קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס פרקים בסוציולוגיה יהודית אשר נלמד ב אוניברסיטת בר-אילן על ידי פרופ' לילך לב ארי. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

להשתמש בספרו של- משוניס, ג.ג. 1999. סוציולוגיה, בהוצאת האוניברסיטה הפתוחה, ת"א, או לקסיקון חברתי של גדי יציב, 2002, בהוצאת אקדמון, ירושלים.

ב. קראו את המאמר של- ליסיצה, ס. ופרס, י. (2000) "עולי חבר העמים בישראל.."

 

סמינריון – נשים בחברה היהודית בארץ ישראל – האוניברסיטה הפתוחה

פרקים בסוציולוגיה יהודית - אוניברסיטת בר-אילן - סקירה תיאורטיתו.) חוות הפועלות.

  1. החוויה הנשית בישוב הישן.
  2. פעילות נשים ערביות במרחב הציבורי והפוליטי בתקופת המנדט.
  3. ארגוני נשים- להשוות ביניהם (הדסה, מועצת הפועלות וויצו נשות המזרחי).
  4. עיתונות נשים וכתיבה על נשים.
  5. פעילות בזירה הבטחונית (ארגוני בטחון).

 

סקירה תיאורטית – הרוסים באים, הרוסים באים – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

3.) דור 1.5- העתיד טמון בחצי ה- 2: האליטה של העתיד?

THE NOT QUITE AMERICAN FEELING OF BEING A 1.5 GENERATION IMMIGRANT – CHIN LU, VICE.COM 2016

דור 1.5: מה הקשר בין המהגרים מבריה"מ לזכות השיבה. ד"ר אינה מיכאלי, "שיחה מקומית"  16.11.2014

כתבות בקבוצת "לובה"

4.) עלייה- הגירה כמשבר אישי וקבוצתי

"ישראלים- סיפורי הגירה", פרופ. יוליה מירסקי, צבעונים הוצאה לאור, עמודים 19-30. תדפיס 43665

ללא ספק, ישראלים: דוברי רוסית בארץ ובחו"ל- זהות ותרבות: פרופ. ולדימיר חנין, ד"ר אלק אפשטיין, ד"ר מדינה נזניק. התוכנית ביהדות זמננו, אוניברסיטת בר אילן, עמודים 14-29

WHAT DOES INTEGRATION MEAN; PROF. REMENNICK LARISA, JOURNAL OF INT’L MIGRATION, 2003 , 4 – PP. 30-38

5.) בין עץ אשוח לתפוח בדבש: בין סנטה- קלאוס ל-דד מורוז; אנחנו ניצחנו בשואה- כניסה לאתוס הישראלי

אתם ואנחנו, פרופ. אילנה גומל, כינרת ביתן מודן 2001. תדפיס 31714

דמטרי שומסקי, "הארץ", 15 באוקטובר 2013: הרוסים ורצח רבין

6.) איך נראה עולה Iלמה הישראליות החלו לנעול עקבים?

 

סדנה במחקר איכותני – הקריה האקדמית אונו

המודל המוצג במאמר מציע מרחב של אפשרויות למהלכים פרשניים על פני 2 צירים:

א. ציר המתייחס לניתוח תוכן (מה נאמר?) מול ניתוח צורה (איך נאמר?).

ב. ציר הבוחן את הטקסט כשלם (ניתוח הוליסטי) או מבחין בין חלקים שונים שלו (ניתוח קטגוריאלי).

  1. נתחו את הטקסט על פי האפשרויות שמגדירות ליבליך, תובל משיח וזילבר במודל:

א.) מהו המבנה בו הדובר מעביר את הסיפור?

ב.) האם ישנה התקדמות?

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב פרקים בסוציולוגיה יהודית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות