עבודה נוספת אותה כתבנו היא עבודה של ד"ר דב לויטן ב המכללה האקדמית אשקלון. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בעבודה זו. במסגרת העבודה יש לבצע כתיבה מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. נתח את פרשת "אלטלנה.

 

עבודה סמינריונית במשפטים – משפט חוקתי – הקריה האקדמית אונו

  1. העיתונאיות אושרית קוטלרית ונריה ליבנה, אשר מגוללות את סיפור ההטרדה של אלכס גלעדי כלפיהן.

רוניק אלשיין, מפכ"ל המשטרה, התנועה הפמינסטית לזכויות נשים בישראל ולמלחמה באלימות ובניצול של נשים, ואלכס גלעדי מבקשים למנוע את שידור תוכניתה של אילנית דיינית. כך גם אושרית קוטלרית, שחזרה בינתיים בתשובה, וגילתה כי תוכניתה של אילנית עולה לשידור ביום שישי בערב לאחר כניסת השבת. אושרית, אשר משתתפת בתוכנית, מבקשת שמועד השידור יוזז ליום חול. כל אלו פונים אליך לייעוץ משפטי בעניין. כיועצת או יועץ משפטי שלהם עליכם להביא לידיעתם את הטיעונים המשפטיים בעד מניעת השידור וטיעונים משפטיים כנגד מניעת השידור.

 

סמינריון – מבוא לאמנות חזותית – המכללה האקדמית לחברה ואמנויות

3.) שאלת החלל הציורי (עומק, נפח, חלוקת השטח, פרספקטיבה)- העסיקה ציירים לכל אורך ההיסטוריה של האמנות.

ג 'וטו, הקינה על מות ישו, פרסקו (1305-1303), קפלת סקרובני, פדובה, איטליה

לאונרדו דה וינצ'י, הסעודה האחרונה,1494 – 1499, טמפרה על ג'סו, 460X880 סמ', כנסיית סנטה מריה דלה גרציה, מילאנו

א. לנתח היצירות בהקשר לתפיסת החלל הציורי (עומק, נפח, חלוקת השטח, פרספקטיבה, סידור הדמויות והפרופורציות שלהן).

 

מודלים בלשניים – אוניברסיטת תל אביב

תפיסות אלה- מייצגות גישות שונות ויש להן השלכות רחבות על היבטים רבים כגון:

  1. עבודה של דר דב לויטןמהות השפה.
  2. ייחודיותה.
  3. ייצוגה- בקוגניציה.
  4. רכישה
  5. אבולוציה.
  • א.) (עבור כל תפיסה) בחרו מאמר (המייצג אותה).

ב.) להתמקד בהיבט של:

  1. השוואה בין- הלשון האנושית לבעלי חיים.
  2. נקודת מבט- אבולוציונית.
  3. רכישה.
  4. התפתחות.
  5. א. 1.) כיצד משתלב המאמר עם התפיסה שהוא מייצג:

– דקדוק.

– לקסיקון.

– .TOM

2.) באילו נושאים- הוא מטפל בויכוח?

3.) האם קיימת -המשגה חדשה של הרעיונות?

ב. כתבו סקירה ביקורתית על כל מאמר (לא שלילית):

  1. I. כיצד מתמודדים הטיעונים המרכזיים במאמר- עם הנושאים שהוא מטפל בהם?

 

היבטים פסיכולוגיים של עבודה – ד"ר יעל ליבנה

  1. להמליץ על דרך לשפר את המצב (אם האירוע/ התנהגות שליליים) או לשמר ואף להגביר (אם האירוע/ התנהגות חיוביים).

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות כמו עבודה של ד"ר דב לויטן היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות