תפיסת מורים בנוגע לקשיים של תלמידים בהתמודדות עם בעיות מילוליות

ביבליוגרפיה:

  • גזית, א' (2010). המקרה המוזר של קומה ארבע וחצי: כיצד מתמודדים תלמידי כיתות ג'-ו' עם פתרון בעיה מציאותית. החינוך וסביבו (32), עמ' 105-117.
  • גנואה, ב' (2014). הקשיים בפתרון בעיות מילוליות והצעת מודלים לפתרון בעיות מילוליות אצל תלמידי תיכון (עבודת גמר יישומית סמינריונית Edמוגשת כחלק מחובות הלימודים לתואר בתוכנית להוראת המתמטיקה). מכללת אורנים: קריית טבעון.
  • הרשקוביץ, ש' (2014). האם זו בעיה?. מטח- המרכז לטכנולוגיה חינוכית, עמ' 17- 54.
  • מרגולין, ב' ואילני, ב' (2007). בין לשון למתמטיקה -חינוך לחשיבה אוריינית בפתרון בעיות  מילוליות במתמטיקה. דפים (45), עמ' 114-139.
  • פוליה, ג'. וקילפטריק, ג' (2007). אוסף בעיות מתמטיות עם רמזים ופתרונות. תרגום: נ. מובשוביץ-הדר, "קשר חם", הטכניון חיפה.
  • קרמרסקי, ב' (2000). מטה- קוגניציה ופיתוח היכולת לפתור בעיות מתמטיות המוצגות בסיטואציה מוחשית ובסיטואציה מופשטת. מגמות (מ), חוברת 4, עמ' 660-685.
  • שכטר, ט' (2012). חשיבה מתמטית בחיי היום- יום בגן הילדים. דע-גן 5, עמ' 22-27.
  • שטיינברג, ר' (2002). פתרון בעיות מילוליות בגן. הד הגן (א). עמ' 21-33.
ניהול אסטרגטי | השפעת היזם | עזרה בכתיבת עבודה סמינריונית מערכות מידע

ניהול אסטרגטי | השפעת היזם | עזרה בכתיבת עבודה סמינריונית מערכות מידע

 

השפעת התכונות והכישורים של היזם על הצלחת חברות – ניהול אסטרטגי

אברוצקי. ג, אשכנזי. א (2011). יזמות חברתית בישראל. עמותת נובה: ניהול ואקדמיה בשירות הקהילה.

על יזמות טכנולוגית, מתוך מ.ט.י

ברגמן, צ. (2007). היזם המתחיל: לגלות עולם חדש של אפשרויות. סודות פרסומיים כלכליים.

גומפרס (2012) , ביזנס אינסיידר  למי יש יותר סיכוי לגייס כסף: סטארט-אפיסט כושל או יזם חדש

דפנה קריב  (2012 ) ביה"ס למינהל עסקים  יזמים מתחילים – יזמים מנוסים: היכן טמון היתרון היחסי להצלחת העסק היזמי.

ללויד, א.שפסקי (1995), "יזמים נוצרים לא נולדים", הוצאת מטר-ספריית המרכז הישראלי לניהול.

 

 

Darryl K. Taft, 2011, IBM: 100 Years of innovation, Ziff Davis Enterprise.

Frenzel  Alexander and Grupp Hariolf,2009, Using models of innovation  diffusion to forecast market success: a practitioners’ guide, Research Evaluation,39–50

Gartner, W.B. (1985). A conceptual framework for describing the phenomenon of new venture creation. Academy of Management Review, 10: 696-706. 

Herring Sam and Galagan Pat, 2011, Why Innovation? Why now? , American Society for Training & Development,26-28

Hortinha Paula, Lages Carmen, and Filipe Luis Lages,2011 , The Trade-Off Between Customer and Technology Orientations: Impact on Innovation Capabilitiesand Export Performance, Journal of International Marketing,36-58

Kostas N. Dervitsiotis,2011, The challenge of adaptation through innovation based on the quality of the innovation process, Total Quality Management,22, 553–566

Laurier L. Schramm, Wanda Nyirfa, Kenelm Grismer, and John Kramers, 2011, Research and development impact assessment for innovation-enabling organizations, Publique Du Canada, 54, No. 4, 567–581

Lumpkin, G.T. and Dess, G.G. (1996). Clarifying the entrepreneurial orientation construct and linking it to performance. Academy of Management Review, 21:135-172.

 McCarthy, B. and B. Leavy (1998/1999). “The entrepreneur, risk-perception and change over time: A typology approach”. Irish Business and Administrative Research 19/20(1): 126-140.

Peter J. Denning, 2012, The Profession of IT The Idea, Association for Computing Machinery, 55, 30-32.

Richard K. Russell, Donald D. Tippett, 2008, Critical Success Factors for the Fuzzy Front End of Innovation in the Medical Device Industry, Engineering Management JournalVol. 20 No. 3

Say. B (1851). Political Economy. New American Edition.

Schumpeter, J. (1954). History of economic analysis. UK: Taylor & Francis e-library.

Shane, S., and Venkataraman, S. (2000). The promise of entrepreneurship as a field of research. Academy of Management Review, 25(1): 217-226.

 Stevenson, H. (1999). New business ventures and the entrepreneur. Boston: Irwin/McGraw-Hill.

Storey, D.J (1994). Understanding the Small Business Sector, Rutledge

אנחנו כמובן נשמח לעזור בכל עבודה בה תבחרו!

 

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות