קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ניהול מו"מ עסקי אשר נלמד על ידי שחר ארליך. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  • איסוף מידע ומשמעותו על המו"מ.

 

כתיבת סמינריון – חקר האושר – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

אפשר להשתמש בערוצי תקשורת אחרים: שיר, מתנה, ציור, ריקוד וכו' המבטאים את הוקרתכם. כמובן שההוקרה יכולה להנתן לא רק לזולת אלא גם לעצמכם.

  1. מתנת ההפתחות: כל אחד מאיתנו חווה סבל פרידות, דחייה וכאב בחייו. פנו לעצמכם זמן מספיק כדי לכתוב על אותה תקופה/ ארוע באופן פתוח, חופשי ואסוציאטיבי ככל הניתן מבלי להקפיד על ניסוח וכללי הדקדוק, האיפוק או התבונה. לדוגמא: איך הרגשתם אז? ומה אתם מרגישים כעת? איך השפיע עליכם המקרה המכאיב בטווח היותר ארוך של מהלך חייכם מאז? אילו לקחים הפקתם ממנו? באילו מובנים צמחתם ממנו? מה עוד אתם יכולים ללמוד ממנו כיום?
  2. מתנת השמח בחלקו: עבור על כל מתנות הסמינר שחקרת ובחר את זאת שהיתה גם המשמעותית ביותר וגם כזאת שאתה שמח בה בחלקך. כלומר שאותו חלק שנמצא בך ומצוי בידך הוא גם מספיק ומספק.

 

סמינריון בכלכלה – שיווק בינלאומי – אוניברסיטת בן גוריון בנגב

5.) האם משקל הפעילות הגלובלית ביחס לפעילות המקומית נכון לדעתכם עבור החברה. ניתן להתיחס לחברות מתחרות (מקומיות או גלובליות) לצורך השוואה.

6.) בצעו ניתוח שוק גלובלי לפעילות החברה: א. ניתוח סביבה גלובלית.

ב. ניתוח התחרות- היעזרו במודל פורטר לניתוח מתחרים ובמודל שהצגנו בכיתה לניתוח התחרות המוצרית.

במידה ומבנה התחרות שונה מהותית משוק לשוק ,התיחסו ל- 5 השווקים המרכזיים (איזורים ולא מדינות בודדות).

ג. הציגו את המגמות המרכזיות הרלוונטיות בשוק העולמי. לדוגמה: טרנד הבריאות שמתפתח בשוק המערבי ובארה"ב, אשר משפיע מאד על חברות המזון ושירותי הסעדה.

 

שיטות כמותיות וסטטיסטיקה ב' – המכללה האקדמית עמק יזרעאל

  1. לאור הרקע התיאורטי שהצגתם, נסחו שאלת מחקר והשערת מחקר שניתן לבחון באמצעות סקר.
  2. הגדירו נומינלית ואופרציונאלית את משתני המחקר.
  3. שאלון:

– אספו נתונים של משיבים, לאיסוף חשיבות מבחינת ההתנסות.

– על השאלון לכלול שאלות מהן ניתן ליצור משתנה אינדקס.

 

יסודות השכנוע וההשפעה – המכללה האקדמית ספיר

היעזרו בחומרים שעומדים לרשותכם בתיקיה על רטוריקה מנקודת המבט של הרשת (בעיקר לנייר ושירקי), ודונו בבעיות: אינטלקטואליות, פוליטיות, אתיות וכדומה.

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב ניהול מו"מ עסקי הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות