענישה או טיפול? (עמ' 238 -221). תל-אביב: פרלשטיין-גינוסר.

קמיר, א' (2001). תגובה: בחזרה אל "כשאת אומרת לא – למה את מתכוונת?". שערי משפט, 2(3), 307 -319.

4.) אלימות במשפחה-תיאור התופעה, הסברים תאורטים, השפעה על הקורבן ודרכי התמודדות:

בן-דוד, ש' (2014). קורבנות גברים במשפחה – האם יש תופעה כזו? י' וילצ'יק-אביעד וי' מזא"ה אלימות אילמת – גברים כקורבנות (עמ' 34- 13). אריאל: אוניברסיטת אריאל.

בילסקי, ל' (1997). נשים מוכות מהגנה עצמית להגנת העצמיות. פלילים, ו', 64-5.

לסיכום, הכנת עבודות אקדמיות ב נאציזם הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות