עסקים ומו”מ בראי תורת המשחקים – אוניברסיטת בר-אילן – סמינריון

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס עסקים ומו”מ בראי תורת המשחקים אשר נלמד ב אוניברסיטת בר-אילן. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

א. בחר נושא לחקור (הנושא יכול להיות מעולם ה- עסקים, כלכלה, היסטוריה, אקטואליה, צבא, רפואה, פוליטיקה או ספורט).

 

סמינריון – תדריך מסייע לכתיבת עבודות – המרכז ללימודים אקדמיים

ניתן ליצור מניפולציה מחקרית, שבה יתופעל משתנה זה, למשל ע”י שילוב מטלת היזכרות: ההנחה היא, שכל אחד מהמשתתפים בניסוי היה מעורב במהלך ביחסי גומלין עם אדם שהיה קרוב אליו, אהוב על ידו ושהרגיש שיהיה זמין לו כשיזדקק לו בשעת מצוקה. מערכת יחסים זו מיוצגת בזיכרון ארוך הטווח שלנו, אך היא לא בהכרח בולטת מספיק בחוויה היומיומית על מנת שתשפיע על הדרך בה אנו מתפקדים מול אנשים אחרים. היזכרות באותו האדם במהלך הניסוי תעלה אל הזיכרון את אותה מערכת יחסים (תהפוך את מערכת היחסים לנגישה), יחד עם התחושות והמחשבות שנלוו אליה. כך, באופן זמני ירגיש האדם בטוח יותר ויתכן שתהיה לכך השפעה זמנית על מידת האמון שירכוש לבן זוגו.

המשתנה התלוי (המושפע) במחקר זה יהיה מידת האמון כלפי בן הזוג. המשתנה הבלתי תלוי (המשפיע) יהיה מידת הביטחון בהתקשרות. משתנה זה יתופעל בניסוי.

לסיכום, לאחר התייעצות עם מנחה העבודה, החלטתם לכתוב עבודת מחקר, שכותרתה תהיה: במערך מחקר מתאמי התפקיד הממתן של משך הבילוי הזוגי המשותף בקשר בין ביטחון בהתקשרות ואמון בין בני זוג או במערך מחקר ניסויי ההשפעה הזמנית של הגברת תחושת הביטחון בהתקשרות על רמת האמון בין בני זוג הערה– התדריך מכוון לעבודה כמותנית למרות שרוב העקרונות תקפים גם לגבי עבודה איכותנית.

 

כתיבת סמינריון – אדם רובוט – ד”ר גיא הופמן

2.2 מחקרים קודמים ופיתוחים מחקריים ותעשייתיים קודמים:

לחפש ולנתח פיתוחים ומחקרים קודמים שעסקו בנושאים דומים למחקר. להביא רובוטים דומים שעשו בתחום, ואת התוצאות המרכזיות, ולהסביר איך ממצאים אלו משפיעים על הפרויקט. להביא פרויקטים תעשייתיים דומים שקשורים לרובוט. לתאר כל פרויקט רלוונטי, ולציין את הממצאים העיקריים. לתאר כיצד הפרויקט שונה.

  1. עקורונות הפעולה:

להציג את הפעולה של הרובוט. לתאר את השלבים השונים של הפעולה שלו מול המשתמש ומול העולם. לתאר שלב אחר שלב כל אינטראקציה עם הרובוט. מה המשתמש עושה, איך הרובוט מגיב. לאייר באמצעות עיצוב מסכים, סטוריבורד, או כל דרך אחרת שתמחיש את הפעול. להציג תרשימי זרימה, פירוט טקסטים ואמירות של הרובוט.

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות ב עסקים ומו”מ בראי תורת המשחקים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות