קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס פסיכולוגיה חברתית אשר נלמד על ידי ד"ר צפריר בלוך-דוד. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. למצא באמצעי התקשורת הכתובה (עיתונות, אינטרנט) כתבה או מאמר המציגים תופעה, אירוע, או ראיון עם אדם. יש להסביר את המתואר בכתבה באמצעות התאוריה / מושג שנלמד בכיתה.
  2. להסביר בקצרה את המקרה המתואר בכתבה.

 

סקירה תיאורטית -חינוך בישראל במבט וירטואלי –  אוניברסיטת חיפה

  1. כיצד באה לידי ביטוי תפישת העולם של זרם החינוך בבית הספר.
  2. מה מצא הכי חן בבית הספר? מה היה מפתיע? מה נקודת החוזק של בית הספר?
  3. להציע 2 מרכיבים מ-2 זרמים אחרים, שממליצים לבית הספר לאמץ. לנמק את ההצעה.
  4. לנתח את אתר האינטרנט של בית הספר, בעזרת 9 המרכיבים של המאמר: Create a School Website.

http://www.schulhomepage.de/make-create-a-school-website/

להסתייע בניתוח האתר גם בראיונות עם האחראים והשותפים לעבודה על האתר (מורים ותלמידים).

 

כתיבת סמינריון – עבודה סוציאלית קהילתית – אוניברסיטת חיפה

ג. לזהות כוחות, יכולות והזדמנויות בקהילה שנבחרה, אשר עשויים להירתם לפתרון הבעיה והסוגיה.

ד. לנסח שאלות שעולות מתוך הגדרת הסוגיה הקהילתית וסקירתה עד כה. יש לנסח כך שיתרמו להשלמת תמונת המצב. (לתשומת לב: תמונת המצב אמורה להציג נתונים אודות הבעיה, ההיסטוריה, האופן שבו אנשים מדברים ומסבירים, היקפה – בעבר וכיום, ניסיונות שנעשו כדי להתמודד ומידת יכולתם ו/או נכונותם של הסובלים מהבעיה לפעול).

  1. כלים ושיטות לביצוע המיפוי:

א. מבין האפשרויות הבאות, לבחור לכל הפחות בשלש שיטות לביצוע המיפוי: סקר כמותי (שאלון); ראיון חצי מובנה; צילום (סטילס/ וידאו/ משולב); ראיון קבוצתי (קבוצת מיקוד). לתאר השיטות שנבחרו, מה הרציונאל לבחירתן ומי תהיה אוכלוסיית היעד בכל שיטה.

ב. לתאר: כיצד יתוארו אנשים, משפחות או דמויות מפתח בקהילה, אשר סובלים ו/או מטופלים במצב החברתי הבלתי רצוי בהסוגיה שנבחרה וכן לפחות 2-3 אנשים השייכים לקהילה ולאוכלוסייה שנבחרה. לתאר כיצד ישותפו דמויות אלה, כדי לחדד את השאלות והנושאים שנבחרו למפוי.

 

מבוא לממשל ופוליטיקה בישראל – המכללה האקדמית ספיר

  1. מהי "חסינות חברי הכנסת" ? מדוע קיימת ? אילו שני סוגי חסינות מוזכרים במאמר ומה ההבדלים ביניהם?

 

דיני רווחה – אוניברסיטת תל-אביב

המדינה – הרשות המבצעת: הרפורמה במדינת הרווחה הישראלית 2003-5:

  • Paul Pierson, Coping with Permanent Austerity: Welfare State Restructuring in Affluent Societies, in Pierson (ed) The New Politics of the Welfare State (OUP 2001).
  • אברהם דורון,"עיצוב מדיניות הרווחה בישראל " 2000- 2005.  ב: עיצוב מדיניות חברתית בישראל.  (א אבירם, גל, ג', וי  קטן,  עורכים 2007) עמ'  33 – 58.
  • Lon Fuller, The Limits and Forms of Adjudication, 92 Harvard L.R 353 (1978)
  • בג"צ 5578/02 מנור נ' שר האוצר, פ"ד נט(1) 729.
  • בג"צ 366/03, 888/03 מחויבות ואח' נ' שר האוצר ואח' (12.12.05)
  • אבישי בניש, בג"צ וקיום בכבוד, אפשר גם אחרת (אתר המכון הישראלי לדמוקרטיה 20.5.2010)

חלק שני: דרכי הפעולה של מדינת הרווחה-

אופן פעולתה של מדינת הרווחה – מבט מלמטה:

  • דבע נו/ 04-265 שמעון חסיד – המוסד לביטוח לאומי (1.9.97)
  • ב״ל 2121/08 אברהם לבנת – המוסד לביטוח לאומי (24.8.09)
  • תל״א 2289/10 רחמים ברכה – מדינת ישראל, החשב הכללי (24.2.13)
  • לוסי וייט ״הכפפה, כישורי הישרדות רטוריים ונעלי יום ראשון״ מעשי משפט ב:119 (2009, הגירסה בעברית)

 

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב פסיכולוגיה חברתית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות