קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ניהול מערכות מידע במע' הבריאות אשר נלמד ב המרכז האקדמי פרס ע"י ד"ר בת עמי סדן. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

הנחיות להגשת עבודה קבוצתית

  1. הסטודנטים יתקבצו ל10 קבוצות כאשר בכל קבוצה בן 6-5 משתתפים
  2. כל קבוצה תקבל מאמר באנגלית לקרוא ,לתמצת את עיקריו, להציגו באמצעות PowerPoint ולדון בו בכיתה
  3. המאמרים יהיו בנושאי הלימוד השונים
  4. יש למסור בכתב )אפשר במייל( לאחר ההצגה את הסיכום, המצגת וסיכום הדיון שנערך בכיתה
  5. כל קבוצה תקבל 15 דקות להצגה ועוד כ15 דקות לקיום דיון בנושא המאמר בכיתה
  6. הציון יהיה מורכב מעמידה במכלול המטלות וכן משיתוף כל חברי הקבוצה
  7. בכתב ובמצגת יש לסכם את עיקר תוכן המאמר וניתוח התובנות ממנו
  8. בתום המצגת יש להעלות נושאים, דילמות, ממצאים וכו מתוך המאמר ולהנחות דיון בכיתה על נושאים אלו ולסכמם בכתב כחלק מהמטלה
  9. חלוקת התפקידים בין חברי הקבוצה פתוחה לשיקול חברי הקבוצה אך רצוי לחלק את התפקידים ולמנות אחראי לכל חלק במטלה ניתן לחלק את הצגת המאמר בין חברי הקבוצה ,חבר אחר יכול להציג את הנושאים לדיון ולהנחות אותו וחבר אחר לסכם את הדיון וכדומה.

 

משפט פלילי – הקריה האקדמית אונו

דיני נזיקין

הנושאים הוצעו על-ידי ד"ר אמל ג'בארין

  1. דיני האחריות המקצועית של עורכי הדין.
  2. אחריות עורך הדין כלפי צד שלישי.
  3. דיני האחריות המקצועית של שמאי מקרקעין (כלפי הלקוח וכלפי מי שאינו לקוחו).
  4. רשלנות רפואית (לרבות תתי נושאים).
  5. פיצוי בגין פגיעה בסיכוי.
  6. דוקטרינת הנזק הראייתי.
  7. העברת נטלת הראיה.
  8. הולדה בעוולה.
  9. אחריותם של סרבני הגט בנזיקין.
  10. אחריות ליקויי הדעת בנזיקין.
  11. אחריות קטינים בנזיקין.
  12. הלכת השנים האבודות.
  13. הגנת הצורך בדיני הנזיקין.
  14. הקטנת הנזק בדיני הנזיקין.
  15. דיני הנזיקין כמכשיר לצדק חלוקתי.
  16. הגישה הכלכלית לדיני הנזיקין.
  17. אחריות בנק מלווה כלפי רוכשי דירות.
  18. פיצויים עונשיים בדיני הנזיקין.
  19. חסינות למציל בדיני הנזיקין.
  20. תמורות בחקיקה ובפסיקה בנושא אחריות עובדי הציבור.

 

סמינריון במשפטים – משפט חוקתי – המכללה האקדמית ספיר

  1. חוק זה תקף על אף האמור בכל חוק יסוד, ויעמוד בתוקפו עד ליום 1.12.2022.

יהונתן, אחמד וג'ון מבקשים לעבוד כעיתונאים; הם פונים אליך כדי לקבל חוות-דעתך המשפטית על חוקתיות החוק.  יהונתן הוא אזרח ישראלי, אחמד הוא תושב ישראל (אך אין לו אזרחות ישראלית) וג'ון – עובד זר – אינו תושב ואינו אזרח ישראלי.

דונו בחוקתיות החוק ובסוגיות החוקתיות המתעוררות במקרה שלעיל.

* פירוש המושגים אשר מצויים בסעיף 3 לחוק: "כתב" – עיתונאי האחראי על השגת מידע בעל אופי חדשותי; "פרשן" – עיתונאי המנתח והמסביר את החדשות; "פובליציסט" – עיתונאי המפרסם מאמרי דעה המבטאים את דעתו האישית; "צלם" – עיתונאי האחראי על צילום תמונות האירועים החדשותיים; "עורך" – העיתונאי האחראי לעריכת העיתון.

 

סמינריון בחינוך – פיתוח כישורים חברתיים – האוניברסיטה העברית בירושלים

מקרה א': יסודי

דני הוא תלמיד בכיתה ב', בן בכור לאחות בת שלוש. הוריו עובדים בתפקידים בכירים ומצבם הסוציו-אקונומי מבוסס. אחרי הצהריים הוא פעיל בחוגים, ביניהם בחוג שחייה. המראה החיצוני שלו ולבושו אינם חריגים.

מבחינה לימודית, דני בדרך כלל קשוב לכללי בית הספר, אבל כאשר הוא אינו מצליח לענות נכון על תרגיל שניתן בכיתה, הוא לפעמים קורע את הדף וזורק אותו לרצפה. המורה מעירה לו על כך. הוא גם הרבה פעמים סופר את השגיאות שהמורה מסמנת לו בדף. כאשר המורה מפנה לכיתה שאלה, הוא נוטה להתפרץ ולומר את התשובה.

בבחינה חברתית, דני אומר את כל מה שהוא מרגיש או חושב באותו הרגע, גם אם הדבר אינו מתאים למצב. למשל, אם הוא רואה במהלך משחק שכדאי לחבר לעשות מהלך מסוים, אז הוא מתפרץ ומבצע את המהלך של החבר על אף שזה אינו תורו. דוגמה נוספת: כאשר מתקיים ויכוח בין ילדים, הוא מייד מתחיל לצעוק ללא ניסיון להקשיב לאחר.

 

לסיכום, עבודות סמינריוניות ב ניהול מערכות מידע במע' הבריאות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות