קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ניהול קשרי לקוחות אשר נלמד ב המרכז ללימודים אקדמיים אצל ד"ר ישראל בוקסר. במסגרת עבודות האקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

מטלה כללי:

העבודה תתמקד בהצעה ויישום של אסטרטגיה שיווקית שמטרתה לשפר את ביצועיו של ארגון ישראלי כדלהלן: העלאת הערך הניתן ללקוחות, שימור לקוחות רווחיים, העלאת לקוחות במדרג, שיפור מיצוב, הרחבת נתח הארנק והגדלת מכירות, שיפור הרווחיות.

מטלה מפורט:

מצב קיים:

מבוא ורקע (מבוא): פרטים על הארגון: מוצריו/שירותיו ומאפייניו. הצגת הענף, התפתחויות עיקריות ומגמות מרכזיות. מאפייני התחרות בין המתחרים הקיימים בענף (אין צורך לפרט את "חמשת הכוחות של פורטר"). יש לבצע ניתוח  TOWS ולשרטט מפת מיצוב המשקפת ממדים הרלוונטיים ל-CRM.

ניהול קשרי לקוחות | המרכז ללימודים אקדמיים | עבודות אקדמיות

ניהול קשרי לקוחות | המרכז ללימודים אקדמיים | עבודות אקדמיות

אימון הלכה למעשה ב  המרכז ללימודים אקדמיים

 

מתוך עקרונות ההצלחה בחרו שניים ותארו בפירוט כיצד הם באים לידי ביטוי בחייכם:  (מעורבות, אינטגריטי, צמיחה, שירות, העזה),

מעורבות – תארו מקום בחייכם בו אתם שחקנים, מקום בו אתם פרשנים ומקום בו אתם מאמנים, נתחו כל אחת מהפוזיציות על פי הפרמטרים השונים.

אינטגריטי – תארו מקום בחייכם בו הנכם בשלמות תפעולית ומה הרגשתכם שם. תארו מקום בו אינכם בשלמות ומה התיקון אותו אתם הולכים לבצע.

מוטיבציה ורגשות בכיתה ובבית הספר – אוניברסיטת בן גוריון

וכיצד ניתן לטפח בכיתה כל אחת מתחושות המיטביות הללו. בחלק השני של השאלה, דונו בגישה המועדפת עליכם, וכיצד היא תואמת את האג'נדה (האני-מאמין) החינוכית שלכם.

 

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

משפט בינלאומי פומביהמרכז האקדמי פרס

למרות השיחות, בשבועות האחרונים עלתה המתיחות בגבול בין המדינות לאחר שחיילים רומאים ירו במספר הזדמנויות יריות בודדות לשטחה של מדריד. המתיחות הגיעה לשיאה בשבוע האחרון לאחר שסיור רומאי עלה על מארב בקרבת הגבול וחיילי הסיור, ארבעה במספר, נהרגו. חקירת האירוע לא העלתה באופן חד משמעי כי בוצע על ידי חיילים מדרידים, אבל העקבות הובילו למדריד, וראש ממשלת רומא הודיע כי הוא רואה במדריד כאחראית לאירוע. באירוע אחר, פגז מרגמה שנורה ממדריד פגע בחקלאים רומאים שעבדו בשדה סמוך לגבול והרג ארבעה מהם.

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

 

סוגיות בניהול משאבי אנוש בשירות אוניברסיטת חיפה

 

בחרו מאמר אמפירי או תיאורטי באנגלית, שפורסם ב 10 השנים האחרונות (לא לפני 1998), באחד מכתבי העת הבאים: ,Human Resources Management Journal, Human Resources Management Review ,Personnel Psychology, Journal of Applied Psychology, Academy of Management Journal .Academy of Management Review . ניתן להיעזר גם בכתבי עת בעברית כדוגמת משאבי אנוש, אקזקיוטיב וסטאטוס, אך זאת בנוסף ולא במקום המאמר באנגלית. סקירת המאמר צריכה לכלול את ארבעת החלקים הבאים: רקע תיאורטי, טיעונים וממצאים עיקריים, תרומת המאמר לחומר שנלמד בהרצאות וביקורת שלכם על המאמר. בתשובתכם הבחינו בין השלכות תיאורטיות ומעשיות למשאבי אנוש המצוינות במאמר(נכנס לחלק העוסק ב׳תרומת המאמר׳), לבין מסקנות יישומיות שהייתם מסיקים מהמאמר להתנהלות היומיומית (נכנס לחלק העוסק ב׳ביקורת שלכם על המאמר׳).

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

 

כ

תקשורת כתרבות – 10532האוניברסיטה הפתוחה

 

ג.          הציעו שאלת מחקר הנוגעת למה שקראתם, וקשרו אותה לספרות שסקרתם בסעיפים א ו-ב.

ד.         הסבירו כיצד תנתחו את הטקסט התקשורתי שבחרתם בו (משדר טלוויזיה, סרט, ספר, פרסומת, נושא שסוקר בעיתונות). היעזרו בחומרים הרלוונטיים שנלמדו בקורס.

ה.         תארו את הטקסט שבחרתם בו. אפשר לבחור ב:

ה.1.     משדר טלוויזיה (יש לתארו בקצרה. הניתוח יציג 3 קטעים נבחרים)

ה.2.     סרט (יש לתארו בקצרה. הניתוח יציג 3 קטעים נבחרים).

ה.3.     פרסומות (יש לבחור במדגם של שלוש פרסומות מן העיתונות או מן הטלוויזיה.)

 

לסיכום, עבודות האקדמיות ב ניהול קשרי לקוחות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות