קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס סוגיות פילוסופיות על החיים ומה שבתוכם: משמעות, אושר וערך אשר נלמד על ידי ד"ר שמעון אזולאי. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

מבחן בית:

  1. עלייך לענות על שלוש מתוך ארבע השאלות.
  2. אורך המבחן לא יעלה על חמישה עמודים מודפסים (רווח שורה וחצי)
  3. השתדלי להקפיד על כללי כתיבה אקדמיים (ציטוט, אזכור, הערות שוליים, ביבליוגרפיה)
  4. השתדלי לכתוב בהיר ככל האפשר. הפרידי בין טענות לטיעונים, הפרידי בין דעתך (פרשנותך) ובין עמדותיהם של הפילוסופים הנדונים. נמקי את קביעותייך והשתדלי לבססם.
  5. את המבחן יש להגיש מודפס במזכירות הפקולטה (מזכירות לענייני הוראה) במועד שנקבע.
  6. המבחן מנוסח בלשון נקבה, אך הוא מיועד לגברים ונשים כאחד.

שאלות:

  1. קראי את מאמרו המצורף של עדו לנדאו – "מדוע עלתה שאלת משמעות החיים במאתיים וחמישים השנים האחרונות? ".

כתבי מאמר המסכם את המאמר והמחבר בין המאמר ובין השאלה/שאלות המרכזיות שנגענו בהן בקורס. הביעי דעתך!

(שאלות מנחות: מהי השאלה המרכזית שמטרידה את לנדאו ומהי תשובתו לשאלה זו? האם את מקבלת עמדה זו? כיצד מאמר זה נוגע לשאלות השונות אותן העלינו במהלך הקורס? האם לנדאו מציע נתיב אחר לחלוטין מהנתיב שפסענו בו בקורס? תשובתך איננה צריכה ואיננה חייבת להיות מענה ישיר לשאלות אלו).

 

מבוא לפסיכופתולוגיה – אוניברסיטת אריאל בשומרון

להלן דרך הצגת הספר ICD-10:

איגוד הפסיכיאטרייה בישראל ומשרד הבריאות, (1997). ICD-10 הסיווג והאבחון הפסיכיאטרי לפי ארגון הבריאות העולמי. תל-אביב: הוצאת דיונון – אוניברסיטת תל-אביב.

הערה כללית: יש להקפיד על כללי כתיבת עבודה שפורטו להלן, שכן אלו מהווים חלק מהציון הכולל של העבודה.

זכרו כי ניתן לפנות למתרגלת בבקשת עזרה על כל סעיף שאינו מובן וזקוק להבהרה נוספת. אנא נצלו זאת.

 

עבודה סמינריונית בחינוך – המוסר האנושי – פרופ' דני גימשי

פריטים בבליוגרפיים:

יש לעשות שימוש לפחות ב-שמונה פריטים בבליוגרפיים, מתוכם, לפחות, שלושה פריטים באנגלית

רשימה בבליוגרפית. הפריטים ברשימה הבבליוגרפית צריכם להיות כתובים בכתיבה אקדמית מדוייקת (על פי כללי ה-APA, המופיעים באתר הספריה המרכזית.

"טיפים" לכתיבת העבודה

  • ראוי שסקירת הספרות תכתב בצורה לוגית, ממוקדת ומסודרת, כך שתתאר באופן בהיר וברור את התופעה שהיבטיה המוסריים מהווים את העבודה הסמינריונית שלך.
  • מומלץ לעשות שימוש במגוון מקורות ספרותיים, לרבות ספרים, מאמרים בכתבי עת, מאגרי מידע אלקטרוניים, אינטרנט (מאמרים אקדמיים), פסיקות בתי משפט, סקירות שנעשו בכנסת, דוחו"ת ביקורת, עיתונות וכד'.
  • מומלץ לבחור פרטי ספרות המתייחסים לנושא העבודה מהיבטים שונים ומגוונים ואפילו כאלו המציגים גישות סותרות לנושא העבודה.
  • מומלץ לעשות שימוש במושגים, רעיונות וכלים, שנלמדו במהלך הסמסטר, כגון משמעותה של סוגיה מוסרית, גישות שונות למוסר האנושי, גישות טלאולוגיות, גישות דאונטולוגיות, מוסר יחסי, מוסר מוחלט, מוסר אקזיסטנציאליסטי, סוגיות במוסר, גישות תרבותיות/דתיות למוסר וכד'.
  • חל איסור מוחלט להעתיק קטעים שלמים מהאינטרנט או מעבודות אחרות.
  • יש לכתוב את העבודה בכתיבה אקדמית, על פי כללים של APA. יש לכתוב הפניות אקדמיות מדוייקות למקורות מהם נלקחו: עובדות, נתונים, ציטוטים ממקורות, הסתמכות על כותבים אחרים וכמובן מובאות ממקורות אלקטרוניים

הנחיות נוספות:

  1. את העבודה יש להגיש באמצעות המודל או בהתאם להנחיות נוספות שינתנו בשיעורים.
  2. יש לכתוב את העבודה על פי כללי הכתיבה האקדמית. על העבודה להיכתב בכתיבה אקדמית: שוליים תקנים, רווח כפול, כתיבת הפניות בגוף העבודה, אזכור נכון של מראי מקום, ביבליוגרפיה וכד'.

 

כתיבת עבודות בתשלום – מנהיגות ותקשורת : בין עבר לעתיד – ד"ר דיאנה טל

  1. מה היה הנושא המרכזי של מסע הבחירות? מה היו הסיבות העיקריות לכך?
  2. אלו הדגשים נעשו בנושא זה? מדוע?
  3. יש להדגים דיון טלוויזיוני (אם הוא התקיים) ולנתחו: מה היה המסר המרכזי של המועמד והאם העביר אותו בצורה מוצלחת?
  4. באיזה אמצעים רטוריים השתמש המועמד (פניות אמוציונליות, הכללות, הפשטות, צד שלישי וכו')?

 

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב סוגיות פילוסופיות על החיים ומה שבתוכם: משמעות, אושר וערך הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות