קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס סוגיות הגותיות וחינוכיות בספר איוב אשר נלמד על ידי ד"ר שמעון אזולאי. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות סוגיות הגותיות וחינוכיות בספר איוב – ד"ר שמעון אזולאי - סמינריוןרבה בחומר הנלמד.

  1. לקרא את המאמר המצורף של עדי צמח- "מה אני אלוהים לאיוב?" מהי עמדתו של צמח לגבי המענה שמקבל איוב ובמה הוא שונה או דומה לתשובות אחרות? מה דעתך על תשובתו של צמח?

 

סקירה תיאורטית – מבוא לתולדות עם ישראל בעת החדשה – אוניברסיטת אריאל בשומרון

Sergio DellaPergola, Jewish demographic policies, population trends and options in Israel and in the Diaspora. Jerusalem: The Jewish People Policy Institute, 2011.

Sergio DellaPergola,"World Jewish population, 2015", in Arnold Dashefsky Ira Sheskin (eds.), American Jewish Year Book 2015, American Jewish Year Book 115, pp. 273-364.

Gur Alroey, “Aliya to America?: A comparative look at Jewish mass migration, 1881-1914,” Modern Judaism 28, 2 (2008): 109-133

Yossi Goldstein, Jewish History in Modern Times, Sussex Academic Press, Brighton 1996.

ה. אמנציפציה:

שמואל פיינר, מלחמת תרבות: תנועת ההשכלה היהודית במאה התשע-עשרה,  ירושלים 2010.

מיכאל מאיר, יהדות בתוך מודרניות: חיבורים על ההיסטוריה והדת היהודית, תל אביב 2007.

Yossi Goldstein, Jewish History in Modern Times, Sussex Academic Press, Brighton 1996.

ו. השכלה, ציונות ואנטי ציונות:

שמואל פיינר, מהפכת הנאורות: תנועת ההשכלה היהודית במאה ה- 18. ירושלים תשס"ב.

Lowenstein, S.M. The Mechanics of Change: Essays in the Social History of German Jewry, Atlanta 1992.

מרדכי זלקין, ‫בעלות השחר : ההשכלה היהודית באימפריה הרוסית במאה התשע עשרה, ירושלים 2000.

אלון גל, הציונות לאזוריה :היבטים גאו-תרבותיים, ירושלים 2010.

גור אלרואי, מחפשי מולדת – ההסתדרות הטריטוריאליסטית היהודית (יט"א) ומאבקה בתנועה הציונית בשנים, 1925-1905, אוניברסיטת בן-גוריון, 2011.

גדעון שמעוני, האידיאולוגיה הציונית, ירושלים 2001.

 

כתיבת סמינריון בתשלום – כלכלת בריאות – אוניברסיטת אריאל בשומרון

  • הסקטור הציבורי בישראל ו/או בעולם- מערכת הבריאות: סקירת ההיסטוריה, הגישות השונות והאסטרטגיות לקידום בריאות הפרט והקהילה.
  • דיון בנקודות חיבור בין מדיניות כלכלה, בריאות הציבור וקידום בריאות. לימוד נושאים העוסקים בפערים בבריאות בחברה וגורמים חברתיים כלכליים המשפיעים על בריאות (כגון אבטלה, הגירה, תעסוקה וכדמה).
  • חקירת סוגיות כלכליות במדיניות חלוקת המשאבים. הזכות לקבלת שירותי בריאות כזכות אדם בסיסית למול מגבלת המשאבים. סל הבריאות והמימון הציבורי בארץ ו/או בעולם. ניתן לדון בהשפעת הגורמים הבאים על חלוקת המשאבים: התפתחותן של טכנולוגיות חדישות בעיות פריון (הפריה חוץ גופית, תרומת ביציות), השמנה קיצונית (Obesity), התרחבות האוכלוסייה המזדקנת, ועוד.

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב סוגיות הגותיות וחינוכיות בספר איוב הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות