קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס נשים בחברה היהודית בארץ ישראל אשר נלמד ב האוניברסיטה הפתוחה על ידי ד"ר כהן חגית. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. נשים בחברה היהודית בארץ ישראל - האוניברסיטה הפתוחה - סמינריוןנשים בעליה ה- 1 וה- 2:

א.) פעילות בזירה הציבורית.

ב.) השתלבות בזירה הפוליטית.

ג.) השתקפות החוויה הנשית ביצירות ספרות מאת סופרות בנות התקופה.

ד.) דיון השוואתי ביצירות ספרות של יוצרות ויוצרים בני התקופה.

ה.) הבניית זהות מגדרית ביומנים ובזכרונות.

סקירה תיאורטית – הרוסים באים, הרוסים באים – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

בנסיעה למוסקבה (זמן קצר לפני- גל העלייה ההמוני) הזמין נחמן- עולים פוטנציאלים, לבוא להתגורר באריאל שהיא "עיר אוניברסיטאית- במרכז הארץ" וזה עבד- בשנות השיא: 40% מתושבי אריאל היו; דוברי רוסית (עם השנים- אכן גם הוקמה שם אוניברסיטה).

הצילום מבטא (בצורה) את- 1 הסוגיות המורכבות (והנחקרות) של הגירה (ועלייה)- נתחו את התופעה.

סמינריון – מנהיגות חיובית בניהול – הקריה האקדמית אונו         

  1. שאלו עם איזו בעיה המרואיין/ת מתמודדים בעבודה.
  2. לבנות נושא לראיון המקדם לפי השלבים: מבוא, סיפור, נקודת שיא ותנאים.
  3. ראיון Feedforward: שפת גוף, טון דיבור, דינאמיקה והתנגדויות.

II.) פירוט הפעולות שהמרואיין/ת יכול/ה ליישם בעקבות הראיון.

  1. רפלקציה אישית- לפרט את המחשבות והתחושות שחוויתם לפני הראיונות, במהלכם ואחרי. מה למדתם מהראיונות- על הנושא ומהן המסקנות והתובנות שלכם.

תעמולה – המרכז הבינתחומי הרצליה

להשען על מודל ההגברה וההחלשה של ראנק (המציע קטגוריות לניתוח תעמולה- בצורה שיטתית וברורה) ובממצאים השונים המופיעים במאמרם של שוורצולד ורוקס (המציגים דרכים לניתוח תעמולה).

לינק לפרק: http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1076084

יש "לחבוש שני כובעים":

  1. חוקר תעמולה (נטול עמדה אישית), כזה שבא לבחון את הדברים- ללא שיוך: לאומי, אידיאולוגי, פוליטי וחברתי, אלא מעוניין לחשוף את חלקי התעמולה שמופעלים בפרק. אירוע תעמולה בתוך הפרק יכול להיות לדוגמא: ראיון שנעשה עם דמות, קטע מעבר, הצגת מאורע מסוים ושימוש בקטעי ארכיון. להתייחס לאלמנטים תעמולתיים: בימוי, צילום, פסקול, בחירת תוכן, לבוש, רטוריקה ולוקיישן.

מבוא היסטורי לפוליטיקה בת זמננו – אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

לפי מקרה המבחן של אזור/ קבוצה (המבקשים לפרק את מדינת הלאום) לענות בצורת חיבור:

א. מהם שורשי הבידול- בין קבוצה זו והמסגרת המדינתית הרחבה?

ב. מהו המעמד החוקתי של האזור/ הקבוצה- במסגרת מדינת הלאום? (חלק מפדרציה ואוטונומיה).

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב נשים בחברה היהודית בארץ ישראל הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות