קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס  פסיכולוגיה של הוראה אשר נלמד  אצל ד"ר דני קליין במסגרת עבודות  אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

"כיף-לטף" היא רשת גנים פרטיים הכוללת 48 סניפים במקומות שונים בארץ. בשלוש השנים האחרונות חלה ירידה בהכנסות הרשת. ההנהלה החליטה להקים צוות היגוי שיטפל בבעיה. התבקשתם להצטרף לצוות בתפקיד מומחי הוראה.

הערה: ניתן לשנות את סיפור המסגרת אבל אך ורק בתיאום איתי.

מטלה 1 – מה ללמד? (15 נק.)

הצוות מצא שבמהלך שלוש השנים האחרונות חלה עליה של 35% במספר הפציעות. כתוצאה מכך עלו בצורה משמעותית דמי הביטוח שמשלמת הרשת. כמו כן נפגעה תדמיתה של הרשת, פגיעה שעלתה לה בירידה של כ-15% במספר הנרשמים. אחת המסקנות אליה הגיע הצוות היא שיש ללמד את הגננות קורס של שמונה שעות שישלב נושאים בסיסיים בעזרה ראשונה יחד עם יכולות לשפר ולתקן בעיות בטיחות בגן.

ניתוח צרכים

א. איסוף מידע. תארו את תהליך איסוף המידע. התייחסו לנקודות הבאות:

  • עם מי נפגש הצוות?
  • איך נאסף המידע?

הציגו לפחות שתי שיטות לאיסוף מידע ונמקו מדוע בחרתן בשיטות אלה

ב. ממצאים. הציגו את הבעיות הארגוניות (אתגרים) שנמצאו, נסחו אותן בצורה מדידה (לדוגמא, ירידה של 10% ב-XYZ). ציינו לגבי כל בעיה את הסיבות העיקריות שגרמו לה.

צרו רשימה של כל פערי רצוי-מצוי, הפרידו בין בעיות ארגוניות לסיבות.

שימו לב. בנקודה זו אני רוצה שתציגו בערך חמישה (+-) ליקויים ש"מצאתם" במהלך ניתוח הצרכים (פשוט תמציאו ליקויים שנראים סבירים לסיטואציה מעין זו). מבחינתי הנקודה החשובה היא ההבחנה בין סיבות לבין בעיה ארגונית.

ג. מסקנות והמלצות. תארו את סל הפתרונות, סל זה יכול לכלול פתרון (אחד או יותר) הדרכתי ופתרונות שאינם הדרכתיים. הסבירו כיצד הם יעזרו להתמודד עם הבעיות. נסו לתרגם הן את הבעיות והן את הפתרונות למונחים כספיים (המציאו הערכות כספיות – זה לא משנה מבחינתי), באופן שיאפשר לכם להראות החזר על השקעה.

 

קבלת החלטות – מכללה למנהל

Dynamic inconsistency אי עקביות דינמית

Illusory correlation מתאם מדומה

Egocentric bias הטיה האגוצנטרית

Self-Reference Effect אפקט ההתייחסות העצמית

Low-ball technique טכניקת הכדור הנמוך

The Conjunction Fallacy כשל החיתוך

Hindsight bias הטיית הראייה לאחור

Home bias הטיית הביתיות

Curse of Knowledge קללת הידע

mental shotgun רובה צייד מנטלי

planning fallacy כשל התכנון

Willing to Accept הנכונות לקבל

acquisition utility תועלת הרכישה

Brake Even שבירת הפסד

Regret aversion סלידה מחרטה

Pull to Center Effect חזרה לממוצע

Under-reaction תגובת חסר

Self Attribution ייחוס עצמי

January Barometer מדד ינואר

 

ניתוח דוחות כספיים   המרכז הבינתחומי הרצליה

  1. יש לבחור חברה ציבורית שנסחרת בבורסה בת״א או חברה ציבורית אמריקאית, למעט חברת סלקום, עד ליום 27.3.2015. יש להימנע מבחירת חברות בענף הפיננסים (בנקאות או ביטוח). כדי למנוע כפילויות, לא יתאפשר ניתוח של חברה מסוימת ע״י יותר מקבוצה אחת. עליכם לשלוח במייל לרותם את שם החברה שנבחרה. במידה ויותר מקבוצה אחת תבחר בחברה מסוימת, העדיפות תינתן לקבוצה הראשונה (לפי מועד קבלת המייל). יש להשיג את הדוחות הכספיים של החברה לפחות בשלוש השנים האחרונות (2013־2011) (עדיף 5 שנים), נתונים על מחיר המניה ותשואות בשנים הרלבנטיות, ותחזיות רווח של אנליסטים. במידה ולא הצלחתם להשיג את המידע הנדרש לעיל, החליפו בהקדם את ה

חברה. כל הנתונים הנ״ל קיימים לגבי חברות שנסחרות בארה״ב באתר

Yahoo !finance

לסיכום, עבודות  אקדמיות ב פסיכולוגיה של הוראה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות