קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס קולות מן השטח אשר נלמד על ידי ד"ר הלה גולן שמוחה. במסגרת הכנת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

ב. טיפול ושיקום עבריינים/ ענישה מחמירה והרחקה.

ג. האינטרס הציבורי הוא: הטיפול בקורבן/ תוקפן.

סקירה תיאורטית – מבוא לייעוץ ארגוני – ד"ר אילן דיין

בכדי להדגים את הבעיה יש להביא מובאות מהאבחון:

  • סקירה תיאורטית אודות ההתערבות אותה אתם מציעים. הסקירה צריכה לכלול לפחות 3 מקורות ביבליוגרפים (מעבר לאלו המצויים בפריטי החובה).
  • תיאור ההתערבות( אותה אתם מציעים בפועל), כולל: הרציונל, למי מכוונת ההתערבות? מה מטרתה? ומה ההישג המתבקש. חשוב לקשור בין ההתערבות לתיאוריות המוצגות בחלק הקודם.
  • תובנות שלכם ובחינה ביקורתית של סוג ההתערבות שהצעתם. למשל: היכן עלולים להתעורר קשיים ביישום ההתערבות? מהם ההיבטים שההתערבות עשויה לפגוע בהם ועוד.

סמינריון – סדר דין-פלילי – הקריה האקדמית אונו

משהגיעו לחדר המיועד, מני פרץ את דלת החדר והארבעה עמדו אל מול דלת חדר השינה (הממוקם בחלקו הדרומי של החדר).

פרדי נכנס ראשון לחדר השינה והחל מחפש במגירות ובארונות כסף ודברי יוקרה. אחריו נכנס לחדר השינה מני וניסה (במשך מספר דקות) לפרוץ את הכספת (הממוקמת מאחורי התמונה מעל המיטה בחדר השינה). לפתע, נפתחה דלת החדר ונכנסו לחדר המלון: גוסטבו, אשר זוהה מספר ימים קודם לכן (ע"י שלום) כמי שפרץ לחדרם של הוריו, לוסיאנה אשתו ומריה בתם הקטנה בת ה-6.

משראה את המתרחש, החל להתעמת גוסטבו עם מורדי וניסה להכותו. שלום (אשר זיהה את המתרחש) שלף במהירות את האקדח (של אביו מכיס הז'קט) וירה 4 יריות בפלג גופו של העליון של גוסטבו. למשמע היריות ולאור צפייה במתרחש קרסו ארצה ואיבדו הכרתן לוסיאנה ומריה.

הארבעה אספו מכל הבא ליד ומיד ברחו מהחדר, תוך שהם מותירים על רצפת החדר את גוסטבו ומשפחתו.

הארבעה מיהרו לרחוב הסמוך. אז הכניסו את הרכוש הגנוב למזוודותיהם. אחרי נכנסו לרכב (בו נהג פרדי) ומיהרו בנסיעה לשדה התעופה, במטרה לעלות על הטיסה חזרה לישראל.

בשדה התעופה פגשו הארבעה בהוריו של שלום, אך כאמור לא שיתפו אותם באשר התרחש, וזאת לאחר שנחתו בישראל.

תורת המשפט סוגיות מתקדמות – אוניברסיטת חיפה

  1. הקשר בין תיאוריות פמיניסטיות לסוגיית הזנות.
  2. גישת הצדק החלוקתי ויישומיה האפשריים.

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב קולות מן השטח הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות