קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס סמינר ניהול מותגים אשר נלמד ב המכללה למנהל במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

במסגרת הקורס הוצגו בפניכם נושאים הדנים בהיבטים הקשורים לניהול מותגים ודילמות מרכזיות בתחום המיתוג. ההיבטים הקשורים לבניית המותג והאסטרטגיה השיווקית של החברה ,היכרות עם מערכת ניהול התקציב והבקרה בארגון לשם בניית תמונת הצלחה עסקית והשינויים המרכזיים בסביבה השיווקית תוך התייחסות לצרכן החדש, ההיבטים הטכנולוגיים ,הזירה הקמעונאית המשתנה והמדיה החדשה .

בעבודה הנכם נדרשים לערוך אבחון מקצועי למותג של ארגון נבחר ולהציג המלצות לפעילות שיכולה להוביל לשיפור בנכסיות המותג, התוצאות העסקיות ובניית תמונת ההצלחה של הארגון.

עליכם לבחור ארגון כלשהו בעל מותג מתחום המוצרים, השירותים, עמותה, רעיון ולבצע עליו את הניתוח. בבחירת הארגון חשוב לוודא כי ניתן יהיה לאסוף עליו המידע הנדרש לצורך העבודה .

עבודה זו מבוססת על חומר השיעורים והדיון בכתה, מקורות הקריאה המופיעים בסילבוס הקורס ועל חומרים עצמאיים שיאספו ע"י הסטודנטים .

 

תהליכים ומגמות באולוכסיית העולם – ד"ר ניקולא אורבך

ב. מהו אחוז הרווקים והרווקות ביישוב שבחרת עד גיל 24? מדוע לדעתך קיימים הבדלים בין אחוז הרווקים עד גיל 24 לאחוז הרווקות? מהן הסיבות המסורתיות-דתיות להשאת אישה בגיל צעיר?

ג. מהו אחוז האנשים (בני 15 ומעלה) ביישוב שבחרת אשר נמצאים בכוח העבודה?  בתשובתך התייחס להבדלים בין נשים ולגברים והסבר כיצד אחוז הנשים המועסקות בכוח העבודה משפיע על כלכלת היישוב ועל שיעור הפריון.

 

התערבויות ייעוציות מערכות אסטרטגיות –  המכללה למנהל

  1. קראו את הכתבה המצורפת, המהווה נתוני רקע לגבי המשבר אליו נקלעו חברות הסלולר בישראל.
  2. לצורך העמקה והכרת הנושא, יש לאסוף נתוני רקע אודות המשבר ממקורות נוספים.

מקורות אקדמיים:

  1. השתמשו במצגת הקורס ובחומר שעלה בהרצאות.
  2. השתמשו לפחות בשני מקורות אקדמיים העוסקים בייעוץ אסטרטגי ובפיתוח אסטרטגיה בארגונים.

הציגו בעבודה הן את מקורות המידע והן את המקורות האקדמיים עליהם התבססתם, על פי כללי הציטוט המקובלים באקדמיה.

מתוך:

גד פרץ, החשש הכי גדול בסלולר: חלק מהחברות לא יוכלו להחזיר חובות

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000998944

 

יזמות וחדשנות חברתית המרכז ללימודים אקדמיים

  1. שם המיזם
  2. מבוא – רקע על היזמים (רקע אישי ומקצועי רלוונטי) ועל הסיבות שהביאו לבחירת המיזם.
  3. רקע ותיאור בעיה – הצגת נתוני רקע ונתונים מספריים ביחס למאפיינים וגורמים של בעיה שהמיזם רוצה לקדם. מומלץ  להיעזר במקורות מידע  רלוונטיים (ספרות מקצועית, מחקרים, נתונים מגורמים מקצועיים וכו'). אנא תציינו את המקורות שהשתמשתם בהם.

 

 

ספרות ופוליטיקה – יחיד וחברה במחשבה הביקורתית  – המכללה האקדמית תל-אביב יפו

ברלין, י.,  תחושת המציאות – עיונים ברעיונות ובתולדותיהם (תרגמה מאנגלית ע. זילבר). תל-אביב, עם עובד, 1998.

פרויד, ז., "תרבות בלא נחת"; כתבי זיגמונד פרויד, כרך חמישי. ת"א, הוצאת דביר 1968.

 

 

לסיכום, עבודות אקדמיות ב סמינר ניהול מותגים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות