קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ניהול משאבי אנוש אשר נלמד ב אוניברסיטת אריאל בשומרון על ידי ד"ר עופר אטד. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. לבחור כתבות שקשורות לפרקטיקות שונות של ניהול משאבי אנוש, לדוגמא: תכנון כ"א, ניתוח עיסוקים ומיון וגיוס עובדים.

ב.) הפרקטיקה של ניתוח עיסוקים משפיעה על….

 

סמינריון – נשים בחברה היהודית בארץ ישראל – האוניברסיטה הפתוחה

  1. ניהול משאבי אנוש - אוניברסיטת אריאל בשומרון - כתיבת עבודה סמינריונית בתשלוםחינוך נשים במגזרים שונים בארץ ישראל.
  2. הבניית זהות מגדרית במערכת החינוך היישובית.
  3. הנצחת נשים בחברה הישראלית- ניתוח מגדרי (שרה ארונסון, חנה סנש, זהרה לביטוב, הנצחת נשים באנדרטאות).
  4. נשים בקיבוץ.
  5. נשים בשוק העבודה בתקופת המנדט.

 

סקירה תיאורטית – הרוסים באים, הרוסים באים – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

4.) א. צפו בסרטון (שימו לב לפרטים- הלא מקריים והטקסט הלא היתולי).

ב. נתחו את:

  1. משמעותו של כל אחד מן הקטעים המרכיבים את הסרטון.
  2. הרקע החברתי-פוליטי (ממנו הוא צמח).
  3. סוג האיום- שהוא מייצג.
  4. השינוי- החברתי העמוק.

ג. להתייחס לעוד תופעה סוציו-פוליטית- שעברה גלגול דומה במפגש בין המהגרים- העולים לחברה הוותיקה בישראל.

 

סדנה במחקר איכותני – הקריה האקדמית אונו

  1. להתנסות בניתוח איכותני של טקסט (מקורות שונים מהשטח – כתיבה אישית, סרטים, ראיונות וכו') על פי העקרונות המוצגים במאמרן של ליבליך, תובל-משיח וזילבר (2010) ותוך התייחסות ודיון לייצוגים השונים של אנשים עם מוגבלות בתקשורת (קמה, 2003).

ליבליך,ע. תובל-משיח, ר. וזילבר, ת. (2010). בין השלם לחלקיו ובין תוכן לצורה. בל. קסן ומ. קרומר-נבו (עורכות) ניתוח נתונים במחקר איכותני. באר-שבע: אוניברסיטת בן גוריון בנגב.

קמה, ע. (2003). הקורבן האומלל ונכה העל. פנים, 26, 73-84.

מקורות לניתוח:

אל תתאבלו עלינו – תרגום לעברית של מאמרו של ג׳ים סינקלייר מ-1993.

 

מבוא לספרות ילדים ב:ספרות ילדים עכשווית – המכללה האקדמית בית ברל

ג. מושג הילד (כלומר, איזו תפיסה של ילד וילדות באה לידי ביטוי ביצירה: התפיסה המחנכת? התפיסה הפסיכולוגית-מגוננת? התפיסה הפסיכולוגית-חושפת? או שילוב של שתיים או יותר מהן? ובכל מקרה, יש להתבסס על חומרים עיוניים רלוונטיים כמו בכל שאר הסעיפים. זה הקריטריון השביעי).

ד. אפשר לכתוב עבודות משותפות רק במקרה שמספר היצירות הנדונות מוכפל במספר המשתתפות בעבודה מעבר למה שנדרש לעיל, וכך גם מספר העמודים כנדרש להלן.

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב ניהול משאבי אנוש הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות