קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס פתרונות בחשיבה קריאטיבית אשר נלמד ב המכללה למינהל. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1) שלב א' – בריף ותובנה: לכתוב את הבריף עבור המוצר ולאורו לנסח את מסר המבוקש כתובנה או תובנות.

 

סמינריון – היוצר ביצירתו – יצירתם של שלושה יוצרים סקנדינביים – איבסן, סטרינדברג, ברגמן – אוניברסיטת תל אביב

ברגמן: מחזות– נורה, תמונות מחיי נישואין; סרטים– החותם השביעי; מבעד לזכוכית האפלה; פרסונה; השתיקה; פאני ואלכסנדר.

*אהרונסון-להבי, שרון, מגדר ופמיניזם בתיאטרון המודרני (רעננה: האוניברסיטה הפתוחה, 2013), עמ' 29-49.

*קינר, גד, "מבוא", ב: הנריק איבסן, בית בובות, רוחות (ת"א: אור-עם, 1983), עמ' א'– כד'.

—–, "שקר בפרסום: עיצוב חדר-האורחים במחזה הריאליסטי כתצוגה ביריד אדם ומעונו", (2007), עמ' 94 – 100.

*שונמי, גדעון, הטרקלין, הטירה והגן: ייצוג ומציאות בדרמה המודרנית (ת"א: אור-עם, 1987), עמ' 57-169.

(Goldman, Michael, Ibsen: The Dramaturgy of Fear (New York: Columbia UP, 1999

,(*Klaf, Franklin S., Strindberg: The Origin of Psychology in Modern Drama (New York: The Citadel Press, 1963

.Lagercrantz, Olof, Ausgust Strindberg (London: Faber and Faber, 1984).  pp. 160-178

*Marker, Lise-Lone & Frederik J. Marker, Ingmar Bergman: A Life in the Theater (Cambridge University Press, 1982

.(Moi, Toril, Henrik Ibsen and the Birth of Modernism: Art, Theater, Philosophy (Oxford UP, 2006

Raphael, Robert, :"Illusion and the Self in The Wild Duck, Rosmersholm, and The Lady from the Sea:", in Rolf Fjeld, ed., Ibsen: A Collection of Critical Essays (Englewood Cliffs, N. J.: Prentice-Hall, pp. 120-130

 

כתיבת סמינריון – הנעת עובדים במערכות בריאות – אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

2.) מהן שיטות המחקר? לפרט את המתודולוגיה באמצעותה נעשה השימוש (כלים, סטטיסטיקה).

3.) מהן התוצאות העיקריות של המחקר?

4.) מהי הביקורת על המאמר מבחינת: חשיבות הנושא, בהירות השאלה המחקרית, שיטת המחקר והתאמתה לשאלת החוקר/ים. האם המחקר אכן מספק תשובה לשאלה אותה הוא מתיימר לבדוק והאם ייתכנו הסברים או משתנים אלטרנטיביים?

 

שיטות מחקר – המרכז האקדמי רופין

4.) הצגת תחום המחקר וחשיבותו: נסחו פיסקה הפותחת את המבוא. חשוב שהפסקה תציג באופן כללי את תחום המחקר ואת הרציונל לעריכת מחקר בנושא (מדוע צריך מחקר חדש בתחום זה?). מהו תחום המחקר? מדוע חשוב לחקור תחום זה? מהי התיאוריה שנגזר תחום המחקר? הוסיפו איזכורים מהמאמרים.

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב פתרונות בחשיבה קריאטיבית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות