קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס סוגיות בייעוץ גנטי אשר נלמד ב אוניברסיטת חיפה. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. קראי את סיפור המקרה שלפניך .
  2. במהלך הקריאה בררי וכתבי מהי עמדתך כלפי החלטתה של החולה.

סיפור מקרה

גליה בת 56 נשואה טרייה ללא ילדים .לבעלה שני ילדים מנישואים קודמים. פנתה למרפאה האונקוגנטית לייעוץ לאחר שחלתה בסרטן שד בגיל 56. לאחר בירור גליה אובחנה כנשאית למוטציה 5382insC בגן BRCA1.

באבחון, שלב המחלה היה: T2N1M0( stage3) ללא גרורות.

הוחלט על טיפול כימותרפי ניאואדג'בנטי) Neoadjuvant chemotherapy(. הוצע לגליה לשמר פוריות, היא בחרה להקפיא רקמת שחלה .

בהמשך עברה כריתת שדיים מלאה ללא שחזור, וכריתת שחלות מונעת ללא עדות נוספת למחלה  .

  1. נא לדון באמצעות חומר רקע בהיבט הקליני, הפסיכולוגי והחברתי של המקרה שלפניך וכן בהיבט של תפקידו של המטפל להציע טיפול, אך לא בהכרח "לכפות" אותו.

 

משפט פלילי – הקריה האקדמית אונו

(2)        זכויות נשים במשפט הבינלאומי [בעיקר Steiner and Alston]

  1. a. האם יש פער בין זכויות האישה בישראל לבין המשפט הבינלאומי? ניתן להתמקד באחד הנושאים מהתחומים הבאים:
  2. i. דיני המשפחה [נישואים וגירושים];
  3. ii. אלימות במשפחה וענישה עליה;

iii.         זכויות הנשים החרדיות ו/או הערביות.

  1. b. זכויות הנשים מול המסורת:
  2. i. זכות בחירה לנשים;
  3. ii. מילת נשים;

iii.         האם יש סתירה בין המשפט הבינלאומי לזכויות האישה?

(3)        זכויות הילד במשפט הבינלאומי

  1. a. הזכות לחינוך במשפט הבינלאומי
  2. i. מהו היקף הזכות לחינוך במשפט הבינלאומי?
  3. ii. האם יש זכות לחינוך מסוים?
  4. b. הזכות לחינוך מול המסורת:
  5. i. ענישת ילדים במשפט הבינלאומי
  6. ii. עבודת ילדים במשפט הבינלאומי

 

סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות – שיווק מדיה

איך ניתן להקליט את התוכניות והפרסומות ולצרפם לעבודה?

  • שלב ראשון: לאחר בחירת התוכנית ואישור המרצה, צלמו את התוכנית ואת  הפרסומות שמלוות אותה באמצעות מצלמה ביתית/ טלפון הסלולארי/ מחשב נייד כך שתוכלו לצרף כנספח לעבודה. מי שיש לו HOT VOD  )של הוט(, או  YES MAX )של יס(  יכול להקליט את התוכנית ואז לצלם באמצעים שצוינו מעלה.
  • שלב שני: הורידו את התוכן המצולם) התוכנית והפרסומות( למחשב, ושמרו על דיסק

)או על דיסק און קי(

  • הערה: אם קיים לינק לתוכניות שלכם באתר האינטרנט, צרפו את הלינק לעבודה ,ואת הפרסומות צלמו באמצעים שפורטו בשלב הראשון, הורידו למחשב, שמרו על דיסק וצרפו לעבודה.
  • כללי: אם יש לכם דרך טובה יותר להקלטת התוכניות והפרסומות, אתם מוזמנים לעשות בה שימוש. מה שחשוב הוא שהפרסומות האוטנטיות ששודרו בתוכנית המקורית בטלוויזיה ,יצורפו לעבודה.

מבנה העבודה

רקע כללי

א.        תקציר מנהלים-  סיכום של חצי עמוד מה אנחנו נקרא בעבודה ומהן המסקנות מהעבודה )את תקציר המנהלים יש לכתוב בסוף העבודה(

כתבו רקע כללי על התכניות שבחרתם לעשות: למה בחרתם ,מתי עלו לשידור )איזו עונה ומה התאריך המדויק והשעה של התכניות שנותחו(, באיזו תקופה משודרות )קיץ/חורף( ולמה לדעתכם?  מה אחוזי הצפייה של התכנית? מי הזכיינית? לאיזה ז'אנר שייכת? האם יש גיבוי לתכנית במדיה הדיגיטאלית? מול מי הן משודרות בשעה הרלונטית )בערוצים המתחרים( האם זוהי תוכנית רכש )מחו"ל – כמו דה וויס( או שהתכנית בהפקה מקורית?

האם התכנית בשידור חי או ערוכה?

ד.        קהל מטרה: למי מכוונת התכנית המשודרת, מיהו קהל המטרה ,נתחו היטב

והסבירו. האם קהל מטרה זה, צופה רק בערוץ זה או שניתן לצפות בתוכנית גם בטכנולוגיות נוספות )למשל: צפייה נדחית-מאקו VOD וכו', אייפד, צפייה בסלולארי וכו('

 

כתיבת עבודות בתשלום – החברה החרדית בישראל – אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

ועוד משהו חשוב  –

באתר הקורס תוכלו למצוא שני פריטים שיכולים לעזור לכם מאוד – מתוך עבודת הדוקטורט שלי (הם גם מומלצים למי שיש בעיות שינה): פרק סקירת הספרות ופרק המיפוי של העיתונות החרדית. להלן ההפניה:

נריה-בן שחר, ר. (2008). הנשים החרדיות ותקשורת ההמונים בישראל: דפוסי חשיפה ואופני קריאה. עבודת דוקטור שלא פורסמה. ירושלים: האוניברסיטה העברית.

מקורות לטקסטים "חרדיים":

האתר "בחדרי חרדים" – http://www.bhol.co.il/

האתר "כיכר השבת" – http://www.kikarhashabat.co.il/

עיתון המבשר: (עיתון חסידי, המתחרה של המודיע. מיסודה של משפ' פורוש)

mailto:netobmail@hamevaser.co.il

במייל זה הנכם יכולים להרשם ולקבל את העיתון כל יום חינם לכתובת המייל שלכם.

כדאי לכם לעשות את זה מיד – כך יצטברו לכם מספיק עיתונים…

 

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב סוגיות בייעוץ גנטי הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות