קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס  נושאים מתקדמים בניתוח רשתות חברתיות אשר נלמד  ב המרכז הבינתחומי הרצליה במסגרת עבודות  אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

חלק זה הוא החלק המרכזי של המטלה, והחלק בו אתם צריכים להשקיע את מרבית זמנכם. עליכם להגיש עבודה בת שני עמודים המנתחת את הרשת החברתית שלכם. עבודה זו צריכה להסתמך על רשימת הקריאה של הקורס, ההרצאות, והידע שלכם אודות הרשת החברתית שלכם. עבודה זו צריכה להיות עבודה אישית, ובניתוח שלכם אתם צריכים לענות על שתי השאלות הבאות:

  1. איך נראות הרשתות של הקשרים החזקים והחלשים שלכם, ומדוע הן נראות כך?
  2. מה הם קווי הדמיון והשוני בין הרשתות של הקשרים החזקים והחלשים שלכם? (אם לא ניחשתם עדיין, טבלה 1 מייצגת את הקשרים החזקים שלכם, וטבלה 2 מייצגת את הקשרים החלשים שלכם).

 

כתיבה אקדמית – גב' לימור זיו

ביבליוגרפיה:

על הביבליוגרפיה לכלול את המקורות עליהם התבססה העבודה ועליה להיכתב על פי כללי ה- APA כפי שנלמדו.

נספח-רפלקציה- יש לתאר את תהליך העבודה הצוותי, מה היו הקשיים? כיצד תוכננה העבודה וחולקה העבודה? מה למדתם מהתהליך? ברמה האישית והצוותית.

הערות:

על העבודה לכלול את הפרקים השונים על פי מבנה עבודה אקדמית. היקף גוף העבודה 4-5 עמי. יש להקפיד על עריכה מסודרת.

בהצלחה !

 

התנהגות ארגונית – האוניברסיטה העברית

שאלה 4 – תקשורת (25%)

בהתבסס על התיאוריה של אריק ברן, הדגם, באמצעות תכתובות בין עובדים/סטודנטים/מנהלים, מצבי תקשורת מתאימים ומצבים שאינם מתאימים, לפי הפירוט המבוקש להלן.

לפני כל תכתובת, ציין מה התפקיד של של כל אחד מה"שחקנים" בתכתובת. (הכוונה לתפקיד חברתי או ארגוני כגון עובד, מנהל, בעל, אישה, אח, חבר, לקוח ספק וכו') – ואת מצבי האגו שכל אחד מהשחקנים מדגים לדעתך.

א. ציין שני מצבי תקשורת, שבהם נוצרת תקשורת אפקטיבית לפי אריק ברן (שני שילובי אגו מתאימים), והדגם כל אחד מן המצבים האלה, באמצעות תכתובת דמיונית בין שני אנשים.

 

סדנה באסטרטגיה תקשורתית ובמיתוג מדינות – המרכז הבינתחומי הרצליה

עדיין לא ברור, בימים אלו, מי יהיה השר לבטחון פנים הבא, אבל להנהלת המשרד ברור כי הזמן קצר והמלאכה מרובה. הם מעוניינים כבר כעת (לאחר התייעצות ישירה עם ראש הממשלה המיועד) להיערך לקראת מועד מינוי השר, ולהציג לו תכנית עבודה לפתרון משבר משטרת ישראל. תכנית העבודה תכלול משימות ושינויים בתוך מנגנון המשטרה, וכמו כן תכנית תקשורתית מקיפה (אסטרטגיה, מיתוג, תכנית הסברה). משטרת ישראל ניצבת בנקודת שבר זהה איתה התמודד צה"ל במסגרת משבר אנשי המילואים בשנת 1996. את המסקנות התקשורתיות של משבר צה"ל סיכמו בחשיבה אסטרטגית לקויה בניהול מערך הדוברות הצה"לי. פתרון המשבר: המעבר של דובר צה"ל מאסטרטגיית עבודה של דברור (מתן תגובות) לאסטרטגיית ניהול תקשורתי (ייזום). צוות העבודה שלכם, ביחד עם מספר צוותים מקבילים, נתבקש להכין תכנית אסטרטגית תקשורתית (בלבד! – לא תכנית לניהול המשטרה) למשרד לבטחון פנים ולמשטרת ישראל.

 

 

לסיכום, עבודות  אקדמיות ב נושאים מתקדמים בניתוח רשתות חברתיות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

 

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות