קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ניתוח דו"חות פיננסיים אשר נלמד ב האוניברסיטה הפתוחה. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) א. לערוך ניתוח מקיף של חברה בורסאית- על בסיס הדו"חות הכספיים שלהם ותשקיפי החברות.

ב. מהן המסקנות על מצבה הכלכלי והכספי (לצורך הערכת השווי של החברה).

ג. להשוות לנתוני המסחר במניות החברה בשוק ההון- את התוצאות הערכת השווי (להסתמך על הדו"חות הכספיים השוטפים).

ד. לעקוב אחר העיתונות הכלכלית, כגון- "גלובס", "הארץ" ו- The Marker: כדי לבדוק- אם מופיע חומר רלבנטי לעבודה (בין אם על החברה או על הסביבה הכלכלית והענף הרלוונטיים).

* ניתן למצוא חומר רב ברשת ה- Internet, באתרים של Tase.co.il (אתר הבורסה לניירות ערך), TheMarker.com & Globes.co.il, Mivzak.com, meitav.co.il, Honline.co.il. באתר של- TheMarker משולבים מירב היישומים האפשריים לניתוח דו"חות פיננסיים (כך שאתר זה הפך לאתר מרכזי בתחום הפיננסי). ובספריית הבורסה לניירות ערך ברחוב אחד העם בתל-אביב, בספרית ביה"ס למנהל עסקים באוניברסיטת תל-אביב, ובאתר "פרדיקטה".

2.) מבנה המטלה: להלן פרקים מומלצים למטלת הגמר:

א. תמצית הערכת השווי.

ב. סקירת הענף, סקירת החברה, וניתוח הסביבה הכלכלית – במסגרת זו יש לסקור את: הסיכונים העסקיים להם חשופה החברה, ניתוח השוק והמתחרים העיקריים, תלות בלקוחות, מיקומה של החברה בענף, תלות בספקים או חומרי גלם והשפעת העונתיות.

ג. ניתוח S.W.O.T (חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים).

 

סמינריון – עבודה באוניברסיטת בן גוריון

5.) מצאו את 3 המספרים החסרים, כולל נימוק:

_ , _ , _ ,2 ,3 ,4 ,3 ,2 ,1 ,2 ,4 ,3 ,2 ,1 ,2 ,3 ,2 ,1

 

עבודה סמינריונית בחינוך – מתודולוגיה של הוראת הספרות – האוניברסיטה הפתוחה

4.) דוגמאות למטרות אופרטיביות:

א. התלמיד ידע מהם המאפיינים של שיר לירי.

ב. התלמיד ידע להבחין בין מספר כל יודע למספר דמות.

ג. התלמיד ידע לזהות בשיר מהי מטפורה.

5.) הכנת מערך השיעור:

כתה ___ תאריך ______

הנושא של יחידת ההוראה ________________

מספר השיעור ___ נושא השיעור _____________

א. דרישות קדם: מה המורה יודע שהתלמידים כבר יודעים/למדו. על בסיס ידע זה מבסס המורה את השיעור.

ב. ניסוח המטרות השונות.

ג. משך הזמן – לכתוב כמה מתוכנן לנושא השיעור.

ד. שיטת ההוראה – אם ההוראה היא פרונטאלית/ עבודה עצמית/ עבודה בקבוצות.

ה. אמצעי עזר והמחשה – באילו אמצעי עזר אשתמש. לדוגמה: מצגת, וידאו, טייפ, שקפים, לוח.

6.) שלבי השיעור:

א. פתיחה – לציין מה יהיה בפתיחת השיעור.

ב. מהלך השיעור – לציין את כל השלבים של הפעילות שתתבצע בשיעור.

ג. סיכום שיעור – יש לסיים/ לסכם את השיעור.

ד. הערכת למידה

7.) השיטה שבה תיבדק למידתם של התלמידים.

דוגמאות:

א. שאלות בע"פ.

ב. עבודת בית.

ג. בחינה.

ד. רפלקסיה/ הפקת לקחים.

ה. לחשוב על הפקת לקחים – מה היה טוב במערך שהכנתי, מה עלי לשפר לפעם הבאה וכיצד התלמידים הגיבו לפעילות.

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות ב ניתוח דו"חות פיננסיים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות