קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס סמינר דידקטי בספרות אשר נלמד ב האוניברסיטה הפתוחה. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) קראו את המאמרים: הכתה ההטרוגנית וההוראה המותאמת למידה שיתופית – למידה בקבוצות קטנות

א. מה ההבדלים בין למידה מותאמת ללמידה שיתופית (בקבוצות קטנות).

ב. מה היתרונות ואת החסרונות של כל אחת משיטות ההוראה (למידה מותאמת ולמידה שיתופית).

ג. הציעו מערך שיעור המבוסס על אחת משיטות ההוראה.

ד. בחרו 2 אסטרטגיות הוראה המתוארות במאמר. הציגו אותן בהכנת מערך השיעור.

2.) א. קראו את המאמר עוצמת ההוראה הלא מילולית.

ב. נתחו 4 דוגמאות שונות לתקשורת לא מילולית (בין מורה לתלמיד/ים) שהתקיימה בכיתה.

  1. בכל דוגמה יש לפרט את הנסיבות/הסיטואציה שבהן התבצעה התקשורת הלא מילולית.
  2. מה הייתה התקשורת הלא מילולית שבה עשה המורה שימוש (לשם כך העזרו בנאמר במאמר על סוגים שונים של תקשורת לא מילולית).
  3. נתחו את יעילותה ותוצאותיה/ השפעתה על התלמיד/ים.
  4. בכל דוגמה כתבו- האם ומדוע הייתם בוחרים בתקשורת לא מילולית שונה מזו שבה השתמש המורה.

 

סמינריון במשפטים – דיני חוזים – האוניברסיטה הפתוחה

3.) שלום, בעלים של 10 דוכני ירקות בשווקים שונים בארץ, הזמין מכלנית, חקלאית מהשרון, שני טון אבוקדו  ל- 2.2.17. כלנית ספקה את הסחורה רק ב- 4.2.17, אולם לא נגרם לשלום כל נזק שכן היה לו אבוקדו במלאי. עם זאת ,שלום הדייקן, מבקש לבטל את ההסכם מייד. הוא מסתמך על סעיף מפורש בהסכם הקובע: "הצדדים מסכימים כי כל סעיפי ההסכם הינם תנאים יסודיים."

מה הם הסעדים בגין עילה זו? (התייחסו לרצונו של שלום לבטל את ההסכם).

 

סמינריון – ניהול טכנולוגיה וחדשנות – האוניברסיטה הפתוחה

1.) דויד הוא חובב קפה ירושלמי ובעל בית קפה, המציע ללקוחותיו קפה מ- 20 סוגים שונים של פולי קפה איכותיים. את פולי הקפה מייבא דויד, ביבוא אישי, ממיטב חוות גידול הקפה בדרום ומרכז אמריקה ומאפריקה. תהליך בחירת הפולים אינו אקראי אלא נועד להציע קשת רחבה של טעמים. תהליך איתור חוות הגידול ולימוד התכונות האופייניות לכל חווה ואופי הפולים בהם מתמחה כל חווה הוא תהליך ארוך הכולל: נסיעה לחוות הגידול, בחינת הפולים, בחינת אמינות הספקים, לימוד תהליך יבוא הפולים מהחווה לישראל וכיו"ב.

א. הגדירו בקצרה את המושגים גישת המיטוב וגישת ההסתפקות.

ב. מיכל ודנה הן בוגרות קורס ניהול טכנולוגיה וחדשנות וידידות קרובות של דויד. מיכל טוענת: (1) שדויד פועל בגישת המיטוב (אופטימיזציה) ואילו היה פועל בגישת ההסתפקות היה מסתפק בהיצע של 10 סוגי פולים. (2) עבודה בגישת ההסתפקות תצמצם משמעותיות את הוצאות בית הקפה ותשפר את מדדי הביצוע הגלובליים של  בית הקפה. דנה טוענת שגם אם יסתפק ב- 10 סוגי פולים, עדיין אינו פועל על-פי עקרונות גישת ההסתפקות. חוו דעתכם על טענותיהם של מיכל ודנה, פרטו במה כל אחת מהן צודקת או טועה.

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב סמינר דידקטי בספרות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות