קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ניהול משאבי אנוש אשר נלמד על ידי ד"ר שלומית פרידמן. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) תהליך המיון: א. מהו כלי המיון בו עשה שימוש עבור עובדי המחלקה הטכנית לפני השינוי בהגדרת התפקיד? נמקו את התשובה ובססו על נתוני תאור המקרה.

ב. בתאור המקרה מצוין כי חל שינוי בהגדרת התפקיד של עובדי המחלקה הטכנית. הציעו כלי מיון אשר ייתן מענה לדרישות המחודשות בעקבות השינוי המתואר לעיל. ציינו מה כלי המיון ועד לבדוק. הסבירו מהם היתרונות של כלי המיון שהצעתם, ונמקו- תוך התייחסות לקריטריונים השונים לבדיקת טיב שיטת המיון.

2.) הדרכה: א. הגדירו – מהי המטרה המרכזית של תהליך הדרכה ארגונית?

ב. בתיאור המקרה מצוין כי העובדים השתתפו בסדנא. באיזו שיטת הדרכה (training method) עשה שימוש בסדנא? הסבירו את עקרונות השיטה ונמקו את תשובתכם- תוך הבאת ביסוסים מתוך הקטע.

ג. ציינו שני יתרונות מרכזיים (שונים) של שיטת ההדרכה שזיהיתם בסעיף הקודם. הנחייה: להסביר כל אחד מהיתרונות שציינתם- תוך התייחסות לנושא של אפקטיביות ההדרכה.

 

סמינריון בכלכלה – הערכת התפקוד בארגון: התפתחות ושינוי – האוניברסיטה הפתוחה

1.) במאמר מתוארת הצעה לשינוי במערכת הערכת התפקוד במגזר הציבורי.

א. מהו השינוי המוצע? מה הם יתרונותיו ומהם חסרונתיו?

ב. כיצד ניתן לבצע את השינוי לפי מודל שדה הכח של לוין (הקרחון).

ג. איזה מודל להערכת היעילות הכלכלית של המערכת החדשה שתוטמע אתם מציעים?

2.) קראו את המאמר: Ben-Hador, B. (2016). Coaching executives as tacit performance evaluation: a multiple case study, Journal of Management Development, 35(1), 75 – 88.

בו מתואר תהליך אימון מנהלים:

א. מדוע לדעת הכותבת תהליך אימון המנהלים הוא למעשה הערכה סמויה?

ב. לפי המאמר, האם המשוב הניתן בתהליך ההערכה הסמויה הוא אפקטיבי?

 

סמינריון במשפטים – דיני חוזים – האוניברסיטה הפתוחה

1.) יואב, בעל זיכיון שמרשת "פולה", שכר מטלי חנות לצורך הפעלת בית קפה. בחוזה נכתב שתקופת השכירות תהיה חמש שנים וכל עוד הזיכיון מהרשת נמשך.

א. מה מעמדו של החוזה הנ"ל? ב- 3 מצבים:

  1. הרשת נתנה ליואב זיכיון לשבע שנים.
  2. הרשת הפסיקה את הזיכיון כעבור שנה.
  3. יואב לא בקש מהרשת  חידוש זיכיון.

ב. הניחו שלפי חוק עזר עירוני אסור להפעיל במקום בית קפה. איזו עילה יש ליואב כלפי החוזה? ומהם הסעדים בגין עילה זו?

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב ניהול משאבי אנוש הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות