קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס סמנטיקה של לשון המקרא אשר נלמד על ידי ד"ר עדינה מושבי. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. בררו את משמעויות הלקסמה ב-50 היקרויות רצופות מתוך הרשימה, ותארו כל אחד ואחד דרך פרפרזה ו/או תרגום לאנגלית. ניתן להיעזר בתרגומים ובפירושים קלאסיים ומודרניים. (אם משמעות הלקסמה בפסוק מסוים עמומה או שנוייה במחלוקת- ציינו זאת בקצרה).
  2. האם נראה שמדובר ביותר מלקסמה אחת (הומונמיה)? אם כן, איזה לקסמה היא הנבחרת לחקירה?
  3. זהו שימושים מטפוריים, ביטויים ואדיומים מתוך הרשימה, ובררו את משמעויותיהן.
  4. לאור הניתוח הנ"ל, כמה משמעויות ישנן לכאורה ללקסמה? הסבירו את אופי הפועלה של כל משמעות ונסיבותיה.

 

עבודה סמינריונית במשפטים – דיני חוזים – האוניברסיטה הפתוחה

1.) יפית התקשרה עם חברת סי.די.אס לייצוג טאלנטים. לפי החוזה היה על החברה להכין ליפית תיק צילומים ע"י הצלם הידוע חזקיהו. שבוע לפני יום הצילומים המיועד הודיעה סי.די.אס. ליפית שחזקיהו נסע לצלם את גל גדות באפריקה ולפיכך הוא לא יוכל לצלמה, אולם במקומו הם ישלחו את הצלם הנודע ירמיהו. יפית המעוניינת שדווקא חזקיהו יצלם אותה, מבקשת לברר את מצבה המשפטי.

א. מהן הדרכים המשפטיות העומדות לרשותה?

ב. מה הן התוצאות המשפטיות של כל אחד מהם?

2.) דינה רכשה מאלכס בית מגורים ומחסן במיליון וחצי ש"ח. המחסן נבנה שלא כדין ולפיכך, התחייב אלכס בחוזה להוציא היתר בנייה למחסן עד ה- 15.1.17. כמו כן, בחוזה נקבע פיצוי מוסכם בסך 150,000 ₪.

אלכס הוציא את ההיתר רק ב- 15.6.17, מה שגרם לקנסות והוצאות בסך 25,000 ₪. דינה מבקשת לברר את מצבה המשפטי.

א. מה הם הסעדים בגין עילה זו ?

ב. האם תשובתכם לסעיף א' לעיל תשתנה נוכח העובדות הבאות: אלכס לא שקט על שמריו ועשה כל שביכולתו לזרז את מתן ההיתר, אולם בשל שביתות מתמשכות אצל רשויות התכנון, ההיתר התעכב.

 

כתיבת סמינריון – יישומים סטטיסטים – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

3) בחרו את אחד מהמשתנים הפסיכולוגיים ואת אחד המשתנים הנומינליים ובצעו ניתוח שונות עם מדידות חוזרות (התייחסו לתת המשתנים של המשתנה הפסיכולוגי שבחרתם כאל המדידה החוזרת של המדד הפסיכולוגי). נתחו את ממצאי הניתוח ודווחו על כל הערכים הרלוונטיים (סטטיסטי המבחן, ד"ח, מובהקות התוצאה, גודל אפקט). הוסיפו תיאור גרפי מתאים. במידה והתקבלה אינטראקציה מובהקת נתחו את מקורה (נתחו אפקטים פשוטים) והסבירו את האינטראקציה. דווחו על ממצאי ניתוח האפקטים הפשוטים – אילו אפקטים פשוטים בדקתם, מי הן הקבוצות ביניהן השוויתם, בין אלו קבוצות נמצאו הבדלים מובהקים, באיזה מבחן סטטיסטי השתמשתם, מהי מובהקות התוצאה.

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב סמנטיקה של לשון המקרא הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות