קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס סדנה במחקר איכותני אשר נלמד ב הקריה האקדמית אונו על ידי ד"ר נצן אלמוג. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

סדנה במחקר איכותני - הקריה האקדמית אונו - מאמרים אקדמייםמי שמדבר, עונה 1 ,פרק 14 – ראיון של ליהיא לפיד אצל אילנה דיין

תפקוד גבוה – סרטה של דנה דימנט

בוקר חדש עולה על בית לוינשטיין – מתוך הבלוג Seat Down Comedy   של דני גרמייז

שיח סימנים, חירשים מספרים על עולמם – סרטה של חגית גור-זיו

 

סקירה תיאורטית – הרוסים באים, הרוסים באים – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

ד. להתייחס לנרטיב הקהילתי- שמתגבש מקטעי הסרטון ומיתוס הנוסף.

2.) התמונה צולמה בהתנחלות אריאל (היום עיר בשומרון- מעבר לקו הירוק) בתחילת שנות ה-90', אז- החלו להגיע לאריאל (בהזמנתו, האישית, של ראש העיר, דאז- רון נחמן) ראשוני העולים.

 

סמינריון – תעמולה – המרכז הבינתחומי הרצליה

לנתח פרק מסדרת הכתבות "נשואים לרבנות": הסיוט של פסולי החיתון" בחסותו של כתב ערוץ 10 ברוך קרא. הפרק נוגע בעצב חשוף בחברה הישראלית, כאשר חודר לעין סערה חברתית-דתית, ומגלה מטענים כבדים הקשורים למיקום מוסד הרבנות בחברה הישראלית. הכתב מנסה לעמוד על שאלת הרלוונטיות של מוסד הרבנות בימינו אנו, כאשר פסולי החיתון מודרים הצדה. האם הפרשנות של הכתבה אכן מנסה להתמודד עם מורכבות הנושא וחוקרת את כל היבטיה? או פשוט מהווה כטקסט נוסף שרק משקף לנו את המציאות?

 

מדיה לילדים בגיל הרך – המכללה האקדמית ספיר

1. Strasburger, V. C., Wilson B. J., & Jordan A. B. (2009). Children and adolescents: Unique audiences. In V. C. Strasburger, B. J. Wilson & A. B. Jordan (Eds.), Children, adolescents, and the media. Second edition (pp. 1-42). Los Angeles: Sage.

2. Messenger Davies, M. (2001). Pre-schoolers: A special audience. In G. Creeber (Ed.) The television genre book (94-98). London: BFI Publishing.

דוגמא לסוגייה- למידת שפה בגיל הרך והמדיה:

1. Kirch, M. & Speck-Hamdan, A. (2007). One, two, three with Dora, Elephant & Co. TelevIZIon special English issue, 20(1), 28-33.

2. Holler, A. (2012). He speaks Russian – just like me. TelevIZIon special English issue, 25(1), 16-19.

ד.)

  1. תדהר, ח' (2003). אלימות בתוכניות הטלוויזיה המשודרות לגיל הרך בישראל: מחקר ניתוח תוכן כמותי. מגמות, 42(4), 651-626.

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב סדנה במחקר איכותני הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות