קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס פיתוח תקשורת ומיומנויות אישיות וחברתיות אשר נלמד ב הקריה האקדמית קריית אונו על ידי זיוית וקסברג. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

Art- בחלקים של פסיכודרמה, דמיון מודרך והמעברים מהחלק התיאורטי, איזה יצירתיות- אומן פנימי.

 

כתיבת סמינריון בתשלום – שיטות כמותיות וסטטיסטיקה ב' – המכללה האקדמית עמק יזרעאל

  1. בהנחה שהמחקר שביצעתם הינו פיילוט למחקר רחב ,כיצד הייתם מציעים לבצע בפועל את הסקר (מבחינת שיטת הדגימה ואופן העברת הסקר)?
  2. איזה בעיית תוקף עשויה להיות במחקר שהצעתם וביצעתם?

 

סמינריון – יסודות השכנוע וההשפעה – המכללה האקדמית ספיר

ג. האם קיומו של רקע משמעותו קיומם של פערי תקשורת בלתי ניתנים לגישור בין דוברי שפות שונות?

 

מוסדות התקשורת – המרכז הבינתחומי הרצליה

  • "עימותים" בין מוסדות בנושא פעולת התקשורת.

 

למידה, הוראה והערכה –  אוניברסיטת בן גוריון בנגב

  • כיצד הייתם משביחים את הלמידה ואת ההוראה בכיתה על מנת לטפח הנעה ללמידה וכדי להבנות ידע גמיש? היעזרו בהמשגות.

 

התנהגות צרכנים – המרכז ללימודים אקדמיים

– ניתוח התנהגות הצרכן ברכישת מוצרי בריאות/ מוצרי טבעונות.

– ניתוח התנהגות הצרכן ברכישת מוצרים באמצעות אפליקציות (חברת "דומינוס פיצה" לדוגמא).

– ניתוח התנהגות הצרכן ברכישת פרטי אופנה באופן מקוון (חברת "קסטרו", לדוגמא).

– ניתוח התנהגות הצרכן בבחירת רשת סלולארית, לאחר הרפורמה בתחום התקשורת הסלולארית .

  1. לכלול את הנושאים ביחס למגמה הנבחרת:

* מבוא- רקע על הענף, רקע על החברות המרכזיות, מודל SWOT, מודל פורטר.

* ניתוח קהל המטרה- סגמנטים ,מוקדי השפעה, מנהיגי דעה. להסתייע במודל המשתנים.

* ניתוח מניעי הצרכן- מודל ההנעה, הנרי מורי/ ויליאם מקגוייר, התעוררות הצרכים, הגישה הפסיכונאליטית/ הגישה ההומניסטית.

ניהול שיווק – אוניברסיטת חיפה

  1. התנהגות הצרכן הפרטי והמוסדי.
  2. חקר שווקים וניתוח אטרקטיביות שוק ע"פ פורטר.
  3. פילוח שוק, מיצוב ובידול.
  4. כלים אסטרטגיים בניהול שיווק.
  5. השפעת האינטרנט על תחום השיווק.

א. לבחור מאמרים מחמש השנים האחרונות ב- Journal of Marketing, Journal of International Marketing או Journal of the Academy of Marketing Science.

הספר: קוטלר והורניק 2012)), ניהול השיווק-המהדורה הישראלית, ת"א, האוניברסיטה הפתוחה.

 

פרו סמינר וסמינר אמפירי בפסיכולוגיה – המרכז ללימודים אקדמיים

נושאי מחקר אפשריים לדוגמא הם השפעות של רגש על קוגניציה וקבלת החלטות, השפעה של רגשות על חשיבה מוסרית, וזיכרון שקרי והטיות זיכרון של עדי ראיה.

לסיכום, הכנת עבודות אקדמיות ב פיתוח תקשורת ומיומנויות אישיות וחברתיות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות