קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס פילוסופיה של הדת אשר נלמד ב אוניברסיטת תל-אביב אצל המרצה ד"ר נחמיה ורבין. במסגרת הקורס בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

האם ניתן לדבר על אודות האל?

 

פילוסופיה של הדת | אוניברסיטת תל-אביב | עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות

פילוסופיה של הדת | אוניברסיטת תל-אביב | עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות

 

ניתוח דוחות כספיים  – המרכז הבינתחומי הרצליה

  1. בעזרת נתונים פנימיים וחיצוניים חשבו את מחיר ההון העצמי של החברה, מחיר החוב של החברה, ומחיר ההון המשוקלל. ניתן להשתמש במקורות מידע חיצוניים. במידה ואין ברשותכם מידע על שווי שוק של החוב, השתמשו בשווי החוב בספרים.
  2. חיזוי תוצאות כספיות עתידיות והערכת שווי
  • השתמשו באופק תחזית בן חמש שנים. הציגו הנחה סבירה ביחס להתנהגות החברה לאחר אופק התחזית.
  • דגש עיקרי על הגידול במכירות, מחזור נכסים ויחסי רווחיות עתידיים. יש לקשור חלק זה באופן מפורט לניתוח בסעיפים הקודמים.
  • ״סגירת״ כל הקצוות (כולל מזומן חופשי)
  • הערכת שווי בהסתמך על מודל הרווחיות התפעולית העודפת ומודל תזרים המזומנים החופשי
  • ניתוחי רגישות.

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

חנוך לוין: מעיון ביקורתי להעמדה מעשיתהאוניברסיטה העברית

3)         אחת התכונות המאפיינות את הכתיבה של לוין היא הקרנבליות הפרועה שלה. אך בניגוד לקרנבליות במחזאות המסורתית (בעיקר בקומדיה הקלאסית) המשמשת כמנוע לשחרור הדמויות מכבלי החברה הכולאת, הקרנבליות אצל לוין מאיימת ולעיתים גם טורפת את הדמויות. דון בטענה הזו ביחס ל"חפץ" וביחס לעוד מחזה של לוין שלא עסקנו בו בשיעור. (מומלץ להיעזר במאמר של חיים נגיד על "קרנבליות ופאסיביות ביצירת לוין" בקובץ חנוך לוין: האיש עם המיתוס באמצע, בעריכת יערי ולוי.) (אפשר גם לעשות השוואה מנומקת בין "חפץ" לבין קומדיה קלאסית, כמו "חלום ליל קיץ" של שייקספיר או אחד ממחזות מולייר, סביב הנושא של הקרנבליות)

4)         הטרגדיה של לוין, או "המחזה המיתי" כפי שהוא כונה, בנוי על סכמה של פרודיה על הטרגדיה הקלאסית. נסה להדגים טענה זו באמצעות השוואה בין "ייסורי איוב" לטרגדיה קלאסית מהדרמה העולמית. (מחזות מומלצים להשוואה: "אדיפוס המלך", "המלך ליר"). דרך ההשוואה נסה לבחון את השימוש של לוין במרכיבי הטרגדיה הקלאסית על פי אריסטו. איזה מן גיבור בונה לוין? מה היחס שלו לאלמנטים כמו "הטעות הטרגית", "היפוך" ו"היוודעות"? איזה מן קתרזיס הוא מייצר? (לסירוגין, אפשר לנסות להדגים את הטענה באמצעות השוואה בין "הנשים האבודות מטרויה" של לוין ובין המחזה היווני "הנשים הטרויאניות" מאת אוריפידס).

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

קורס יזמות  – המרכז האקדמי פרס

ניתוח הענף הנוכחי:  סה"כ 5 נק'

  • תיאור הענף – כללי, גודל וצמיחת הענף, ומודל מחזור חיי ענף 3 נק'

{יש לציין את גודל הענף כיום. צמיחת הענף ב-5 השנים האחרונות, כולל שיעור הצמיחה הצפוי בשנים הבאות. לגבי מודל מחזור חיי ענף, יש לציין באיזה שלב נמצא הענף ולנמק}

 

  • מתחרים ישירים 2 נק'

{יש לשים דיאגרמת פאי של נתחי שוק בהכנסות של המתחרים נכון להיום ולציין מידע חשוב ותמציתי על מתחרים עיקריים, כולל מסקנות עיקריות על הענף – ריכוזי/ביזורי}

 

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

שיווק אינטראקטיבי בעידן הביג דאטההמרכז הבינתחומי הרצליה

 

מתווה לבניית העבודה:

  1. תיאור קצר של החברה/ השירות / המוצר שנבחרו (3 נק')
  2. ניתוח השוק והמתחרים העיקריים תוך התמקדות על האספקטים האינטראקטיביים (7 נק')
  3. SWOT והצגת היתרון היחסי (5 נק')

 

לסיכום, עבודה אקדמית ב פילוסופיה של הדת היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

 

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות