סדנה במחקר איכותני – הקריה האקדמית אונו – מאמרים אקדמיים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס סדנה במחקר איכותני אשר נלמד ב הקריה האקדמית אונו על ידי ד”ר נצן אלמוג. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

סדנה במחקר איכותני - הקריה האקדמית אונו - מאמרים אקדמייםמי שמדבר, עונה 1 ,פרק 14 – ראיון של ליהיא לפיד אצל אילנה דיין

תפקוד גבוה – סרטה של דנה דימנט

בוקר חדש עולה על בית לוינשטיין – מתוך הבלוג Seat Down Comedy   של דני גרמייז

שיח סימנים, חירשים מספרים על עולמם – סרטה של חגית גור-זיו

 

סקירה תיאורטית – הרוסים באים, הרוסים באים – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

ד. להתייחס לנרטיב הקהילתי- שמתגבש מקטעי הסרטון ומיתוס הנוסף.

2.) התמונה צולמה בהתנחלות אריאל (היום עיר בשומרון- מעבר לקו הירוק) בתחילת שנות ה-90′, אז- החלו להגיע לאריאל (בהזמנתו, האישית, של ראש העיר, דאז- רון נחמן) ראשוני העולים.

 

סמינריון – תעמולה – המרכז הבינתחומי הרצליה

לנתח פרק מסדרת הכתבות “נשואים לרבנות”: הסיוט של פסולי החיתון” בחסותו של כתב ערוץ 10 ברוך קרא. הפרק נוגע בעצב חשוף בחברה הישראלית, כאשר חודר לעין סערה חברתית-דתית, ומגלה מטענים כבדים הקשורים למיקום מוסד הרבנות בחברה הישראלית. הכתב מנסה לעמוד על שאלת הרלוונטיות של מוסד הרבנות בימינו אנו, כאשר פסולי החיתון מודרים הצדה. האם הפרשנות של הכתבה אכן מנסה להתמודד עם מורכבות הנושא וחוקרת את כל היבטיה? או פשוט מהווה כטקסט נוסף שרק משקף לנו את המציאות?

 

מדיה לילדים בגיל הרך – המכללה האקדמית ספיר

1. Strasburger, V. C., Wilson B. J., & Jordan A. B. (2009). Children and adolescents: Unique audiences. In V. C. Strasburger, B. J. Wilson & A. B. Jordan (Eds.), Children, adolescents, and the media. Second edition (pp. 1-42). Los Angeles: Sage.

2. Messenger Davies, M. (2001). Pre-schoolers: A special audience. In G. Creeber (Ed.) The television genre book (94-98). London: BFI Publishing.

דוגמא לסוגייה- למידת שפה בגיל הרך והמדיה:

1. Kirch, M. & Speck-Hamdan, A. (2007). One, two, three with Dora, Elephant & Co. TelevIZIon special English issue, 20(1), 28-33.

2. Holler, A. (2012). He speaks Russian – just like me. TelevIZIon special English issue, 25(1), 16-19.

ד.)

  1. תדהר, ח’ (2003). אלימות בתוכניות הטלוויזיה המשודרות לגיל הרך בישראל: מחקר ניתוח תוכן כמותי. מגמות, 42(4), 651-626.

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב סדנה במחקר איכותני הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות