קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס קמעונאות וערוצי הפצה אשר נלמד ב המרכז ללימודים אקדמיים. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

המושג אומני-צ'אנל- נוצר מתוך התרחבות של מושג אחר, מולטי-צ'אנל (Multi-Channel). ההבדל בין המושגים נובע ממודעות, עקביות ומעקב:

במולטי-צ'אנל- המותג עושה שימוש במגוון הערוצים המרכזיים: אתר אינטרנט פרטי, רשתות חברתיות, אפליקציות למכשירים חכמים קמעונאות וערוצי הפצה - המרכז ללימודים אקדמאיים - מאמרים אקדמייםושילוב של מוצרים אינטראקטיביים לשימוש הלקוחות במרחב המסחרי.

אומני-צ'אנל- מדבר על רמה אחרת של אינטגרציה ורציפות בין הערוצים.

לפרט לגבי:

  • מיצוב במודל האסטרטגיות הגנריות של PORTER.
  • מיהו קהל היעד.

פרק ד'- לכתוב "סקירת ספרות" אשר תכלול מאמרים ממאגרי ידע PROQUEST או Business Source, בתחומיRETAIL  OMNICHANNEL.

 

סמינריון בחינוך – מדיה לילדים בגיל הרך – המכללה האקדמית ספיר

2. Fuenzalida, V. (2017). Quality Criteria in Narrative and Script Writing for Children’s Television (Ages 0-6). Communication Research Trends, 36(2), 4-21.

ה.) האם, מה ואיך לומדים ילדים בגיל הרך מאמצעי מדיה שונים? התבוננות ממספר נקודות מבט: מנקודת המבט של הילדים, מנקודת מבט של הורים ונקודת מבט של חוקרים. למידה תוך השתתפות בפעילות ברשת.

  1. Neuss, N. (2005). “I’ve learnt something …”. TelevIZIon special English issue, 18(1), 20-23.

2. Connell, S. L., Lauricella, A. R., & Wartella, E. (2015). Parental co-use of media technology with their young children in the USA. Journal of Children and Media, 9(1), 5-21.

ו.) כיצד מבצעים מחקר עם ילדים בגיל הרך? מחד, חקר קהל: אתנוגרפיה, תצפיות המבוססות על תיאוריה מעוגנת

בשדה בתחום הגיל הרך. מאידך: קשיים בהערכת צריכת מדיה של ילדים בעידן הרשת.

  1. Goetz, M., Lemish, D., Aidman, A., & Moon, H. (2003).  The role of media in children's make-believe worlds. TelevIZIon, special English issue, 16(1), 28-39.

2. Livingstone, S. & Local, C. (2017). Measurement matters: Difficulties in defining and measuring children’s television viewing in a changing media landscape. Media International Australia, 163(1), 67-76.

4. Craig, D. & Cunningham, S. (2017). Toy unboxing: Living in a(n unregulated) material world. Media International Australia, 163(1), 77-86.

 

כתיבת עבודה אקדמית – שיטות מחקר כמותיות – מכללת דוד ילין

דוגמאות להשערת מחקר:

– ככל שילדים שטובים יותר במקצוע החשבון הם טובים יותר גם בגיאוגרפיה.

– ככל שתלמיד מצליח יותר בלימודים, שביעות רצונו מבית הספר עולה.

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב קמעונאות וערוצי הפצה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות