קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ניהול קריירות בארגון אשר נלמד ב המרכז האקדמי פרס ע"י ד"ר אשרית כספי ברוך במסגרת עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

במסגרת עבודה זו עליכם לנתח קריירה של אדם כלשהו. בחרו מישהו בעל ניסיון תעסוקתי של כמה שנים לפחות כדי שיהיה לכם רקע מספק לניתוח. ראיינו את האדם אותו בחרתם. עליכם לקבל מידע על הרקע שלו: הרקע המשפחתי, התעסוקתי, הלימודי – בעבר הרחוק והקרוב. שאלו אותו על ההחלטות התעסוקתיות שלו, אילוצים והזדמנויות, תפקידים שמילא במסגרות שונות, תחומי לימוד והעדפות.

את הראיון המתועד צרפו כנספח לעבודה. כמו כן יש לתת למרואיין/ת למלא את השאלונים הרלוונטיים (הולנד, חמשת הגדולים, פרוטיאנית, ללא גבולות וכדומה).

 

מבוא לתורת הענישה – בית ברל

  1. דון בדילמות הקשורות בסוגיית הענישה (לדוגמא: היחס בין העבירה לעונש, אפקטיביות ההרתעה, אחידות השפיטה וכדומה)
  2.  איזו מבין מטרות הענישה היא האפקטיבית ביותר, פרט את עמדתך אל מול המטרות השונות.
  3. ניתן לפנות למרצה ולבקש אישור על נושא אחר שעליו את/ה מעוניין/ת לכתוב.

 

דיני עבודה – המכללה למנהל

ב.         אישור פסק הדין

  1. כל סטודנט יבסס את עבודתו על פסק דין אחר ושונה משל חבריו למסלול.
  2. משכך, עם איתור פסק הדין הרצוי, ובטרם התחלת העבודה, יעלה כל סטודנט לקבוצת דיון מיוחדת במודל (שתוקם במיוחד לצורך המטלה) את פרטי פסק הדין שעליו ירצה לבסס את עבודותו (אין צורך בתוכן נוסף בגוף ההודעה). די בכך לבחירת פסק הדין, ואין צורך בקבלת אישור של סגל הקורס על פסק הדין (למעט במקרים חריגים)
  3. כותרת ההודעה תכלול את הפרטים הבאים: שם הסטודנט, מס' הליך ושמות הצדדים. לדוגמה: צביקה הדר, ע"ע 300245/97 אסולין נ' רשות השידור.
  4. מוטב להזדרז באיתור פסק הדין, שכן בחירת פסק הדין היא בשיטת "כל הקודם זוכה". לא ניתן יהיה לבחור פסק דין שכבר הועלה על ידי אחר לקבוצת הדיון.
  5. שינוי של פסק דין לאחר שהועלה לקבוצת הדיון במודל יהיה באישורה של עוזרת ההוראה בלבד.

 

כתיבת עבודות בתשלום – החברה הישראלית – אוניברסיטת אריאל בשומרון

  1. נתחו את ההחלטה ואת הסערה הציבורית שהתעוור באמצעות הרעיונות והמושגים שנלמדו במסגרת הדיון על הויכוח בין הסוציולוגים הממסדיים וההיסטוריונים הישנים לבין הסוציולוגים הביקורתיים וההיסטוריונים החדשים. כיצד כל זרם צפוי להתייחס להחלטה? מאילו טעמים? אנא התייחסו לטיעונים המוצגים בתקשורת בביקורתיות תוך ניסיון לחשוף את האינטרסים של הצדדים השונים במאבק.
  2. הויכוח בין הצדדים (נא לא להתייחס אליו בפשטנות כאל ויכוח בין שמאל וימין) יכול להעיד על שינויים שחלים בשנים האחרונות באופייה היהודי, הציוני והדמוקרטי של החברה הישראלית. אנא נתחו את התהליך שניתן לזהות בהחלטת שר החינוך (ובהחלטות דומות), ובאמצעות הנלמד בכיתה על הקשר בין ציונות, יהדות ודמוקרטיה נסו לנסח אמירה ביקורתית ומשמעותית על החברה הישראלית.

 

סמינריון בכלכלה – יסודות השיווק – מכללת תל-חי

קרא את הקטע הבא וענה על שאלות 4 ו- 5

חברת ג'ילט הוציאה לאחרונה מותג של סכיני גילוח חדש בשם "פרוקטולייד". החברה מצהירה כי איכות המותג החדש עולה בהרבה על איכות מותגיה הקודמים. מחירו של סכין מהמותג החדש כ- 20 ₪ (לעומת כ-10 ₪ עלות סכין מהדור הקודם). כדי להשתמש במותג החדש יש לרכוש ידית מתאימה שעלותה כ- 50 ₪.

 

יסודות ההוראה והלמידה – מתמטיקה – המכללה לחינוך האקדמית גורדון

  1. ' הערכת המושג המדעי של מספר אצל ילדי בית הספר היסודי'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/part3/teachers/articles/translations/article108heb.pdf

  1. 'מאפייני תלמידים בעלי קשיים במתמטיקה ואסטרטגיות יעילות לטיפול בהם'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/part3/teachers/articles/translations/article87.pdf

  1. 'איזהו השוקו המתוק ביותר'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/part3/teachers/articles/translations/article101heb.pdf

  1. 'מה אפשר לעשות עם מספר טלפון'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/mispar_chazak_2000/issue6/telefon_tammy_giron.pdf

  1. 'לימוד השבר הפשוט בסביבה מתוקשבת'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/mispar_chazak_2000/issue6/shever_jonny_oberman.pdf

  1. 'הוראת הכפל לשם שליטה'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/part3/teachers/articles/translations/article77.pdf

  1. 'מדוע ילדים מתקשים בשליטה בעובדות היסוד וכיצד ניתן לעזור להם'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/part3/teachers/articles/translations/article84.pdf

 

לסיכום, עבודות אקדמיות בחינם ב ניהול קריירות בארגון הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות