עבודה נוספת אותה כתבנו היא עבודה מסכמת של גיא דיין של המכללה למינהל. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בעבודה זו. במסגרת העבודה יש לבצע כתיבה מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) לבחור את אחד הסייגים המופיעים בחוק חופש המידע, התשנ"ח-1998 (להלן: "החוק"), ולבצע ניתוח מעמיק של סייג זה בראי החקיקה והפסיקה בישראל.

 

סמינריון – תרגיל סיכום ביקורתי של מאמר אקדמי – המכללה האקדמית עמק יזרעאל

  1. האם הממצאים מוצגים באופן ברור וחד-משמעי?
  2. האם הממצאים עונים על כל שאלות/ מטרות המחקר?

ו. הערכת הדיון:

  1. האם הדיון מתייחס לכל שאלות/ מטרות המחקר?
  2. כיצד הוצגו הממצאים לדעתך?
  3. האם הדיון מציג פרשנות משמעותית לממצאים?
  4. האם מסקנות המחקר נובעות מהממצאים?
  5. בנושאים של כתיבה – האם הדיון כתוב וערוך באופן ברור ולוגי?

ז. הערכת הסיכום:

  1. במגבלות המחקר? האם תוכל/י לחשוב על מגבלות שלא כתובות בו?
  2. בהמלצות למחקרים עתידיים? הסביר/י את שיקולייך.
  3. כיצד אנשי מקצוע יוכלו לעשות שימוש במחקר הזה, במה מחקר זה תורם לדעתך?

 

כתיבת סמינריון – מחברה חקלאת לחברה תעשייתית – ד"ר עודד היילברונר

. Urban issues .ח

.Urban Planning .ט

.Urban Theory .י

. Urban Transportation.יא

.Urban Culture .יב

.Places .יג

.Cities .יד

 

אוריינות אקדמית – עפר גת

במרבית המקרים הספר נכתב על ידי כותב אחד. במקרים שבהם ספר מדעי נכתב ע׳׳י שני חוקרים או יותר זה יקרא אנתולוגיה – משמעותו תות השזירה. כאשר שניים נגישים למלאכת כתיבה של מקור מדעי אלה נדרשים בהצגת חזית מדעית אחת.

  1. קובץ מאמרים/ אסופת מאמרים – הוא לא בנוי כספר מדעי, אלא מה שנמצא בספר הוא קובץ מאמרים.

מתוך החיסרון האחד של הספר המדעי – משך הכתיבה, נוצר ״ייצור״ יחסית צעיר. ב- 20 שנים האחרונות, הוא נקרא קובץ מדעי.

הקובץ המדעי -נערך על ידי חוקר ובנוי מאמרים מאמרים אשר נכתבו ע׳׳י חוקרים שונים וכל כולם עוסקים בנושא אחד. ההבדל בין הקובץ המדעי לספר המדעי- הקובץ נערך על ידי איש, ולאחר מכן מלקטים מאמרים שנכתבו ע׳׳י אנשים שונים, וסך כל המאמרים האלו יוצרים קובץ מדעי. לדוגמא: חוקרים מאתרים נושא שחסר במדע, ולאחר מכן מוציא הודעה בהקשר לנושא מסוים וכך בעצם משיג את המאמרים לנושא. כל זאת באמצעות מערכת ספר- שזוהי בעצם מערכת ששופטת. נגיד קובץ מדעי על ידי מילה עורך שנמצאת בכריכה, גם דרך עמוד העניינים.

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות כמו עבודה מסכמת של גיא דיין היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות