קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס על אנשים, עסקים וחברות בעידן הגלובלי אשר נלמד ב  המכללה האקדמית תל חי על ידי ד"ר תמר ברקאי. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  • קליין, נ. (2002). בלי לוגו, תל- אביב: הוצאת בבל. 382-365; 463-439.

 

סמינריון בכלכלה – השלטון המקומי בישראל–היבטים ניהוליים – המכללה האקדמית ספיר

  1. בחרו עירייה / מועצה מקומית (רצוי עירייה) בישראל (למעט חיפה, פרדסיה, באר שבע ושדרות) שבה אחד/ת מכם גר / עובד היום / בעבר או שמי מכם מכיר מעט את הרשות (ואם לא אז כל רשות אחרת תהיה טובה).

 

מאמרים אקדמיים – פילוסופיה של עיצוב טכנולוגיות חדשות – המרכז הבינתחומי הרצליה

  1. קטע שעובד מתוך המאמר נהג, שים גז: למה מטוסי נוסעים טסים היום לאט יותר מבסבנטיז? מאת ניצן סדם (כלכליסט, 27. 1. 18):

 

הערכה בחינוך – ד"ר זאהר עכרייה

  1. בחרו בתכנית להתערבות חינוכית או חברתית, ונסחו שתי שאלות הערכה מרכזיות: אחת שתבחן את מימד תהליכי הביצוע ואחת את מימד התוצרים.
  2. עיינו בפרק 4 בספרו של סטייק (2004) Standards-Based & Responsive Evaluation,עמ' 86-107. סטייק טוען כי ניתן לשלב, בין גישת הסטנדרטים, לגישת ההערכה המגיבה. כיצד הוא רואה שילוב כזה בפועל?
  3. ציינו שני נושאים להערכה, אותם הייתם ממליצים להעריך בגישתו של סטייק ולא במודל ה CIPP.

 

אתיקה ואחריות חברתית – הקריה האקדמית אונו

ג. נתחו את התחום בהסתמך על מספר תיאוריות רלוונטיות מתחום האתיקה. הן יכולות להיות מתחום: הפילוסופיה (תועלנות, צדק וכדומה) או הניהול (בעלי עניין, בעלי מניות) או המנהיגות.

ד. לצד הצגה תמציתית של התיאוריות- יש ליישם אותן על הארגון, בצירוף דוגמאות מוחשיות, על מנת לסווג את התנהגות הארגון ומנהליו באותו נושא.

 

מבוא לכתיבה אקדמית – המכללה האקדמית כנרת

  1. לכתוב פסקה, המסכמת את הטענה המרכזית של מאמר אקדמי.
  2. לכתוב סיכום, המורכב מסיכומי טענות של כמה מאמרים אקדמיים, תוך הקפדה על כתיבה אינטגרטיבית.

חלק ב'

כתבו, בהסתמך על שלוש פסקאות, סיכום אינטגרטיבי של המאמרים אותם קראתם.

הקפידו ליצור קישור ברור והגיוני בין המאמרים (למשל, באמצעות פתיחה משותפת לשלושתם, סיכום משותף או גם וגם).

 

מבוא לניהול – אוניברסיטת אריאל בשומרון

  1. על אנשים, עסקים וחברות בעידן הגלובלי - סמינריוןניהול בסיעוד התמודדות עם הסחות דעת טכנולוגיות כגון פלאפונים במהלך עבודה.
  2. ניהול הסיעוד בעידן מחסור באחיות.

א.) הצגת מאפייני הנושא הניהולי- בדגש על הבט הסיעוד.

ב.) פתרונות מוצעים לקידום הסיעוד.

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב על אנשים, עסקים וחברות בעידן הגלובלי הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות