קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס פסיכולוגיה בחינוך אשר ב האוניברסיטה הפתוחה. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) קראו את הכתבה (שהתפרסמה ב"מעריב" ב-16/9/3): ילדים, לגזור ולשמור: למה לא צריך להכין שיעורי בית/ נמרוד גנצרסקי. (על כך ש- מחקר מקיף מאשש מה שהורים, ילדים והרבה מורים ידעו; שיעורי בית לא עוזרים בגילאי בית ספר יסודי).

א. תארו את עקרונות התיאוריות:

  1. התניה אופרנטית – סקינר.
  2. התאוריה של טולמן.
  3. פנומנולוגית.
  4. רגשית.

ב. מה היא העמדה האפשרית- של כל אחד מהתיאורטיקנים מהסעיף הקודם, לגבי תהליך למידה בבית-ספר: המבוסס על שיעורי בית.

ג. באיזו מידה ומדוע כל תיאורטיקן היה מסכים או מתנגד לתהליך ביסוס הלמידה על שיעורי בית.

ד. מהי למידה מכנית?

ה. מהי למידה משמעותית?

ו. באיזו מידה ולמה שיעורי בית יכולים להוביל לכל אחת מסוגי הלמידות מסעיף ג'?

ז. בהתבסס על מאמרה של גארנר, מהי אי למידה?

ח. מהם הגורמים לאי למידה?

ט. באיזו מידה תהליכי למידה, המבוססים על שיעורי בית- יכולים להוביל לאי למידה?

 

כתיבת עבודה סמינריונית בתשלום – עבודת גמר בכלכלה – המכללה למינהל

  1. b) מהו הטון? תדירות הפרסום?
  2. c) נתחו את האסטרטגיה מבחינת תוצאות.
  3. d) גיא מעוניין להרחיב את הקהל הפוטנציאלי שלו באמצעות מודעות ממומנות. מה הם סוגי הקמפיינים הרלוונטיים?
  4. אדוורדס: גיא מפרסם את אתר הקסמים, אבל לא את אתר המנטליסט.
  5. a) נתחו את הפעילות הקיימת: ROI, מבנה, מילות חיפוש.
  6. b) מהי הארכיטקטורה עליה תמליצו לגיא? (מבנה הקמפיינים).
  7. c) צרו 3 קמפיינים, כולל מילות חיפוש ו ad groups, למילות החיפוש, המליצו על ביד שיביא לROI 0.
  8. d) לאתר המנטליסט: המליצו לגיא על מילות חיפוש ועלות אשר יביאו ל ROI אפס.

 

סמינריון – שינה והפרעות שינה בילדות – האוניברסיטה הפתוחה

ב. מהם היתרונות המרכזיים בשינה משותפת של מטפל עיקרי ותינוק? היעזרו במאמר ובסרטון:

Co-Sleeping With Infants: Science, Public Policy, and Parents Civil Rights, with James McKenna

ג. מהם יתרונותיה של הנקה?

2.) א. מהי הביקורת של: Gettler  ו- McKenna (2010) כנגד הסברה (קַמְפֵּיְן) בנושא שינה משותפת, מטעם רשויות האחראיות על בריאות ורווחת הילד במדינות שונות בעולם המערבי, שהסתמכה על סיסמאות כמו "תינוקות בטוחים יותר כשהם ישנים לבדם" או "לעולם אל תישן עם תינוקך, אף לא לרגע"?

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב פסיכולוגיה בחינוך הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות