קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס קימעונאות ולוגיסטיקה אשר נלמד ב המרכז ללימודים אקדמיים על ידי צימרמן אלכסנדר. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1.) מה ההבדל בין אומני-צ'אנל למולטי-צ'אנל?

2.) בריבוי ערוצים- כיצד ניתן לוודא שאתה מגיע ללקוחות קיימים ופוטנציאלים? תוך ניצול מרבי של הערוצים ליצירת תועלת (ללקוחות ולך כספק). כשכל אחד מהערוצים צריך להיות בעל מודעות לערוצים האחרים. כמו כן- החוויה והמעבר בין הערוצים- צריכים להיות חלקים כשהעיקר הינו שינוע המידע ובניית פרופיל לקוחות.

3.) בחרו 2 חברות (מאותו ענף), ואת הערוצים- בהם מגיע החברה ללקוחות.

 

סמינריון – ליקויים נפשיים, עבריינות ומה שביניהם – המכללה האקדמית בית ברל

  1. יובל, י' (2001). סערת נפש. תל-אביב: קשת הוצאה לאור.
  2. פריד, י' (1987). פסיכופתולוגיה –פגישה ראשונה. תל אביב: אוניברסיטה משודרת.
  3. אגיד, ע', קוטק, ש' ולרר, ב' (1996). דיכאון: מיוון העתיקה ועד ימינו – אטיולוגיה, אבחנה וטיפול. הרפואה, 131(י"ב), 603 -598.
  4. אדד, מ' (1979). עבריינות בין חולים פסיכופאטים. עבריינות וסטייה חברתית, ו', 129 – 134.
  5. אדד, מ' (1980). אפיונים בעבריינות של סכיזופרניים. עבריינות וסטייה חברתית, ח'(2), 61- 75.
  6. בזק, י' (1981). הענישה הפלילית – דרכיה ועקרונותיה. ירושלים, תל-אביב: דביר.
  7. בזק, י' (2008). משפט ופסיכיאטריה – אחריותו המשפטית של הלקוי בנפשו. שריגים – ליאון, נבו.
  8. בנאי, י' (2001). פגיעתם הרעה של הנאשמים חולי נפש ונעדרי אחריות פלילית. רפואה ומשפט, 24, 81-76.
  9. וולך, ה' (2008). חף מפשע עד שהוכחה אשמה, או עד שמוגשת טענת "אי שפיות": חוסר הצדק בניסיון להרחיב את מושג הצדק. בתוך: ד' יגיל, א' כרמי, מ' זכי, וע' לבני. סוגיות בפסיכולוגיה, משפט ואתיקה בישראל אבחון, טיפול ושיפוט (עמ' 405 -395). תל- אביב: פרובוק.
  10. ויסמן, מ', שורצולד, י' וסולומון, ז' (1998). היצא מתוק מעז? שינויים חיוביים ארוכי טווח בעקבות לחץ טראומתי בקרב שבויי מלחמה. מגמות, ל"ט, 55 -33.

 

כתיבת עבודה סמינריונית בתשלום – עבודה מסכמת של דר' אריה גרוניק

3.) הדגימו תוך הסתמכות על 2 מקרי בוחן- אחד ממשטר דמוקרטי ואחד ממשטר טוטליטרי.

 

עבודת גמר בכלכלה – המכללה למינהל

הניחו שהרווח של גיא מכל ליד הוא -250 ש"ח לאתר הקוסם, ו-400 ש"ח לאתר המנטליסט. כמו כן גיא מחזיק מאגר מיילים ושולח newsletter 4 פעמים בשנה, בעיקר לקראת חגים.

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב קימעונאות ולוגיסטיקה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות