קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ניהול טכנולוגיה וחדשנות אשר נלמד ב האוניברסיטה הפתוחה. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) קראו את הכתבה "האם המחשב ייהפך לאויב?"

א. הסבירו את המושגים: דטרמיניזם טכנולוגי וגישת ההבניה החברתית של הטכנולוגיה (SCOT). בתשובתכם הסבירו- מהי התרומה של כל אחת מהגישות להבנת ההשפעה של הטכנולוגיה על החברה.

ב. האם אתם מזהים בכתבה דוברים המחזיקים בגישה של דטרמיניזם טכנולוגי? אם כן, הציגו אותם ופרטו מה תהיינה ההשלכות של הטכנולוגיה על החברה, על-פי הגישה הדטרמיניסטית.

ג.  בהנחה שאתם מחזיקים בגישת ההבניה החברתית של הטכנולוגיה, נסו לחזות כיצד ישפיעו המכונות החושבות על החברה. בתשובתכם הציגו 2 קבוצות חברתיות רלוונטיות שתענקנה פירושים שונים ל"בינה מלאכותית" והציגו את תפיסתם הפרשנית.

2.) בהתבסס על הנתונים, ובהנחה ש"אלפא" וביתא" פועלים בשוק תחרותי, כיצד יפעלו בתי הקפה?

3.) השוו בין המודל העסקי של רשת בתי הקפה סטארבקס ובין המודל העסקי של רשת בתי הקפה Blue Bottle Coffee. בכל אחד מתחומי המודל העסקי של המודל העסקי*, ציינו במה זהים המודלים ובמה הם שונים זה מזה.

*הצעת הערך ללקוח, תשתיות: משאבים ותהליכים, כספים

4.) א. פרטו את החוזקות/עוצמות ואת החולשות של Blue Bottle Coffee.

ב. פורטר מבחין בין כמה סוגים של אסטרטגיות גנריות: הובלה בעלויות, בידול ומיקוד (בעלויות או בבידול). באיזו אסטרטגיה גנרית פעלת סטארבקס ובאיזה אסטרטגיה גנרית פועלת Blue Bottle.

 

סמינריון – שיווק ופרסום בדיגיטל – המכללה למינהל

  1. פעילות במדיה חברתית- פייסבוק/ אינסטגרם, באיזה כלי פרסומי תבחרו? מה יהיה המסר השיווקי? למי הפרסום יפנה (קהל היעד)? מה יהיה המסר הפרסומי במודעה?
  2. רימרקטינג –הציעו 2 הצעות לפעילות רימרקטינג של בית העסק. תארו את שלבי הפעילות.

ד.) בניית תכנית פעילות שנתית:

  1. העריכו מהו התקציב השנתי הנדרש לפעילות הכוללת של הארגון/ בית העסק – באמצעות גאנט פעילות לשנה, אך בראייה חודשית. התייחסו- לעונתיות, חגים, תחרות ואירועים שונים המשפיעים על הארגון/ בית העסק.
  2. העריכו את מספר הלקוחות, המכירות והרווח כתוצאה מהפעילות השיווקית הדיגיטלית.
  3. העריכו טראפיק משוער לאתר החברה בחודשים לפי הגאנט.

 

כתיבת עבודה אקדמית – מוצרים, צריכה ,קיימות – המרכז הבינתחומי הרצליה

  1. הנדסה גנטית: להכין חוות דעת שתעסוק בנושא השימוש בהנדסה גנטית כפתרון אפשרי למשבר המזון. הניתוח יתבסס על גישת המארג Nexus)), תוך התייחסות להיבטי הקיימות- סביבה, חברה, כלכלה. הסקירה תתייחס לסוגיות:א. מהו היקף השימוש בהנדסה גנטית בייצור מזון בישראל ובעולם?

    ב. כיצד התפתחה המגמה לאורך השנים?

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב ניהול טכנולוגיה וחדשנות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות