קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס סדר דין אזרחי ואיכות הסביבה אשר נלמד ב הקריה האקדמית אונו ע"י חנן מנדל. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

סדר דין אזרחי

  1. השיטה האדברסרית וחריגות ממנה
  2. רפורמות במערכת הדיונית הישראלית
  3. האתגרים שבמתן סעדים זמניים על ידי בית המשפט
  4. הליכי הגילוי המוקדם: מטרות וביצוע
  5. מבנה מערכת בתי המשפט ובתי הדין
  6. סדרי דין מיוחדים והתניות דיוניות
  7. "הגישה הניהולית" להסדרת הדיון בבית המשפט
  8. מערכת הסמכות העניינית בישראל וזניחת מבחן הסעד
  9. סמכות בינלאומית, היתר המצאה ודוקטרינת הפורום ה(בלתי) נאות
  10. הסדרת הליכי הגישור
  11. תניות בוררות ואכיפתן
  12. נושאים המותרים לדיון בהליכי בוררות
  13. פיקוח בית המשפט על הליך הבוררות
  14. הליכי ביטול וערעור על בוררות: הרצוי והמצוי
  15. פסיקה בדרך של פשרה כהליך לא שיפוטי
  16. הליכים דיגיטליים ליישוב סכסוכים

 

משפט פלילי – הקריה האקדמית אונו

קניין רוחני

נושאים שהוצעו על-ידי עו"ד עופר טור-סיני

רשימת נושאים מוצעים לעבודה סמינריונית:

  1. שמות מתחם (domain names) באינטרנט
  2. דוקטרינת ההפרה התורמת בדיני הפטנטים
  3. אחריות עקיפה להפרות זכות יוצרים
  4. אחריות ספקי שירותים באינטרנט
  5. הגנת דיני הפטנטים על תוכנות מחשב
  6. הגנת דיני הפטנטים על שיטות עסקיות
  7. היחס בין דיני הקניין הרוחני לבין דיני עשיית עושר ולא במשפט
  8. שימוש הוגן למטרות הוראה כהגנה מפני הפרת זכות יוצרים
  9. רישיונות כפיה בדיני הפטנטים
  10. הדינים החלים על יוצרים במשותף של יצירה
  11. דוקטרינת הדילול בדיני סימני המסחר
  12. דרישת החדשנות בדיני הפטנטים
  13. דרישת הקיבוע בדיני זכויות היוצרים
  14. קו התפר בין דיני ההגבלים העסקיים לבין דיני הקניין הרוחני
  15. הגנת זכות היוצרים על יצירה אדריכלית
  16. הגנת זכות היוצרים על תוכנות מחשב
  17. הגנת זכות יוצרים על אירועי ספורט
  18. הגנה משפטית על מאגרי מידע (databases)
  19. פיצויים סטטוטורים בדיני זכות יוצרים
  20. סוגיית האמצעים החדשים (פרשנות רשיונות)

על יופי, אמנות ומה שביניהם – מכללת אחוה

קריטריונים לבדיקת העבודה:

  1. הצגת שאלה פילוסופית רלוונטית לנושא הקורס
  2. הצגת רעיונות באופן ברור ועקבי
  3. הצגת דוגמאות קונקרטיות הממחישות את עמדתכם/ן
  4. ניתוח מפורט ומדויק והצגת טיעונים ודוגמאות התומכים ברעיונות המוצגים.
  5. פיתוח הפסקאות ומעבר קוהרנטי מפסקה לפסקה
  6. תחביר, דקדוק, אוצר מילים
  7. אין הכרח להיעזר במקורות חיצוניים –  אך במידה ונעשה בהם שימוש, יש להימנע מהעתקה מהאינטרנט, מספרים, או

מכל מקור אחר. במידה ואתם נעזרים  או מצטטים מקור חיצוני יש לציין מראה מקום הכוללים את כל המידע הביבליוגרפי

של הפריט כולל מספר עמוד. בכל מקרה יש להגביל את כמות האזכורים והציטוטים ,ובשום מקרה אין לבסס את העבודה רק

על רעיונות ששאבתם ממקורות חיצוניים.

 

סמינריון – ניהול פיננסי ושוק ההון

  1. ההבדל בין תנודתיות התשואה על מניות בודדות במדד ת"א 100 לתנודתיות תשואת השוק כולו : היבטים תיאורטיים ואמפיריים.
  2. ההשפעה על מחיר המניה וסחירותה בעקבות ההכרזה על צירופה/גריעתה ממדד ת"א 100 : היבטים תיאורטיים ואמפיריים.
  3. השפעת חלוקת הדיבידנדים על מחירי המניות.היבטים תיאורטיים ואמפיריים.

זמנית לא ניתן לכתוב על נושא זה.

34.אופציות מעו"ף-השפעת ציפיות המשקיעים 3 ימים לפני הפקיעה על מדד הפקיעה.

35.השפעת המידע הגלום בתזרים מזומנים על תשואת המניות.

36.הקשר בין פיצויי אנליסטים לבין המלצותיהם-היבטים תיאורטיים ואמפיריים.

 

עבודות אקדמיות בתשלום – יזמות וחדשנות חברתית – המרכז ללימודים אקדמיים

 שם המיזם: הזדמנות שווה.( שילוב בעליי מוגבלויות במקומות תעסוקה.)

 מפתחי המיזם הם: אוראל אליס ועתליה כהן.

 הגדרת  בעיה –  מה הצורך שאתם מזהים בסביבה שלכם שלא מקבל מענה מספק ואתם מעוניינים לטפל בו בעזרת המיזם? למה לדעתכם הבעיה קיימת (גורמים/סיבות)?

 אנו חיים בסביבה שבה יש אנשים שונים ומגוונים, המיזם שאנו מעוניינות לפתח ולקדם הוא שילוב בעלי מוגבלויות והשתלבותם במקומות עבודה רגילים. ישנם בעלי מוגבלויות שיש להם יכולות המאפשרים להם לבצע תפקידים מסוימים בחברה ולכן, אנו חושבות שצריך לתת את המענה לאותם אנשים כדי שיוכלו לבטא את עצמם ולפתח עצמאות.

 לדעתנו, הבעיה קיימת בגלל חוסר מודעות לאותם אנשים שזקוקים לצורך הזה וקיים חוסר בידע על המוגבלויות השונות, ישנה קצת רתיעה חברתית מאותם אנשים, לדעתנו ככל שאנשים ישתלבו בחברה ובעיקר במקומות עבודה הפערים יצטמצמו והרתיע תהפך לקרבה ולהשתלבות מוצלחת של שני הצדדים.

 

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב סדר דין אזרחי ואיכות הסביבה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות