עבודה נוספת אותה כתבנו היא עבודה באוניברסיטת בן גוריון. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בעבודה זו. במסגרת העבודה יש לבצע כתיבה מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) לבחור קטגוריית מוצר אחת מתוך השתיים:

א. מדפסות.

ב. מעליות ו/או מדרגות נעות.

להתבסס על קטגוריית מוצר אחת. מי שבוחר בקטגוריה 2 לשלב בין דוגמאות למעליות לבין דוגמאות למדרגות נעות.

מי שבוחר להגיש 2 עבודות חייב להישאר באותה קטגוריית מוצר.

 

סמינריון – תרגיל סיכום ביקורתי של מאמר אקדמי – המכללה האקדמית עמק יזרעאל

  1. מהן המסקנות ממצאי המחקר?
  2. האם החוקר מציע רעיונות למחקרים עתידיים? מהם הרעיונות עתידיים למחקרים שנובעים מן המחקר הנוכחי?
  3. האם החוקרים מציגים היבטים היישומיים שנובעים מן המחקר הנוכחי?

3.) ניתוח ביקורתי של מאמר-

א. הערכת חשיבות הנושא הנחקר:

  1. האם המאמר מחדש/ מחדד נושא או רעיון, במידה המצדיקה את קיומו?
  2. האם המאמר נדון מנקודת ראות שונה מזו שנדונה בעבר?

ב. הערכת הרקע המדעי:

  1. האם הרקע המדעי מבהיר את המסגרת הכללית שבה מצוי הנושא שנדון במחקר?
  2. האם הרקע המדעי מסייע במתן כיוון ממוקד למחקר?

האם הרקע המדעי כולל תיאור ברור ותמציתי של הידע הקיים בתחומים שונים הרלוונטיים לנושא הנחקר?

ג. הערכת מטרות המחקר:

  1. האם כל המושגים המוזכרים במטרות נדונו ברקע המדעי?
  2. כיצד המטרות נגזרות מהרקע המדעי או לא גזרות ממנו בצורה מיטבית.
  3. האם המטרות מפורטות, ממוקדות ומוגדרות באופן חד-משמעי?

ד. הערכת שיטת המחקר:

  1. שיטת המחקר: באיזו מידה היא כוללת את החלקים הבסיסיים (אוכלוסיית המחקר/ מדגם, כלי המחקר ,מהלך/ הליך המחקר), המאפשרים בחינת האמצעים לאיסוף הנתונים ולניתוחם?

ה. הערכת הממצאים:

  1. כיצד מפורטות דרכי הניתוח של הנתונים/ הממצאים?

 

כתיבת סמינריון – מחברה חקלאת לחברה תעשייתית – ד"ר עודד היילברונר

2.) נושאים- בוחרים 2 ערכים מ- Encyclopedia list of entries:

Urban economics. .א

Urban Geography.  .ב

.Urban History .ג

.Urban Studies-Architecture .ד

.Urban Studies-Gender &Sex .ה

. Urban Studies-Social Space .ו

. Urban Studies-Subtainable Development .ז

 

במחשבה תחילה: עיונים פילוסופיים בחינוך – אוניברסיטת חיפה

3.) בארץ רחוקה נפתח בית ספר בשם "אני ואתה נשנה את העולם."

א. תארו את תכניו המרכזיים של בית הספר (כמו: מטרות, תחומי לימוד, שיטות הוראה וצורת למידה) מנקודת מבטו של בובר.

ב. תארו את תכניו המרכזיים של בית הספר מנקודת מבט של רוסו.

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב עבודה באוניברסיטת בן גוריון היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות