קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ספרות מרחב  במסגרתו בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

הנחיות כלליות:

  1. לפניכם/ן שני סיפורים, מתוכם יש לבחור סיפור אחד. בתשובתכם/ן עליכם/ן לכתוב

חיבור, שבו תציעו פרשנות להיבט של המרחב בסיפור, תוך התמקדות בנושא השאלה.

כמו כן, יש לעשות שימוש במושגים ובכלים נוספים שנלמדו בקורס והם רלוונטיים

לפרשנות שלכם/ן (למשל, אנלוגיה מרחבית, כרונוטופ, מרחב קונקרטי/מופשט,

אובייקטים מרחביים, היחסים בין פנים לחוץ, אובייקטים מרחביים, ההיבט החברתי של

המרחב, הטרוטופיה ועוד).

 הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 מהדימוי האנאלוגי לדימוי הדיגיטלי: תאוריות הצילום – המכללה האקדמית ספיר

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מהדימוי האנאלוגי לדימוי הדיגיטלי: תאוריות הצילום  אשר נלמד במוסד האקדמי המכללה האקדמית ספיר על ידי ד"ר מאיר ויגודר. במסגרתו בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

חלק ב- שאלת בחירה:

נא לבחור ולענות על שאלה אחת מתוך ארבעת השאלות הבאות ולקרוא את הטקסט הנלווה אליה

(**סטודנטים משנה ב שלמדו בשנה שעברה את המבואות לצילום לא יענו על שאלה 1 ו- 2)

Robert Frank, Robert Frank : moving out: Whitney Museum of American Art, November 16,   1995-February 11, 1996. New York, N.Y.: Whitney Museum of American Art, 1994

Robert Frank, The Americans, (N.Y: Steidl; Revised edition, 2008

הספרים שמורים בספרייה וניתנים לשימוש בכותלי הספרייה בלבד (לא ניתנים להשאלה)

2)     צילום בעידן הדיגיטלי

מאיר ויגודר דן במשמעויות החדשות הנובעות מהשימוש הגובר במצלמות זעירות והאופן שבו הן באות לידי ביטוי בתופעת האינסטגרם. סכמו את הנקודות המרכזיות במסה. לאחר מכן השתמשו בטקסט הזה כדאי לבחור נושא משלכם/ן באינטרנט: דימוי באינסטרגם, תופעה צילומית ברשת, שלוב של בלוג ותצלומים, או המצאה של מצלמה ואפליקציה חדשה שיאפשר לכם/ן לכתוב על התופעה ולהביע את דעתכם/ן בנושא.

קריאה:

מאיר ויגודר, "הרהורים על צילום בטלפונים ניידים." אלפיים ומאה עוקבים—אתי שוורץ, רע בן דוד, אוצרת טלי כהן גרבוז. קריית טבעון: גלריה מרכז ההנצחה לאמנות ישראלית כשווית, 2014.

 הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 המוזיאון המודרני – שנקר

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס המוזיאון המודרני אשר נלמד במוסד האקדמי "שנקר – הנדסה. עיצוב. אמנות" על ידי פרופ' מיכה לוין. במסגרתו בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

במוזיאון תל אביב לאמנות יש להתיחס גם לביתן הלנה רובינשטין ולבית דיזנגוף ששימש את המוזיאון בראשיתו, לאגף  החינוך בדרויאנוב 8.

במוזיאון ישראל, ירושלים יש להתיחס למכלול כולו שהתרחב והשתנה במהלך השנים.

בטייט יש להתיחס ללטייט הישן שהפך לטייט בריטן , לטייט המודרני (במפעל החשמל) וכן להזכיר את האגף החדש שנבנה לידו והסניף בליברפול.

במוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק יש להתיחס לשלבים השונים בבניית המוזיאון והאגפים החדשים שנוספו במהלך השנים ע"י אדריכלים שונים כולל דיון קצר גם ב PS1  המשמש אגף לתערוכות של אמנות בת זמננו.

לסיכום, עבודה אקדמית ב ספרות מרחב היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. WRITE2ME מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

 

צור קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר ולהתרשמות

 

שירותים נוספים

שירותים נוספים

ייעוץ סטטיסטי הצעות מחקר תרגום וקלדנות

משפטים

משפטים

עבודות סמינר משפט משווה פסיקה עדכנית

מדעי החברה והרוח

מדעי החברה והרוח

חינוך תקשורת BA כללי

כלכלה ומנע"ס

כלכלה ומנע"ס

סמינריון אמפירי כלכלת ישראל MBA